jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl megaNebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Potkal se nekdy nekomu motor s retezem?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
S těma kilákama jsi na to asi káplcastro píše:jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl megaNebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
řetěz odejde málokdy, ale kolem 250tis km by se měl podle zkušeností ze servisu měnit napínák ... většinou se motor potká aniž by praskl řemen ... osobně jsem takto viděl 3 motory. O víkendu vyfotím napínák 1,8is po cca 300tis km ... je zhoblovaný cca o 3mm. U TDS jsme ho měnilili kvůli hlučnosti a km na přístrojovce, které neodpovídali stavu (mohlo mít najeto 400tis km) a byl celý kompozit ojetý až na kov.




Zajímavá diskuze, ty fotky co sem dával Airwolf jsou z mýho auta z mýho motoru, který měl namotáno 220tkm. Samozřejmě že na opotřebení řetězu má vliv, jak se s motorem zachází a hlavně jak se s ním jezdí a do kolika otáček se točí, když se s ISem jezdí dost sportovně, tak tomu věřte nebo ne, ale jeho doporučená výměna je 160tkm. Dvouřadý řetěz je na opotřebení náchylnější než jednořadý. Je to dobře popsaný v manuálu k úpravám M42 od firmy http://www.metricmechanic.com, kteří předělávají u ISa dvouřadý řetěz na jednořadý.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
- Přílohy
-
- Foto(184)u.jpg (93.31 KiB) Zobrazeno 485 x




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
2 Dsvatoš.... výjimečně dělám ústupek pro neplatící 
http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg
2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá
jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna
.. imho praskl klínek na ventilu .. řetěz OK
http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg

http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg
2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá

jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna

http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 640
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Náchod, Hradec Králové
- Klubové ID: 1197
Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
dsvatos píše:Na ten odkaz se nedostanu, je to na přihlášení.
Já mám na ISu 230 tisíc, rozvody origo a neslyším absolutně nic.. Šmarjá, starý žigulíky, Moskviče nalítaly stovky tisíc na jeden řetěz, to stejný Mercedesy, bavce, zkrátky všecko co má řetěz. A nikdy jsem neslyšel o nikom kdo by řetězový rozvody měnil po určitých Km. Řětěz se mění až když je slyšet. Dá o sobě zavčas a dopředu vědět chrastěním.
Jak říká dsvatos, řetěz se sám ozve, pak měnit
