Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
A co tu byly řeči o povinném ručení, to mě dojímá... Kua, platí se to jednou za rok, a když má člověk na takový auto, na jeho živení a opravy, tak snad už má i na to povinný ručení, ne??? Navíc tam není takový velký rozdíl - cca 2-3 plné nádrže? a to za celý rok? to je tolik? A pro ty, co je to hodně, taxi nechte rozložit platby třeba na 2x či 4x ročně...
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp...
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp...
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
ja bych rekl ze je ta informace dost nepresna .. tusim ze 328 ma pri 3950ot/min 280Nm
kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo...
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu?
Hanz píše:
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu?
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...
odpověď ani jeden neznáte jenom proto, že přesně nevíte jak se přesně počítá ten výkon na brzdě. Hooodně jednoduše řečeno se počítá z krou?áku, ale zas tak technicky jednoduchý to asi nebude... Chtělo by to sehnat nějaké konkrétní podrobné info...
Hanz píše:
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu?
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...
s tou dynamikou to taky není tak jednoznačný: viz pokec s Darmonem na kulábru...
patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme .. navic se samosvorem .
patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme .. navic se samosvorem .
fakt dobrej nápad , určitě do toho jdi!!!!!!
klidne bych do toho sel ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET