
soused si chce koupit E36 323i coz je vlastne 2.5 a nekdo mu rekl ze tyhle motory stojej za hovno ze se serou atd...


Diky moc

myslis maximum?? Uz sem to tu jednou pocital .. dej si tu praci a zkus si vypocitat treba rozdil ve vykonu kolem 3800 otacek kde ma 328 280Nm a kde se motor pouziva nejcasteji v porovnani s 325. Budes asi prekvapenej ... zaseknout se na 1kW rozdilu v maximalnich otackach mi neprijde jako uplne chytrej argumentP-J píše: Tu 1kW rozdílu fakt určitě každý pozná.![]()
to nechapuLOPOLO píše:ani vykon ani tocak nemaj stejneZave píše:2,5 a 2,8 ma sic stejnej vykon ale jinej tocak!! a tlak do sedacek je nesrovnatelnej!!!vykon a tocak jsou v podstate dve stejny veci
to o cem tu mluvite je jen maximalni vykon .. prece nejezdis porad s motorem vytocenym k 6500 otackam, ne? Tipnul bych si ze vetsinou radis kolem 4500 a jezdis vod 2500 - 5000 otacek. Bohuzel tu neni k dispozici krivka kroutaku u 325 a 328 ( snad casem bude ) podle ktery by se to dalo pekne ukazat. Jednou jsem tu pocital ( tusim bombarderovi ) jakej je rozdil mezi moji 328i a jeho 325 prave ve spektru, kde je bezne pohybujou otacky za jizdy. Zkusim to nekde najit.Zave píše: to nechapuvykon je stejny... ne? teda o 1kW jinej
ale tocak je preci jinej a je lip rozlozen do nizsich otacek...
Jo, myslel jsem maximum. O průběhu se tu nemluvilo. Že má v nižších otáčkách lepší průběh výkonu vím, to nemusím počítat. Ono taky hodně dělá to, že i maximální točivý moment je o 40Nm vyšší než má 2.5 a je tedy logické, že i to bude lepší v celém pásmu otáček.LOPOLO píše:myslis maximum?? Uz sem to tu jednou pocital .. dej si tu praci a zkus si vypocitat treba rozdil ve vykonu kolem 3800 otacek kde ma 328 280Nm a kde se motor pouziva nejcasteji v porovnani s 325. Budes asi prekvapenej ... zaseknout se na 1kW rozdilu v maximalnich otackach mi neprijde jako uplne chytrej argumentP-J píše: Tu 1kW rozdílu fakt určitě každý pozná.![]()