PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me... 2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me... 2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
tjn, ale velkej predpoklad bude kdyz auto neni v TOP stavu, ze i tento filr bude potreba vymenit.
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!
1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me... 2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
Mam najeto 162tis a vypadá to že je to pravdivej údaj. Dnes jsem měnil olej 7,5litru a olejovej filtr. Predevčírem jsem koupil vzduchovej filtr a us je taky vyměněnej. Myslíte že na ten palivovej je ještě čas? Kde vlastně ten filtr najdu v autě? Dík
pokud to jede tak to jede, jde jen o prevenci, toto je jedna z opomíjených částí, vyhneš se tomu že se až to budeš nejmíň potřebovat filtr ucpe, v nejlepším případě to nepojede tak jak má a v horším případě (extrém) bude směs tak chudá že spálíš písty a ventily, a to za to 500 či kolik to stojí nestojí, normální auta maj jeden a nenormální 2
chuda směs spali pisty a ventily?.. hm.. asi pujdu vyměnit filtry. už je tam mam asi dyl než sem živej... a jelikož sem nenormalni a mam dvě auta, z toho jedno normalni a druhy nenormalni tak musim šetřit rovnou na tři to je život
chudá směs = vysoká teplota (řezání autogenem se děje taky za přebytku kyslíku)
bohatá směs = nižší teplota
A jak jsem psal (extrém) tak tím jsem myslel že člověk si většinou všimne že ten výkon není co byl a že to třeba cuká, vynechává atd.. i když chudá směs při plném plynu může zničit motor během několika málo sekund.
Tak nemůžu pořád zjistit naco je to tlačítko nad nastavením rychlosti u tempomatu. Je to to tlačítko co je na něm ukazanej rychloměr a malinká šipička. Myslím že je to tlačítko hned první z prava na volantu.
Já dělám filtr paliva při každém oleji.... myslím že nad tím nemá smysl laborovat, bude to prašť jak uhoď...spíše bych tankoval na lepších pumpách a pak nemusíš tolik řešit co tam máš za palivák
Tak jako vypínáš tempomat tlačítkem s nulou v ďůlku, tak ho zas tím tlačítkem, na který se ptáš zapneš, napřed si ale po zapnutí tempomatu na dřevěným obložení nastavíš rychlost plusem, nebo mínusem, pak si zvolenou rychlost už jen tím tvým dotazovaným tlačítkem zapínáš a nulou v důlku vypínáš. Je to v podstatě paměť tempomatu. Po zhasnutí motoru se vynuluje. Chce to vyzkoušet si to.
No to je u těchhle aut, který mají tyto spešl stěrače tak, že zapneš klíček a když jsou stěrače v horní úvrati, čili kolmo ke kapotě, tak dej klíček do nuly a v tu chvíli máš klasický konvenční stěrače. Vyměň gumy,sklop je na sklo, stříkni trochu vody na sklo a klíč dej zas do polohy 1, nebo 2 a stěrače se vrátí do původní polohy.