Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
323i a 330i - rozdíl finančních nákladů
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
ty voe sem to prehlidl tech 35 kc,taky voe za tolik sem na normalni benzince netankoval ani nepamatuju...kazdopadne resis porad relevantni castku ke ktere se taky ani nemusis dostat a pokud je nekdo takovej kolenovrt a resi 6 bo 7 tycek za rok ktery realne bokem davat nebude tak at si koupi tdi 66kw a usetris za 4 roky 60tis
tady jde o to ze pri dnesnich cenach 330 mas za relativne stejny naklady 60koni navrch (ja vim su mladej a musim setrit
) rozdil pak bude i pri prodeji,pak za nejaky 4 roky budou 323 pod kilo a+330+bude+zase+o+neco+draz+a+lip+prodejna...jako+to+sou+tak+vachrlaty+castky+ktery+se+resi+pri+koupi+noveho+auta+a+ne+po+10ti+a+pak+patnacti+letech...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Otázka zní, jestli za 4 roky nebude benzin za 60 kaček litr, pak by se klidně mohla situace obrátit a 330i by mohlo být velmi levné auto a 323i dražší. To už jsou spekulace a "co by, kdyby".
Ano, pokud auto stálo 180tis, pak je tu možnost, že by za stejné peníze byla 330i. Ovšem znovu říkám, že v tématu o té částce nebylo ani slovo.
Ano, pokud auto stálo 180tis, pak je tu možnost, že by za stejné peníze byla 330i. Ovšem znovu říkám, že v tématu o té částce nebylo ani slovo.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
až dopočítáte ty zbylé náklady co jsem uvedl, tak se s váma dál hodlám bavit, připomínky typu ty peníze neuvidíš a se ztratí (připomínky konektoru za 30000kč, když to ve finále pořád neudělalo to co mělo a fouklý těsnění to neopravilo + neschopnost Lu ňáčka, to nebudem ale řešit), neberu ani vážně, a argumenty typu to si zajdeš jednou za měsíc do meka a máš to stejný, jo a nebo můžu chodit do archy a jsem zase jinde
, chci vědět jak se liší v PROVOZNÍCH nákladech 323 a 330 za předpokládaného provozu 100000km za 4 roky, cenu v rozdíle na palivu dle sprintmonitoru jsem uvedl ta je 36000 při ceně benzínu 37kč, takže dál?
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
S takto upravenymi cisly nam to dela nejakych 16tis za 4roky na palivu a sotva par tisic na ostatnich vecech. Za celou dobu bude rozdil rekneme 20tis Kc coz neni malo, ale dulezity je z jake castky. Ta se totiz jen za palivo pohybuje okolo 350tis Kc.
A to se porad pohybujeme v nejake teoreticke rovine, ktere stejne neni mozne dosahnout. Ve vysledku jsou si ty auta podobne jako vejce vejci a muze klidne nastat pripad, kdy se do 4leteho provozu 330i vrazi mene penez nez do 323i. V pripade aut se neda hrat na absolutni cisla, musi tam byt nekolika procentni tolerance nahoru i dolu a do te se naprosto s prehledem vejdeme.
A to se porad pohybujeme v nejake teoreticke rovine, ktere stejne neni mozne dosahnout. Ve vysledku jsou si ty auta podobne jako vejce vejci a muze klidne nastat pripad, kdy se do 4leteho provozu 330i vrazi mene penez nez do 323i. V pripade aut se neda hrat na absolutni cisla, musi tam byt nekolika procentni tolerance nahoru i dolu a do te se naprosto s prehledem vejdeme.
jen k těm gumám - na 530i (E39) mám na zimu 16", tak nevím proč by se neměli vejít na trojku. Tím se ten rozdíl zase trochu smaže
Já když sem vybíral 5er, tak minimum pro mě bylo 525, favorit byla 528, ale nakonec jezdím za (skoro) stejnou spotřebu s 530i
Když k tomu přidáte LPG, tak se rovnou ty rozdíly smažou a nemusí se rešit těch pár korun ročně. Co do výkonu, tak nic pod 530i bych už nechtěl, přijde mi to na to auto tak akorát 
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
ukaž mi je http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 jsou tam dvě nakonci touringy se spotřebou která zvedá průměrpazda píše:Bratn: do te spotreby se ti motaly E36. po uprave na E46 je vysledek 9,73l/100km.. OK ve spotrebe je to 0,5l/100kmjestli tohle resis jako rozdil, tak jsi vazne smesnej
protoze fakt by ses musel hlidat abys tomu nekde aspon trochu neslapl nebo nedejboze si jit zadriftovat na snih
nebo tady http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 tam není žádná a spotřeba 9,22 a jsou to jen 323ci
to že jsi tam napsal jen 323ci od roku 2000-2004 aby ti to vyšlo, kterých je tam ve výběru celkem 9 sorry, ale to není statistika, to je devět aut, takže pořád spotřeba litr rozdíl a 36000 na 100 000km za tím si stojím já i sprintmonitor
ve finále tipuju rozdíl mezi 323 a 330 něco okolo 45-50 000 Kč to jste mu měli položit na ten stůl a pak by byl blbej kdyby to nevzal
-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Celé jsem to nečetl, ale tak taky trochu přispěju 
Nebudeme se tu dohadovat o tom, že pořizovací cena pro hodně jedinců hraje klíčovou roli pro to, jestli si koupí 323Ci a nebo 330Ci. Dají se sehnat 323Ci za 200 000 Kč, nebo 330Ci za 140 000 Kč, ale to jsou prostě auta, který by si nikdo pomalu nekoupil, protože je to buď moc levný a nebo moc drahý.
Druhá věc je, že i kdyby ta 330Ci žrala o litr víc v ideálu, což tu dost popisujete jako zanedbatelné množství, tak při ročním nájezdu 40 000 km+, co mám třeba já, se nastřádá slušná porce peněz. A koruna ke koruně a hned je to znát. Při jednom tankování člověk mávne rukou nad tím, jestli dá za plnou nádrž 2200 Kč, nebo 2220 Kč, ale tankuj plnou nádrž každý týden a ono se to nasčítá. A to beru JEN PHM. Kdybych měl mávnout rukou nad tím, jestli utratím za rok víc třeba o 6000 Kč, co jsem tu někde zahlédl, že někdo psal, tak to já si je radši fakt dám bokem a našetřím si to na něco jinýho. Za šest litrů si člověk koupí třeba nový telefon, když dám blbý příklad.
Pro mě je prostě 323 dobrý kompromis mezi náklady, pořizovací cenou, spotřebou... vybírat si auto jako víkendovou záležitost, asi bych si vybral jinak, ale takhle je to pro mě ideál. Nehledě na to, že peníze neseru, nebo netrhám na stromě, takže každá kačka dobrá. Nejlíp to má Radim, jezdí na LPG, takže skoro zadarmo. Asi budu divnej, ale kdybych bydlel v Brně a měl se cukat jen po Brně, tak bych si snad nekoupil ani tu 323
Na takový to ježdění po ČR mi prostě vyhovuje 323 parádně, podle mě ani moc nežere, takže relativně se dá i "ušetřit". Samozřejmě, pokud na to člověk šlape, nebo popojíždí do práce 2 km sem a zpět, tak to roste, ale to je všude. Tady jen na ukázku přidávám pár mých spotřeb a tankování...


Nebudeme se tu dohadovat o tom, že pořizovací cena pro hodně jedinců hraje klíčovou roli pro to, jestli si koupí 323Ci a nebo 330Ci. Dají se sehnat 323Ci za 200 000 Kč, nebo 330Ci za 140 000 Kč, ale to jsou prostě auta, který by si nikdo pomalu nekoupil, protože je to buď moc levný a nebo moc drahý.
Druhá věc je, že i kdyby ta 330Ci žrala o litr víc v ideálu, což tu dost popisujete jako zanedbatelné množství, tak při ročním nájezdu 40 000 km+, co mám třeba já, se nastřádá slušná porce peněz. A koruna ke koruně a hned je to znát. Při jednom tankování člověk mávne rukou nad tím, jestli dá za plnou nádrž 2200 Kč, nebo 2220 Kč, ale tankuj plnou nádrž každý týden a ono se to nasčítá. A to beru JEN PHM. Kdybych měl mávnout rukou nad tím, jestli utratím za rok víc třeba o 6000 Kč, co jsem tu někde zahlédl, že někdo psal, tak to já si je radši fakt dám bokem a našetřím si to na něco jinýho. Za šest litrů si člověk koupí třeba nový telefon, když dám blbý příklad.
Pro mě je prostě 323 dobrý kompromis mezi náklady, pořizovací cenou, spotřebou... vybírat si auto jako víkendovou záležitost, asi bych si vybral jinak, ale takhle je to pro mě ideál. Nehledě na to, že peníze neseru, nebo netrhám na stromě, takže každá kačka dobrá. Nejlíp to má Radim, jezdí na LPG, takže skoro zadarmo. Asi budu divnej, ale kdybych bydlel v Brně a měl se cukat jen po Brně, tak bych si snad nekoupil ani tu 323
Na takový to ježdění po ČR mi prostě vyhovuje 323 parádně, podle mě ani moc nežere, takže relativně se dá i "ušetřit". Samozřejmě, pokud na to člověk šlape, nebo popojíždí do práce 2 km sem a zpět, tak to roste, ale to je všude. Tady jen na ukázku přidávám pár mých spotřeb a tankování...


-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Nějak mi blbne imageshack, tak aspoň odkaz: http://imageshack.us/g/69/20120201162320.jpg/
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
tak mi ty kompakty v tom ukaž http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 kde jsou mě se asi nezobrazujípazda píše:Bratn: tys tam michal polovinu kompaktu ktery vazi o 300kg min nez E46, pak se neni cemu divit ze jsi pul litr jinde. A 9 aut je pro takovy ucely naprosto relevatni podklad.
Chapes ze takovy rozdil ve spotrebe ti udela i to jestli se rano dobre vys***s?
Navic porad je to jen teoreticky
teoreticky ano je to teoreticky, oni majitelé tady těch 23 aut si teoreticky vymýšlejí spotřebu
já se tady celou dobu nehádám o tom, že je 323 správnou či špatnou volbou, já říkám že je to ekonomičtější volba oproti 330 prostě za 4 roky mít a nemít 50000 i když dle tebe jen teoreticky už sakra poznáš
-
pepino5xx
- Registrovaný
- Příspěvky: 2506
- Registrován: úte 15.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1859
Nebudu psát názory, jen co jsem teda koupil, jako příklad proč zrovna 323Ci.
Cena 180 000kč, najeto 148 951km, rok výroby 01/2000.
Stav: 1A - hodnoceno Pazdou, Hollym, Bratnem, MattyX pořád mlčí?, Horysem po servisu a i mnou.
Na autě je udělaný komplet podvozek, nové tlumiče, pružiny, uložení, řízení, ramena Mayle HD a dál.... Lak i interiér velice zachovalé. K auto serviska, návod blá blá blá, má GSM autoalarm a byli k tomu nový zimáky 15".
První servis za 4500kč a momentálně auto bez chyb.
Ke spotřebě: svižná dálnice 9 (140-180), pak ve městě k 9,3, začal jsem tomu po městě šlapat a 9,7.
Moje volba nového auta nebyla mezi 323 a 330, ale E46 po E34 540. Vzal bych 330, ale stavem, cenou i výbavou během 14dní nebyla.
Cena 180 000kč, najeto 148 951km, rok výroby 01/2000.
Stav: 1A - hodnoceno Pazdou, Hollym, Bratnem, MattyX pořád mlčí?, Horysem po servisu a i mnou.
Na autě je udělaný komplet podvozek, nové tlumiče, pružiny, uložení, řízení, ramena Mayle HD a dál.... Lak i interiér velice zachovalé. K auto serviska, návod blá blá blá, má GSM autoalarm a byli k tomu nový zimáky 15".
První servis za 4500kč a momentálně auto bez chyb.
Ke spotřebě: svižná dálnice 9 (140-180), pak ve městě k 9,3, začal jsem tomu po městě šlapat a 9,7.
Moje volba nového auta nebyla mezi 323 a 330, ale E46 po E34 540. Vzal bych 330, ale stavem, cenou i výbavou během 14dní nebyla.
-
pepino5xx
- Registrovaný
- Příspěvky: 2506
- Registrován: úte 15.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1859
Bratn píše:... když bude mít náš subjek O spotřebu ...pazda píše:Bratn: tys tam michal polovinu kompaktu ktery vazi o 300kg min nez E46, pak se neni cemu divit ze jsi pul litr jinde. A 9 aut je pro takovy ucely naprosto relevatni podklad.
Chapes ze takovy rozdil ve spotrebe ti udela i to jestli se rano dobre vys***s?
Navic porad je to jen teoreticky
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
tvuj prvni odkaz, vidim jich tam docela hodne. Kdyz se podivas kolik lidi jezdi za kolik tak u 323 je nejvic mezi 9-10l a u 330 9,5-10,5l.Bratn píše:ještě jsem to upravil na pouze manuály
323 9,2l/100
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
v prumeru tady pul litru.. ale uz sakra pochop ze tohle jsou absolutni cisla kterych nikdy nedosahnes protoze nemas dve auta ve stejnym stavu, nekde budes opravovat neco co jinde a naopak. Proto resit pul litru spotrebu je nesmysl ztrati se to v jinych nakladech. I kdybys mel dve 323 tak budou naklady naprosto ruzne.. proto rikam ze v realnym pripade to muze byt uplne jinak.. Nemuzes 100% rict ze usetris, protoze to proste nevis. Navic se cela tvoje teorie rozviji nad fantazirovani nad spritmonitorem, protoze jsi nikdy ani s jednim autem nejezdil. Podle zkusenost Libora, ktery ano to vychazi stejne. Ja mam aspon zkusenost s 330xi a 328i ktery jsou ve spotrebe taky zhruba nastejno.
ROBi: ty najedes zhruba dvakrat tolik nez kolik je uvedeno v tomto prikladu proto pokud jezdis stejnou kombinaci mesto/okresky tak mas rozdil tech cca 20tis uz za dva roky, pokud jezdis vice dalnice tak se zacina opet srovnavat. Opet jen teoreticky, protoze silne pochybuju ze si ty penize odkladas a navic opet nemuzes 100% rict ze na 330i bys jel za vic nebo bys delal nejakou opravu kterou bys delal i na 323i..
pepino5xx: doufam ze chapes, ze cely tohle vzniklo diky tvemu nesmyslnymu argumentu: Chci 323 protoze usetrim! ??
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
a ja ti rikam ze to sakra nepoznas, za prve proto ze to neni rozdil 50tis ale sotva poloviny a za druhe protoze nevis ze je budes mit. Ty nevis jestli jezdis levneji nebo ne, kdyz to tak vemes i 540i dokaze jet levneji nez 323i. Jak si muzes byt jistej ze bys s 330 usetril? Papirova hodnota je jedna vec, ale realita druha a proto ze jsou hodnoty obou aut tak na chlup podobny, si dovolim tvrdit ze je to z financniho pohledu uplne jedno. Jediny co opravdu poznas je tech 60 koni navrch.Bratn píše:prostě za 4 roky mít a nemít 50000 i když dle tebe jen teoreticky už sakra poznáš


