Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Potkal se nekdy nekomu motor s retezem?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od castro »

dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl mega :-) Nebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od dsvatos »

castro píše:
dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl mega :-) Nebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...
S těma kilákama jsi na to asi kápl :wink:
pittbul
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od pittbul »

ja mam V8 4.0 a mam 300.000km slape ako hodinky .Kamarat robil v BMW a oni menili na V8 rozvody az po 500.000km
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od honzibmw »

delal jsem ted motor na 2,5 tds najeto170tis (tachometrove) a prasknul retez mezi cerpadlem a vackou oprava cca 30tis v novych dilech
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Huska »

řetěz odejde málokdy, ale kolem 250tis km by se měl podle zkušeností ze servisu měnit napínák ... většinou se motor potká aniž by praskl řemen ... osobně jsem takto viděl 3 motory. O víkendu vyfotím napínák 1,8is po cca 300tis km ... je zhoblovaný cca o 3mm. U TDS jsme ho měnilili kvůli hlučnosti a km na přístrojovce, které neodpovídali stavu (mohlo mít najeto 400tis km) a byl celý kompozit ojetý až na kov.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#26 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Taky bych to nevidel tak tragicky, ze po 150kkm vymena retezu. Ja mel na prvnim bavu najeto kolem 250kkm a pochybuju, že novy majitel ho menil a dodnes to jezdi.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka
Klubové ID: 286

#27 Příspěvek od Rendis »

budu měnit v krátké době tak to nafotím.Dle tacho mám najeto 201 000km a je to bývalé Psenovo.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od pazda »

no jen v nasi rodine:
iSo - 217tis km - nechrasti, pohoda
328 - 270tis km - taky nechrasti
TDS - 440tis km - taky byl retez v pohode, bohuzel skoncilo ve strome

tak nevim nevim
BOOST
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: pon 01.03.2004 01:00
Bydliště: Někde kolem středu

#29 Příspěvek od BOOST »

Zajímavá diskuze, ty fotky co sem dával Airwolf jsou z mýho auta z mýho motoru, který měl namotáno 220tkm. Samozřejmě že na opotřebení řetězu má vliv, jak se s motorem zachází a hlavně jak se s ním jezdí a do kolika otáček se točí, když se s ISem jezdí dost sportovně, tak tomu věřte nebo ne, ale jeho doporučená výměna je 160tkm. Dvouřadý řetěz je na opotřebení náchylnější než jednořadý. Je to dobře popsaný v manuálu k úpravám M42 od firmy http://www.metricmechanic.com, kteří předělávají u ISa dvouřadý řetěz na jednořadý.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Huska »

konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
Přílohy
Foto(184)u.jpg
Foto(184)u.jpg (93.31 KiB) Zobrazeno 489 x
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka
Klubové ID: 286

#31 Příspěvek od Rendis »

pro laika je opotřebený nebo ne?
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od dsvatos »

Huska píše:konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
Tome, hoď tu fotku prosím na nějaký Ukazto, ať to vidím taky. Dík :wink:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Huska »

2 Dsvatoš.... výjimečně dělám ústupek pro neplatící :-)

http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg

2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá :!:


jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna :twisted: .. imho praskl klínek na ventilu .. řetěz OK

http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od dsvatos »

Huska: Díky. Pánbůh ti to oplatí na dětech. Ani ne tak na kvalitě jako na kvantitě :lol: :wink:
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od pazda »

jak se vlastne projevuje opotrebeni napinaku nebo retezu? resp. jak poznam ze je treba s tim neco delat?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od dsvatos »

pazda píše:jak se vlastne projevuje opotrebeni napinaku nebo retezu? resp. jak poznam ze je treba s tim neco delat?
rachtáním, chrastěním řetězu.
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od pazda »

jo tak to nevim jestli poznam :-D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

není potřeba měnit ale mělo by se to pokaždy když jdou víka dolů zkontrolovat, ted jak jsme kuchali tu V8 M62 tak měla po udajnych 200 000 rozvody na kaši, ale buhvi co s tim dělali, všude byl nanos vazeliny,vyměna oleje se asi moc neřešila.
Wickerman
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Náchod, Hradec Králové
Klubové ID: 1197

#39 Příspěvek od Wickerman »

Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak... :)
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od koki »

dsvatos píše:Na ten odkaz se nedostanu, je to na přihlášení.

Já mám na ISu 230 tisíc, rozvody origo a neslyším absolutně nic.. Šmarjá, starý žigulíky, Moskviče nalítaly stovky tisíc na jeden řetěz, to stejný Mercedesy, bavce, zkrátky všecko co má řetěz. A nikdy jsem neslyšel o nikom kdo by řetězový rozvody měnil po určitých Km. Řětěz se mění až když je slyšet. Dá o sobě zavčas a dopředu vědět chrastěním.

Jak říká dsvatos, řetěz se sám ozve, pak měnit :!: nebo pokud chce mít řidič klid tak u iesa měnit kolem 200tis km i víc, při 150tis km, mi to přijde zbytečný měnit
Odpovědět