Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 323i dotaz ohledne motoru

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#61 Příspěvek od Misa Moderátor »

M3maniac píše:
Misa píše:
M3maniac píše: vypadni :mrgreen: to není nic pro dámy :mrgreen:
Se zajímám o motory, né :lol:
tady je teď ale debata o výfucích :mrgreen:
OK vracím se na Barbie chat 8)
E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
svob
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: stř 24.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1692

#62 Příspěvek od svob »

Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...

A co tu byly řeči o povinném ručení, to mě dojímá... Kua, platí se to jednou za rok, a když má člověk na takový auto, na jeho živení a opravy, tak snad už má i na to povinný ručení, ne??? Navíc tam není takový velký rozdíl - cca 2-3 plné nádrže? a to za celý rok? to je tolik? A pro ty, co je to hodně, taxi nechte rozložit platby třeba na 2x či 4x ročně...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#63 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od psena »

LOPOLO píše:
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp... :D :D
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#65 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

psena píše:
LOPOLO píše:
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp... :D :D
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
ja bych rekl ze je ta informace dost nepresna .. tusim ze 328 ma pri 3950ot/min 280Nm

výkon (W) = točivý moment * otáčky * PI/30

me to vychazi na 117kW a kousek ....
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#66 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#67 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere :D ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#68 Příspěvek od JFK Čestný člen »

LOPOLO píše:
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere :D ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo... :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od RuDoSh »

no z5 k tematu.... solvinu uz jsem sehnal, tak je to snad vse....
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#70 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

JFK píše: na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo... :D
jiste ze jo, ale Hanzovi to nerikej :wink:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#71 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

RuDoSh píše:no z5 k tematu.... solvinu uz jsem sehnal, tak je to snad vse....
LOOOL :D :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#72 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tady mas kristalovou kouli ty realito .. 8)
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825
Murfas
Registrovaný
Příspěvky: 754
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 95

#73 Příspěvek od Murfas »

Jo Lopolo , natoho si nepridete........ :D :D :D
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od George_D »

V tom článku na konci jsem se zasmál. Proč maj ty blbci z ameriky silnější koně?? Ty musí bejt furt vyjímečný :lol: :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#75 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

LOPOLO píše:
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tady mas kristalovou kouli ty realito .. 8)
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#76 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#77 Příspěvek od JFK Čestný člen »

odpověď ani jeden neznáte jenom proto, že přesně nevíte jak se přesně počítá ten výkon na brzdě. Hooodně jednoduše řečeno se počítá z krou?áku, ale zas tak technicky jednoduchý to asi nebude... Chtělo by to sehnat nějaké konkrétní podrobné info...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#78 Příspěvek od JFK Čestný člen »

LOPOLO píše:
Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...
s tou dynamikou to taky není tak jednoznačný: viz pokec s Darmonem na kulábru... :D
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#79 Příspěvek od Peet »

patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto :) ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme :) .. navic se samosvorem .
fakt dobrej nápad :lol: , určitě do toho jdi!!!!!!
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od patras Čestný člen »

Peet píše:
patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto :) ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme :) .. navic se samosvorem .
fakt dobrej nápad :lol: , určitě do toho jdi!!!!!!
klidne bych do toho sel ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět