Celé jsem to nečetl, ale tak taky trochu přispěju
Nebudeme se tu dohadovat o tom, že pořizovací cena pro hodně jedinců hraje klíčovou roli pro to, jestli si koupí 323Ci a nebo 330Ci. Dají se sehnat 323Ci za 200 000 Kč, nebo 330Ci za 140 000 Kč, ale to jsou prostě auta, který by si nikdo pomalu nekoupil, protože je to buď moc levný a nebo moc drahý.
Druhá věc je, že i kdyby ta 330Ci žrala o litr víc v ideálu, což tu dost popisujete jako zanedbatelné množství, tak při ročním nájezdu 40 000 km+, co mám třeba já, se nastřádá slušná porce peněz. A koruna ke koruně a hned je to znát. Při jednom tankování člověk mávne rukou nad tím, jestli dá za plnou nádrž 2200 Kč, nebo 2220 Kč, ale tankuj plnou nádrž každý týden a ono se to nasčítá. A to beru JEN PHM. Kdybych měl mávnout rukou nad tím, jestli utratím za rok víc třeba o 6000 Kč, co jsem tu někde zahlédl, že někdo psal, tak to já si je radši fakt dám bokem a našetřím si to na něco jinýho. Za šest litrů si člověk koupí třeba nový telefon, když dám blbý příklad.
Pro mě je prostě 323 dobrý kompromis mezi náklady, pořizovací cenou, spotřebou... vybírat si auto jako víkendovou záležitost, asi bych si vybral jinak, ale takhle je to pro mě ideál. Nehledě na to, že peníze neseru, nebo netrhám na stromě, takže každá kačka dobrá. Nejlíp to má Radim, jezdí na LPG, takže skoro zadarmo. Asi budu divnej, ale kdybych bydlel v Brně a měl se cukat jen po Brně, tak bych si snad nekoupil ani tu 323
Na takový to ježdění po ČR mi prostě vyhovuje 323 parádně, podle mě ani moc nežere, takže relativně se dá i "ušetřit". Samozřejmě, pokud na to člověk šlape, nebo popojíždí do práce 2 km sem a zpět, tak to roste, ale to je všude. Tady jen na ukázku přidávám pár mých spotřeb a tankování...
