palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.DOEMIXXX píše:Draku pomalu si strasne zbrklej!PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problémy E38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát 08.06.2007 00:00
- Bydliště: Doma
- Klubové ID: 1723
DíkT613 píše:PRAHAV8: pokud chces vedet naplne presne tak tady zadej konec VINu a vis to http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5775
- Registrován: úte 21.02.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Klubové ID: 881
tjn, ale velkej predpoklad bude kdyz auto neni v TOP stavu, ze i tento filr bude potreba vymenit.JaraX píše:palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.DOEMIXXX píše:Draku pomalu si strasne zbrklej!PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát 08.06.2007 00:00
- Bydliště: Doma
- Klubové ID: 1723
Mam najeto 162tis a vypadá to že je to pravdivej údaj. Dnes jsem měnil olej 7,5litru a olejovej filtr. Predevčírem jsem koupil vzduchovej filtr a us je taky vyměněnej. Myslíte že na ten palivovej je ještě čas? Kde vlastně ten filtr najdu v autě? DíkJaraX píše:palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.DOEMIXXX píše:Draku pomalu si strasne zbrklej!PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
pokud to jede tak to jede, jde jen o prevenci, toto je jedna z opomíjených částí, vyhneš se tomu že se až to budeš nejmíň potřebovat filtr ucpe, v nejlepším případě to nepojede tak jak má a v horším případě (extrém) bude směs tak chudá že spálíš písty a ventily, a to za to 500 či kolik to stojí nestojí, normální auta maj jeden a nenormální 2 

chudá směs = vysoká teplota (řezání autogenem se děje taky za přebytku kyslíku)
bohatá směs = nižší teplota
A jak jsem psal (extrém) tak tím jsem myslel že člověk si většinou všimne že ten výkon není co byl a že to třeba cuká, vynechává atd.. i když chudá směs při plném plynu může zničit motor během několika málo sekund.
bohatá směs = nižší teplota
A jak jsem psal (extrém) tak tím jsem myslel že člověk si většinou všimne že ten výkon není co byl a že to třeba cuká, vynechává atd.. i když chudá směs při plném plynu může zničit motor během několika málo sekund.
Tak jako vypínáš tempomat tlačítkem s nulou v ďůlku, tak ho zas tím tlačítkem, na který se ptáš zapneš, napřed si ale po zapnutí tempomatu na dřevěným obložení nastavíš rychlost plusem, nebo mínusem, pak si zvolenou rychlost už jen tím tvým dotazovaným tlačítkem zapínáš a nulou v důlku vypínáš. Je to v podstatě paměť tempomatu. Po zhasnutí motoru se vynuluje. Chce to vyzkoušet si to. 




