
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
323i a 330i - rozdíl finančních nákladů
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
V klubových autech se nám rozjelo menší téma rozdílů nákladů dvou motorizací u E46, konkrétně 323i M52 proti 330i M54. Spousta lidí k tomu měla co říct, tak to můžeme rozseknout jak to tedy je. Čili jedná se o spotřebu, servis, spotřebu oleje, gumy, díly atd. vše co je spojeno s náklady na provoz. Prosím pište jen to co víte, ne to co si myslíte, že víte. Zkušenosti s konkrétnímy auty vítány 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
Odlišnosti o kterých vím: 330i má o pár stovek dražší středové uložení a o pár stovek dražší brzdy. 330i musí díky brzdám jezdit na 17" kolech i v zimě. Povinné ručení je u 330i dražší. M54 je známo svojí větší spotřebou oleje (ale nevím jestli je servisní interval pro výměnu stejný jako u M52).
M52 plní starší emisní normu Euro3.
Spotřeby jsou dle zkušeností uživatelů a webu spritmonitor.de stejné u obou motorizací. Pořizovací ceny jsou taky cca stejné, spíše záleží na stavu auta, výbavě atd. jen 330i není zdaleka tolik na výběr co 323i.
Jestli víte ještě o něčem, pište to sem
M52 plní starší emisní normu Euro3.
Spotřeby jsou dle zkušeností uživatelů a webu spritmonitor.de stejné u obou motorizací. Pořizovací ceny jsou taky cca stejné, spíše záleží na stavu auta, výbavě atd. jen 330i není zdaleka tolik na výběr co 323i.
Jestli víte ještě o něčem, pište to sem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 665
- Registrován: úte 03.07.2007 00:00
- Bydliště: ML 35301
- Klubové ID: 1373
já ty auta(motory) teda nemám , jen to si tak čtu
tady sou nějaký průměry :
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
tady sou nějaký průměry :
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
ještě jsem to upravil na pouze manuálypazda píše:...Spotřeby jsou dle zkušeností uživatelů a webu spritmonitor.de stejné u obou motorizací...
323 9,2l/100
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
330 10,18l/100
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
při nájezdu 20 000km ročně se liší při 35kč za litr o více jak 6800Kč

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
což je měsičně 566kč , což je při dnešní ceně (37kč) 17L benzínu což je 157km za měsíc ... což když vemu za 37.30 (aktuálně agip po cestě do práce)plnou nádrž (63L) za 2349kč a nebo u alberta za 34.90 tak to mám za 2198kč... rozdíl na jedné nádrži 151kč , při průměrném nájezdu 20 000km ročně to je 1666km měsíčně je rozdíl mezi 323i a 330i 5664 a 5930 což je už rozdíl jen pouhých 256kč za měsíc což je 3187kč za rok , který zase u 323i projebeš za euro2 (3000eko poplatek) a euro 3 (0kč - zatím)
takovádle částka při provozu auta je tak vratká že se to ani nedá považovat za nějakej kloudnej argument o tom že si něco ušetřil protože neušetřil , pak si řeknš že chceš emkovej volant s multifukncí kterej by 330i mohla mít a ty peníze který jsi rázem ušetřil už nemáš ... prostě todle je argument při koupě nového vozu kde rozdíl mezi nimy jsou stovky tisíc , ale ne kdy stojí stejně
prostě je tam 60koní navíc za cenu minimálního rozdílu nákladů na provoz , su mladej materialista tak si to chci kurva užit ! žiju jenom jednou ...

takovádle částka při provozu auta je tak vratká že se to ani nedá považovat za nějakej kloudnej argument o tom že si něco ušetřil protože neušetřil , pak si řeknš že chceš emkovej volant s multifukncí kterej by 330i mohla mít a ty peníze který jsi rázem ušetřil už nemáš ... prostě todle je argument při koupě nového vozu kde rozdíl mezi nimy jsou stovky tisíc , ale ne kdy stojí stejně



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Dovolím si vytáhnout Pazdův příspěvek z původního topicu na který jsem chtěl reagovat
... Tomu předcházelo tvrzení FXe...
Víceméně souhlasím s tvými rozdíly, které jsi napsal, krom toho ještě 330i má vyšší pořizovací cenu a to ve většině případů, už jen proto že je to o několik let mladší auto, takže pokud obě auta nebudou kolem roku 2000 je více než pravděpodbné že 330i bude vždy dražší než 323i, pokud se nebude jednat o velký rozdíl technického stavu.
Co se spotřeby týče, bude to vždy spekulativní, protože vždy záleží kdo a kde s tím autem jezdí. Když by 3 lidi jezdili jedním autem, stejný 100km úsek za stejných povětrnostních a rychlostních podmínek, tak jeden úsek ujede průměrně za 8,2l druhý za 8,5l a třetí za 8,9l, a když vypustím rychlostní podmínky, tak jedem to může zajet za 8,2, druhý za 8,8 a třetí za 9,6. Podle mě nemá smysl se dohadovat o spoteřbě u takto podobných motorů, ale myslím si, vzhledem k tomu že jsem jel se svojí 328i (M52) na silvestra na Šumavu (dálnice a hlavně okresky) a zpět, plně naložený auto se spotřebou 7,5l/100km (ano, jel jsem piánko, předpisově, bez předjíždění, bez vytáčení motoru), věřím že papírově 323 (M52) bude mít nižšší spotřebu než 330 (M54)... A odkazy od kluků na sprintmonitor nepatrný rozdíl jen potvrzují.
Nicméně ve spotřebě bude rozdíl asi nejmenší, pak jsou menší či větší rozíly ve věcech, které jsi psal, kola, pneu, některé náhradní díly, spoteřba oleje, povinné ručení... Kdžy to sečteš tak roční provozní náklady budou dost odlišené a o to tady jde, nebo šlo, že 330i tě bude téměř vždy stát více než 323i, o kolik, to už nemá smysl rozebírat

Fx píše:Ne každej má náladu si připlatit 60+ tisíc za hezkou 330i, aby měl větší spotřebu a výkon, který třeba nevyužije
Pazda: Napsal jsi že, že ceny, náklady a spotřeba je mezi 323i a 330i stejná, ale už na začátku tohoto tématu jsi vyjmenoval několik rozdílů, že to tak neni.pazda píše:Fx: az na fakt ze ceny jsou stejny, naklady stejny a spotreba stejna.. jinak dobry
ROBi: varis z vody, s 330xi jsem mel 7l dalnice cca 800km a pomaly tempo to nebylo a nahon na vsechny kola taky udela svoje. Kombinovana spotreba je 323 a 330 stejna. M54 je modernejsi motor. Stejna situace je u E36 325i M50 a 328i M52, kdy 328i jede lip pri stejnych nakladech![]()
Dost uz tohoto tematu, zasrali jsme tim celou stranu.

Víceméně souhlasím s tvými rozdíly, které jsi napsal, krom toho ještě 330i má vyšší pořizovací cenu a to ve většině případů, už jen proto že je to o několik let mladší auto, takže pokud obě auta nebudou kolem roku 2000 je více než pravděpodbné že 330i bude vždy dražší než 323i, pokud se nebude jednat o velký rozdíl technického stavu.
Co se spotřeby týče, bude to vždy spekulativní, protože vždy záleží kdo a kde s tím autem jezdí. Když by 3 lidi jezdili jedním autem, stejný 100km úsek za stejných povětrnostních a rychlostních podmínek, tak jeden úsek ujede průměrně za 8,2l druhý za 8,5l a třetí za 8,9l, a když vypustím rychlostní podmínky, tak jedem to může zajet za 8,2, druhý za 8,8 a třetí za 9,6. Podle mě nemá smysl se dohadovat o spoteřbě u takto podobných motorů, ale myslím si, vzhledem k tomu že jsem jel se svojí 328i (M52) na silvestra na Šumavu (dálnice a hlavně okresky) a zpět, plně naložený auto se spotřebou 7,5l/100km (ano, jel jsem piánko, předpisově, bez předjíždění, bez vytáčení motoru), věřím že papírově 323 (M52) bude mít nižšší spotřebu než 330 (M54)... A odkazy od kluků na sprintmonitor nepatrný rozdíl jen potvrzují.
Nicméně ve spotřebě bude rozdíl asi nejmenší, pak jsou menší či větší rozíly ve věcech, které jsi psal, kola, pneu, některé náhradní díly, spoteřba oleje, povinné ručení... Kdžy to sečteš tak roční provozní náklady budou dost odlišené a o to tady jde, nebo šlo, že 330i tě bude téměř vždy stát více než 323i, o kolik, to už nemá smysl rozebírat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Co když si neřeknu že chci Mkovej volant, ale že musím udělat brzdy,v tu ránu lítají tisíce a u 330 se pláceneš daleko více přes kapsu než u 323, ušetřenou částku přičti k úspoře za benzín, kterou jsi tak pěkně vypočítalMattyX píše: takovádle částka při provozu auta je tak vratká že se to ani nedá považovat za nějakej kloudnej argument o tom že si něco ušetřil protože neušetřil , pak si řeknš že chceš emkovej volant s multifukncí kterej by 330i mohla mít a ty peníze který jsi rázem ušetřil už nemáš ...



-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
rozdíl na kotoučích je 300kč (Ate v ceníku mj auto) destičky 400kč (Ate)
jestli je todle rozdíl 10 000kč za rok ?! todle jsou věci který uděláš jednou za 50 000km , tzn že v podstatě se ti náklady na kilometr řádově zvednou o halíře sotva natož desetníky... to je tak vachrlatá částka že taky můžeš koupit 330i která už brzdy mohla mít vyřešený a taky můžeš koupit 323i kde prostě budeš muset udělat kotouče , a tvůj rozdil na brzdách na kterej poukazuješ ja naopak v neprospěch 323i ... jako todle nejsou žádný horentní částky , v udržbě těch aut na normáním spotřebáku na ceně dílů , nikdy nedosáhneš rozdílů 10 000... vem si ceník a na ty atypický díly si udělej rozdíl ... 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Originál BMW dle ETK - Přední kotouč na 330 cca 3000,-, na 323 cca 2400, kotuče dopředu, dozadu, destičky, když to všechno posčítáš neni to zanedbatelná částka... Roční rozdíl 10 000,- byl jen hrubý nástřel, a jsou v tom započítány všechny náklady, od benzínu, přes pojištění po náhradní díly, všechny tyto tři položky má 330 nepatrně vyšší... I kdyby byly spotřební náklady stené, což nejsou, tak pořád bude někde jinde pořizovací cena daného auta. Když jsem loni v březnu kupoval 328i ta samá 330 v podobné výbavě stála o těch 50k - 70k víc...MattyX píše:rozdíl na kotoučích je 300kč (Ate v ceníku mj auto) destičky 400kč (Ate)jestli je todle rozdíl 10 000kč za rok ?! todle jsou věci který uděláš jednou za 50 000km , tzn že v podstatě se ti náklady na kilometr řádově zvednou o halíře sotva natož desetníky... to je tak vachrlatá částka že taky můžeš koupit 330i která už brzdy mohla mít vyřešený a taky můžeš koupit 323i kde prostě budeš muset udělat kotouče , a tvůj rozdil na brzdách na kterej poukazuješ ja naopak v neprospěch 323i ... jako todle nejsou žádný horentní částky , v udržbě těch aut na normáním spotřebáku na ceně dílů , nikdy nedosáhneš rozdílů 10 000... vem si ceník a na ty atypický díly si udělej rozdíl ...

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no cenu origa neberu protoze je to prestreleny jen proto,protoze to je na vrcholoveg benzinovej neemkovej model, a co si budem povidal, realne koupis ate protoze stoji polovinu toho co origo abys usetril na provozu preci ne?
netvrdim ze provoz 330i nevyjde o neco malo draz,nejaky drobny tam jsou,ale to je tak zanedbatelna castka ze muzem jit do takovyho extremu ze vlastne 330 je novejsi,tudiz se na ni nektery veci opotrebit jeste nemusi jako na starsi 323 ktera bude relativne opotrebovanejsi... A k tomu cenovymu rozdilu,jeden nejmenovany (:lol:) koupil 323i za 180,pri cenach co mame tady v inzerci se docela pekna pouzitelna 330 da sehnat bezproblemu za ty same penize cimz je ten rozdil tatam...ano 2 roky zpet ta situace byla uplne jina,ale podivej se trebas na ceny 328i e36 dnes a pred 4ma rokama-rozdil 100tis na porizovacce...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
Ceny 323 a 330 se pohybuji od 150tis do 230tis bez ohledu na motorizaci.
Michal09: jel jsi za 7,5 po okreskach s 328i, ja jel s 540i nejmin za 7,2 a pritom vim ze realne se kombinovana spotreba techto dvou aut pohybuje minimalne o 2 litry jinak ve prospech 328i cili to neberu jako argument. Je potreba brat kombinovanou spotrebu. Problem je v tom ze vic zalezi na jizdnim stylu a podminkach nez motorizaci, presne jak jsi psal.
Co se tyce nahradnich dilu, tak jsou rozdily tak minimalni ze je nema smysl resit. Jestli rocne mas ve prospech 323i 5tis + tak je to moc. Coz pri castce 80tis jen v palivu je naprosty pakatel a podotykam ze auta musi byt ve stejnem technickem stavu, coz nikdy nebudou. I kdyby jsme vzali dve 323i, tak bude mit kazda naprosto jine provozni naklady za rok. Proto tvrdim ze dnes je 330i lepsi volba, 60 koni nahoru neni malo.
Michal09: jel jsi za 7,5 po okreskach s 328i, ja jel s 540i nejmin za 7,2 a pritom vim ze realne se kombinovana spotreba techto dvou aut pohybuje minimalne o 2 litry jinak ve prospech 328i cili to neberu jako argument. Je potreba brat kombinovanou spotrebu. Problem je v tom ze vic zalezi na jizdnim stylu a podminkach nez motorizaci, presne jak jsi psal.
Co se tyce nahradnich dilu, tak jsou rozdily tak minimalni ze je nema smysl resit. Jestli rocne mas ve prospech 323i 5tis + tak je to moc. Coz pri castce 80tis jen v palivu je naprosty pakatel a podotykam ze auta musi byt ve stejnem technickem stavu, coz nikdy nebudou. I kdyby jsme vzali dve 323i, tak bude mit kazda naprosto jine provozni naklady za rok. Proto tvrdim ze dnes je 330i lepsi volba, 60 koni nahoru neni malo.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
MattyX: Osobně se u aut řídím cca spodní hranicí, za kterou se dají koupit. Tam je přibližně vidět ten finanční rozdíl, jaký mezi nimi reálně je. Všechno ostatní je potom o stavu auta a jeho výbavě. Řekněme, že ta nejlevnější auta jsou cca stejným způsobem v krosu a mívají obdobnou výbavu.
Nejlevnější 323i sedan v manuálu a s levostranným řízením (rv 99) s uvedenými 225t km je na mobile.de za 2500 Eur, nejlevnější 330i touring rv 2000 v manuálu, levostranný a se servem v džá je za 4300 Eur.
Samozřejmě, že každá metoda srovnání má jiné výsledky, ale snažím se naznačit, že klubák se snad bude snažit mít auto v co nejlepším stavu, což jsou peníze navíc u obou modelů a ten uvedený rozdíl 60k+ pokládám za reálný. To, že někdo sem tam z důvodu nepotřeby auta nebo finančních problémů prodává dobré auto za podprůměrnou cenu, nepokládám za statisticky významné.
Všechny ostatní finanční rozdíly jsou dané kromě stavu auta při koupi ročním nájezdem, jízdními cykly a podmínkami provozu, který má každý trochu jinde. Kolik ročně najedeš, že ti ten rozdíl přijde tak nevýznamný?
Nejlevnější 323i sedan v manuálu a s levostranným řízením (rv 99) s uvedenými 225t km je na mobile.de za 2500 Eur, nejlevnější 330i touring rv 2000 v manuálu, levostranný a se servem v džá je za 4300 Eur.
Samozřejmě, že každá metoda srovnání má jiné výsledky, ale snažím se naznačit, že klubák se snad bude snažit mít auto v co nejlepším stavu, což jsou peníze navíc u obou modelů a ten uvedený rozdíl 60k+ pokládám za reálný. To, že někdo sem tam z důvodu nepotřeby auta nebo finančních problémů prodává dobré auto za podprůměrnou cenu, nepokládám za statisticky významné.
Všechny ostatní finanční rozdíly jsou dané kromě stavu auta při koupi ročním nájezdem, jízdními cykly a podmínkami provozu, který má každý trochu jinde. Kolik ročně najedeš, že ti ten rozdíl přijde tak nevýznamný?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9617766
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9695135
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9544852
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9611049
tech 150tis km neberu jako smerodatny , spis bych to dal tak okolo 200tis km ... 10let *25 000km pri prumerným najzedu cca ...
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9695135
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9544852
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9611049
tech 150tis km neberu jako smerodatny , spis bych to dal tak okolo 200tis km ... 10let *25 000km pri prumerným najzedu cca ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
popřel jsi kompletní matematikuMattyX píše:což je měsičně 566kč , což je při dnešní ceně (37kč) 17L benzínu což je 157km za měsíc ... což když vemu za 37.30 (aktuálně agip po cestě do práce)plnou nádrž (63L) za 2349kč a nebo u alberta za 34.90 tak to mám za 2198kč... rozdíl na jedné nádrži 151kč , při průměrném nájezdu 20 000km ročně to je 1666km měsíčně je rozdíl mezi 323i a 330i 5664 a 5930 což je už rozdíl jen pouhých 256kč za měsíc což je 3187kč za rok , který zase u 323i projebeš za euro2 (3000eko poplatek) a euro 3 (0kč - zatím)
takovádle částka při provozu auta je tak vratká že se to ani nedá považovat za nějakej kloudnej argument o tom že si něco ušetřil protože neušetřil , pak si řeknš že chceš emkovej volant s multifukncí kterej by 330i mohla mít a ty peníze který jsi rázem ušetřil už nemáš ... prostě todle je argument při koupě nového vozu kde rozdíl mezi nimy jsou stovky tisíc , ale ne kdy stojí stejněprostě je tam 60koní navíc za cenu minimálního rozdílu nákladů na provoz , su mladej materialista tak si to chci kurva užit ! žiju jenom jednou ...
![]()
když ti výjde rozdíl 6800 u 35kč za litr tak to pak nemůžeš rozpočítat na 37kč za litr chápeš to? a tady neřešíme jestli auto má nebo nemá M volant a euro 3 a 2 sem motáš taky k ničemu to jsou jednorázové poplatky, které kdyby měly obě auta zaplacené, tak by sis ani nevšimnul plus samozřejmě víme jak je ojebat že?
takže ještě jednou pro blby, když máš rozdíl ve spotřebě 0,98l/100km tak to je při 35kč na 20000km 6860, při 37kč za litr je to při 20000km 7250 a to popři, a fráze typu, že ty prachy nikdy neuvidíš pohromadě, vem dvě kreditky dvě stejné auta 323 a 330 a jezdi stejné trasy na jedné z kreditek ti zbyde vždycky víc pak ty prachy vyber a uvidíš je pohromadě
při 100000 co s tím má kupec v plánu najet je to úspora při 37kč za litr 36260Kč
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
nechápu debatu okolo ceny auta, tady řešíme rozdíl v provozních nákladech, takže si vedle sebe položte dvě auta 323 a 330 obě manuál a obě ve stejném stavu rok dejme tomu 2000 při ročním nájezdu dobře 25000km a pak se k tomu postavte, schválně kdo napíše jaké ceny za rok,
kdyby obě auta měly vše ok a měly by najet 100000km což jsou 4 roky, tak by u každého proběhly dle mě 1x kotouče 3x desky 1x spojka 1x hardyna což jsou věci na kterých se finančně liší i kdyby v korunách (pak samozřejmě podvozek motorové díly spotřebáky atd, ale tam jsou na stejných cenách) navíc proběhne 4x pojistka a 330 odjezdí minimálně dvě sady zimáků na 17" místo 16" nebo 15" na 323 (v létě obě klidnně 18" ať to nepočítme jako rozdíl) a ve finále 100000km je rozdíl ve spotřebě přes 36000 viz výše, doplňte ty další ceny a pak řekněte jaký je rozdíl
kdyby obě auta měly vše ok a měly by najet 100000km což jsou 4 roky, tak by u každého proběhly dle mě 1x kotouče 3x desky 1x spojka 1x hardyna což jsou věci na kterých se finančně liší i kdyby v korunách (pak samozřejmě podvozek motorové díly spotřebáky atd, ale tam jsou na stejných cenách) navíc proběhne 4x pojistka a 330 odjezdí minimálně dvě sady zimáků na 17" místo 16" nebo 15" na 323 (v létě obě klidnně 18" ať to nepočítme jako rozdíl) a ve finále 100000km je rozdíl ve spotřebě přes 36000 viz výše, doplňte ty další ceny a pak řekněte jaký je rozdíl
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
Bratn: ty porad berese nejaky idealni pripad ktereho nikdy nedosahnes, ty prachy fyzicky nikdy neuvidis, prosustrujes je jinde. 5tis Kc rocne se ti ve stotisicovych nakladech na auto ztrati jak prd a zrovna ty bys to mel vedet nejlip (nevim kdo utratil 30tis za zapojeni konektoru). Rozdil je samozrejme i ve stavu, kdy muze 323i mit nekde spatne cidlo a razem bude zrat o 3l navic a rozdil je pryc. Vim ze stejne muze dopadnout i 330i, ale proto rikam ze je nesmysl to resit, protoze obe auta se v nakladech pohybuji v urcite toleranci na velmi podobnych hodnotach. A ac v penezence rozdil nepoznas, vykonu si urcite vsimnes.