jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl megaNebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
Potkal se nekdy nekomu motor s retezem?
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
S těma kilákama jsi na to asi káplcastro píše:jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl megaNebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
-
pittbul
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned 28.10.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
-
honzibmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Klubové ID: 1257
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
řetěz odejde málokdy, ale kolem 250tis km by se měl podle zkušeností ze servisu měnit napínák ... většinou se motor potká aniž by praskl řemen ... osobně jsem takto viděl 3 motory. O víkendu vyfotím napínák 1,8is po cca 300tis km ... je zhoblovaný cca o 3mm. U TDS jsme ho měnilili kvůli hlučnosti a km na přístrojovce, které neodpovídali stavu (mohlo mít najeto 400tis km) a byl celý kompozit ojetý až na kov.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Rendis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
-
BOOST
- Registrovaný
- Příspěvky: 210
- Registrován: pon 01.03.2004 01:00
- Bydliště: Někde kolem středu
Zajímavá diskuze, ty fotky co sem dával Airwolf jsou z mýho auta z mýho motoru, který měl namotáno 220tkm. Samozřejmě že na opotřebení řetězu má vliv, jak se s motorem zachází a hlavně jak se s ním jezdí a do kolika otáček se točí, když se s ISem jezdí dost sportovně, tak tomu věřte nebo ne, ale jeho doporučená výměna je 160tkm. Dvouřadý řetěz je na opotřebení náchylnější než jednořadý. Je to dobře popsaný v manuálu k úpravám M42 od firmy http://www.metricmechanic.com, kteří předělávají u ISa dvouřadý řetěz na jednořadý.
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Rendis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
2 Dsvatoš.... výjimečně dělám ústupek pro neplatící 
http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg
2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá
jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna
.. imho praskl klínek na ventilu .. řetěz OK
http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg
http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg
2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá
jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna
http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
pazda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Wickerman
- Registrovaný
- Příspěvky: 640
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Náchod, Hradec Králové
- Klubové ID: 1197
Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak... 
-
koki
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
dsvatos píše:Na ten odkaz se nedostanu, je to na přihlášení.
Já mám na ISu 230 tisíc, rozvody origo a neslyším absolutně nic.. Šmarjá, starý žigulíky, Moskviče nalítaly stovky tisíc na jeden řetěz, to stejný Mercedesy, bavce, zkrátky všecko co má řetěz. A nikdy jsem neslyšel o nikom kdo by řetězový rozvody měnil po určitých Km. Řětěz se mění až když je slyšet. Dá o sobě zavčas a dopředu vědět chrastěním.
Jak říká dsvatos, řetěz se sám ozve, pak měnit
