Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

snizeni

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Zave »

chci se optat kolik kdo mate snizeni a popr fotku jak to je moc dole nebo nahore :) a zkusenot treba je to na urvani vany nebo na ohnuti blatniku pri zataceni apod... :lol: a taky kolik myslite ze je optimum snizeni... dik
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od RostaO »

...nevim kolik to mam snizeny.

Vypada to dobre, ale na kratkejch a vysokejch retarderech beru brichem, ale jen decentne a asi jen ten ohlej plastovej kryt prahu, ale je to natesno :)))


...vsak si videl, jak to vypada
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Zave »

jo to tvoje snizeni vypada libove!! :wink: tak bych si to predstavoval... a Lacer TDS to chce taky dolu tak premejslime co a jak je nejlepsi...

jo a co rikate na snizeni 50mm vpredu? :D je to pomerne dost... co? mate to nekdo?
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od RostaO »

...kdyz jsem predtim mel e34ku, tak jsem to taky dlouho zvazoval co s tim predkem. Cumelo me to predkem do nebes... a bylo to stejne tvrdy jak hovado...tak jsem to optimalizoval tzv. "nahovado" ... ted vsichni rozumni zdrbou, ale fungovalo to.

Urizl jsem 2 zavity pruzin. Kdyz jsem urizl jen jeden, tak se vubec nic nestalo. Kupodivu to ani nemlatilo, ani neskakalo, takze jsem byl maximalne spokojenej. Pripadlo mi, ze 34ky maji zbytecne tvrdy ty pruziny. Ze to vubec nepruzi...
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#5 Příspěvek od Dande »

Taky planuju rezani predku sice na e36 doufam ze neco neposeru ale vypada to takhle blbe chcu davat m-kovej predek tak at mi to slusi tak se tady o tom trochu rozepiste at mam o cem premejslet nabo radsi nepremejslet :cry:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

delal jsem to na svoji prvni e36 coupe a sebekriticky uznavam, ze jizdni vlastnosti sly do haje... na hupech hned na dorazy a pod... ale pri normal jizde to bylo spis celkove mekci... kazdopadne jak pise Rosta, jeden zavit nic neresi, rezal jsem 1 a pul az 1 a 3/4 nez to kleslo...
“Ability is what you're capable of doing.”
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zave »

kua, asi si dam praci s flexkou :D me to staci decentne... zadny dolu az na uroven blatnik na kolo :lol:
ready
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 03.02.2005 01:00
Bydliště: Jičín

#8 Příspěvek od ready »

Zkracoval jsem předek na TDS.Uřízl dva zavity,konce jsem pak ohřal autogenem a trosku stočil ke středu,aby to bylo zase jako origo :lol: Slo to dolu asi o 6 čisel.Ale jsou ted dost měkky,takže na léto stejně budu kupovat origo nízký...
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Klakson »

no já mám snížení 40/20 a je to v poho, slice auto šlo jak ve předu tak vzadu o 30 dolů :lol: ale projel a přejel jsem zatím vše :lol: předek by ale chtěl tak 1 - 2 cm dolů, nejlepší je ale podle mě originál M-paket :wink:
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#10 Příspěvek od Maslista »

já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!! 8)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od patras Čestný člen »

Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!! 8)


tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...

jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

patras píše:
Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!! 8)


tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...

jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to

a ten vzhled taky lepsi neni :) auto vypada jak kdyz ma total vylagrovanej spodek :)
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#13 Příspěvek od Maslista »

darmon píše:
patras píše:
Maslista píše:já jsem ve předu u čtyřválce zkrátil o závit a výsledek... -3cm .. určitě lepší vzhed a v neposlední řadě lepší jízdní vlastnosti.. a důležité.. komfort zachován!! 8)


tem jizdnim vlastnostem neverim .. flexa tuning je tak na skodovky ...

jak rika klakson .. resit mtechnikem a je to

a ten vzhled taky lepsi neni :) auto vypada jak kdyz ma total vylagrovanej spodek :)


ty si snad moje auto viděl že tvrdíš že nesnížený vypadalo líp.. rozhodně teď nevypadá jako offroad… ale je to věc názoru....
mě se auta líbí snížený a na pěkných kolech.. tobě se třeba zase líbí v sériovém provedení ..

a k těm jízdním vlastnostem.. rozhodně jsem nevyráběl M technik a když jsem to zkracoval tak proto, že jsem chtěl nejdřív vyzkoušet co to udělá ... a ejhle ono to mělo samé kladné jevy. Alespoň zatím jsem neobjevil nic co by se mi zdálo nějak horší než před tím..
za další před úpravou nebo przněním je jedno jak to nazveme mi auto vodily kdejaký vyjetý koleje od náklaďáků, zatím co potom se jich auto vůbec nevšímá.. což si myslím že je docela podstatný zlepšení.... dále při vymetání různých děr a nerovností se volant přestal nepříjemně škubat .. tak že další zlepšení..
a proto že nemám nijak závratně silný auto kterému by motor předbíhal podvozek zdálo se mi to jako dostačující řešení auto je snížený vypadá dobře, jezdí se mi sním dobře nic nikde nedře tak proč kupovat něco co udělá stejnou službu ale už né se sériovým pohodlím
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Zave »

ja to asi zkusim riznout :lol: ale nejak decentne... ted z toho mam X5 :lol: allroad 8) :lol:

kurva ja porad nevim... stejne ty origo pera sou na howno, tak proc je nezbastlit :twisted: :lol:
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od RostaO »

Zave píše:ja to asi zkusim riznout :lol: ale nejak decentne... ted z toho mam X5 :lol: allroad 8) :lol:

kurva ja porad nevim... stejne ty origo pera sou na howno, tak proc je nezbastlit :twisted: :lol:

...jo, prinejhorsim na vrakarne origo pera budou za par stokorun. Taky veci nikdi nechce :lol:
ready
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 03.02.2005 01:00
Bydliště: Jičín

#16 Příspěvek od ready »

Neboj se toho a řízni do nich.Být tebou tak to vemu rovnou o 2 kola.Já jsem měnil kola z 15 na 17 a té mezery mezi blatníkem a kolem jsem se lekl,fakt ollroad.Uřízl jsem 2 kola a je to super :lol:
brecka
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 09.09.2004 00:00

#17 Příspěvek od brecka »

A ja sem zrovna koupil sadu 225 na 60 :lol: 15 abych to nemel moc nizky :D Borec v pneuservise se ptal jestli to je na OffRoada :twisted:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od darmon »

borce v pneuservisech neres, hodne z nich jede dle stylu cim nizsi profil kola tim lip :)
vlastne to ani nak dost dobre nechapu k cemu je dobry rvat na auto co nejvetsi kola i v pripade ze clovek nehodla delat nic s brzdama, coz je jeden z mala opodstatnenejch duvodu....
ready
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 03.02.2005 01:00
Bydliště: Jičín

#19 Příspěvek od ready »

Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil! 8) Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled! :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od darmon »

ready píše:Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil! 8) Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled! :D

no prave, jizdni vlastnosti upravis sirkou kola ne prumerem, tim akorat vozis mrtvou vahu navic, auto je provozovany prevazne na silnici a i dneska se daj koupit gumy vsech rozmeru s kvalitnim bocnim vedenim. No a vzhled, kdyz se nekomu libi to ze auto vypada pak s kolama jak zeleznicni vagon tak proc ne. Optickej tuning asi nikdy dikybohu nepochopim :)
Odpovědět