Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problémy E38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík


Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.


palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#22 Příspěvek od PRAHAV8 »

T613 píše:PRAHAV8: pokud chces vedet naplne presne tak tady zadej konec VINu a vis to http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi?


Dík
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#23 Příspěvek od DOEMIXXX »

JaraX píše:
DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík


Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.


palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.


tjn, ale velkej predpoklad bude kdyz auto neni v TOP stavu, ze i tento filr bude potreba vymenit.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#24 Příspěvek od PRAHAV8 »

JaraX píše:
DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík


Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.


palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.


Mam najeto 162tis a vypadá to že je to pravdivej údaj. Dnes jsem měnil olej 7,5litru a olejovej filtr. Predevčírem jsem koupil vzduchovej filtr a us je taky vyměněnej. Myslíte že na ten palivovej je ještě čas? Kde vlastně ten filtr najdu v autě? Dík
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#25 Příspěvek od Fugo »

palivák se mění většinou kolem 60tis, takže preventivně když auto koupim a pak dle km.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

Fugo píše:palivák se mění většinou kolem 60tis, takže preventivně když auto koupim a pak dle km.


co to přinese? mě to auto jede krásně, ale asi bude mít už najeto nějakych par set tisíc :D
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#27 Příspěvek od Fugo »

pokud to jede tak to jede, jde jen o prevenci, toto je jedna z opomíjených částí, vyhneš se tomu že se až to budeš nejmíň potřebovat filtr ucpe, v nejlepším případě to nepojede tak jak má a v horším případě (extrém) bude směs tak chudá že spálíš písty a ventily, a to za to 500 či kolik to stojí nestojí, normální auta maj jeden a nenormální 2 :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Snejk »

chuda směs spali pisty a ventily?.. hm.. asi pujdu vyměnit filtry. už je tam mam asi dyl než sem živej... a jelikož sem nenormalni a mam dvě auta, z toho jedno normalni a druhy nenormalni tak musim šetřit rovnou na tři :D to je život
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#29 Příspěvek od Fugo »

chudá směs = vysoká teplota (řezání autogenem se děje taky za přebytku kyslíku)

bohatá směs = nižší teplota

A jak jsem psal (extrém) tak tím jsem myslel že člověk si většinou všimne že ten výkon není co byl a že to třeba cuká, vynechává atd.. i když chudá směs při plném plynu může zničit motor během několika málo sekund.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#30 Příspěvek od PRAHAV8 »

A jakou značku mam koupit toho filtru? Která je nejlepší?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#31 Příspěvek od Fugo »

třeba Champion atd..
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#32 Příspěvek od PRAHAV8 »

Jak tak koukam tak kabinovej filtr je uplně černej. Máte někdo filtr z uhlíkem? Zajímalo by mě jakej je v tom rozdíl.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#33 Příspěvek od PRAHAV8 »

Tak nemůžu pořád zjistit naco je to tlačítko nad nastavením rychlosti u tempomatu. Je to to tlačítko co je na něm ukazanej rychloměr a malinká šipička. Myslím že je to tlačítko hned první z prava na volantu.
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#34 Příspěvek od gogoho »

ti to zrychlí zpátky na původní uloženou rychlost:)
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#35 Příspěvek od caknakis »

Já dělám filtr paliva při každém oleji.... myslím že nad tím nemá smysl laborovat, bude to prašť jak uhoď...spíše bych tankoval na lepších pumpách a pak nemusíš tolik řešit co tam máš za palivák :wink:
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#36 Příspěvek od normann »

Tak jako vypínáš tempomat tlačítkem s nulou v ďůlku, tak ho zas tím tlačítkem, na který se ptáš zapneš, napřed si ale po zapnutí tempomatu na dřevěným obložení nastavíš rychlost plusem, nebo mínusem, pak si zvolenou rychlost už jen tím tvým dotazovaným tlačítkem zapínáš a nulou v důlku vypínáš. Je to v podstatě paměť tempomatu. Po zhasnutí motoru se vynuluje. Chce to vyzkoušet si to. :wink:
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#37 Příspěvek od PRAHAV8 »

Jel jsem tet do Brna a zpět do Prahy a stejně jsem na to nepřišel. Dík za info.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#38 Příspěvek od PRAHAV8 »

Mam dotaz jak vyměnim stěrače? Nejde mi zvednout stěrač jak jsem byl zvyklej z jinejch aut. 8O
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#39 Příspěvek od Pejta-7er »

PRAHAV8 píše:Mam dotaz jak vyměnim stěrače? Nejde mi zvednout stěrač jak jsem byl zvyklej z jinejch aut. 8O

Ahoj, Tome, stěrače musíš zapnout a vypnout je, když budou nahoře (tím myslím, že setřou jen nahoru a než se budou vracet dolů, tak vypni klíček.. )
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#40 Příspěvek od normann »

:D :D No to je u těchhle aut, který mají tyto spešl stěrače tak, že zapneš klíček a když jsou stěrače v horní úvrati, čili kolmo ke kapotě, tak dej klíček do nuly a v tu chvíli máš klasický konvenční stěrače. :D Vyměň gumy,sklop je na sklo, stříkni trochu vody na sklo a klíč dej zas do polohy 1, nebo 2 a stěrače se vrátí do původní polohy. :wink:
Odpovědět