chci se optat kolik kdo mate snizeni a popr fotku jak to je moc dole nebo nahore a zkusenot treba je to na urvani vany nebo na ohnuti blatniku pri zataceni apod... a taky kolik myslite ze je optimum snizeni... dik
Vypada to dobre, ale na kratkejch a vysokejch retarderech beru brichem, ale jen decentne a asi jen ten ohlej plastovej kryt prahu, ale je to natesno ))
...kdyz jsem predtim mel e34ku, tak jsem to taky dlouho zvazoval co s tim predkem. Cumelo me to predkem do nebes... a bylo to stejne tvrdy jak hovado...tak jsem to optimalizoval tzv. "nahovado" ... ted vsichni rozumni zdrbou, ale fungovalo to.
Urizl jsem 2 zavity pruzin. Kdyz jsem urizl jen jeden, tak se vubec nic nestalo. Kupodivu to ani nemlatilo, ani neskakalo, takze jsem byl maximalne spokojenej. Pripadlo mi, ze 34ky maji zbytecne tvrdy ty pruziny. Ze to vubec nepruzi...
Taky planuju rezani predku sice na e36 doufam ze neco neposeru ale vypada to takhle blbe chcu davat m-kovej predek tak at mi to slusi tak se tady o tom trochu rozepiste at mam o cem premejslet nabo radsi nepremejslet
delal jsem to na svoji prvni e36 coupe a sebekriticky uznavam, ze jizdni vlastnosti sly do haje... na hupech hned na dorazy a pod... ale pri normal jizde to bylo spis celkove mekci... kazdopadne jak pise Rosta, jeden zavit nic neresi, rezal jsem 1 a pul az 1 a 3/4 nez to kleslo...
Zkracoval jsem předek na TDS.Uřízl dva zavity,konce jsem pak ohřal autogenem a trosku stočil ke středu,aby to bylo zase jako origo Slo to dolu asi o 6 čisel.Ale jsou ted dost měkky,takže na léto stejně budu kupovat origo nízký...
no já mám snížení 40/20 a je to v poho, slice auto šlo jak ve předu tak vzadu o 30 dolů ale projel a přejel jsem zatím vše předek by ale chtěl tak 1 - 2 cm dolů, nejlepší je ale podle mě originál M-paket
já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!!
Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!!
tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...
jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!!
tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...
jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to
a ten vzhled taky lepsi neni auto vypada jak kdyz ma total vylagrovanej spodek
Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!!
tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...
jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to
a ten vzhled taky lepsi neni auto vypada jak kdyz ma total vylagrovanej spodek
ty si snad moje auto viděl že tvrdíš že nesnížený vypadalo líp.. rozhodně teď nevypadá jako offroad… ale je to věc názoru....
mě se auta líbí snížený a na pěkných kolech.. tobě se třeba zase líbí v sériovém provedení ..
a k těm jízdním vlastnostem.. rozhodně jsem nevyráběl M technik a když jsem to zkracoval tak proto, že jsem chtěl nejdřív vyzkoušet co to udělá ... a ejhle ono to mělo samé kladné jevy. Alespoň zatím jsem neobjevil nic co by se mi zdálo nějak horší než před tím..
za další před úpravou nebo przněním je jedno jak to nazveme mi auto vodily kdejaký vyjetý koleje od náklaďáků, zatím co potom se jich auto vůbec nevšímá.. což si myslím že je docela podstatný zlepšení.... dále při vymetání různých děr a nerovností se volant přestal nepříjemně škubat .. tak že další zlepšení..
a proto že nemám nijak závratně silný auto kterému by motor předbíhal podvozek zdálo se mi to jako dostačující řešení auto je snížený vypadá dobře, jezdí se mi sním dobře nic nikde nedře tak proč kupovat něco co udělá stejnou službu ale už né se sériovým pohodlím
Neboj se toho a řízni do nich.Být tebou tak to vemu rovnou o 2 kola.Já jsem měnil kola z 15 na 17 a té mezery mezi blatníkem a kolem jsem se lekl,fakt ollroad.Uřízl jsem 2 kola a je to super
borce v pneuservisech neres, hodne z nich jede dle stylu cim nizsi profil kola tim lip vlastne to ani nak dost dobre nechapu k cemu je dobry rvat na auto co nejvetsi kola i v pripade ze clovek nehodla delat nic s brzdama, coz je jeden z mala opodstatnenejch duvodu....
Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil! Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled!
ready píše:Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil! Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled!
no prave, jizdni vlastnosti upravis sirkou kola ne prumerem, tim akorat vozis mrtvou vahu navic, auto je provozovany prevazne na silnici a i dneska se daj koupit gumy vsech rozmeru s kvalitnim bocnim vedenim. No a vzhled, kdyz se nekomu libi to ze auto vypada pak s kolama jak zeleznicni vagon tak proc ne. Optickej tuning asi nikdy dikybohu nepochopim