Takže pomineme-li MAF a délku sání, tak ideální by bylo mít 6x trubku ke klapce a na konci každé vzduchový filtr ?Speedy píše:Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.Fatal Design píše:Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Carbon airbox M3 E36 3.0
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
důležitý údaj je taky délka sání a teplota nasávaného vzduchu ... a tohle by jsi se systémem, který ty popisuješ nedodržel. Ono ideální řešení je opravdu skořepinový airbox ... používá se opravdu všude v motorsportu ... a ještě ideálnější je airbox odladěný na brzdě dle požadavků uživatele ... ale s takovou se dostaneš pomalu na cenu toho autaFatal Design píše:Takže pomineme-li MAF a délku sání, tak ideální by bylo mít 6x trubku ke klapce a na konci každé vzduchový filtr ?Speedy píše:Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.Fatal Design píše: Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...
všeobecně platí, že dlouhé tenké sání zvyšuje korutící moment v nizkých ot. Cím je sání kratší a většího průřezu, stoupá výkon, ale také se posouvá k vysokým ot kroutící moment.
Takže řešení krátkých násosek s filtrem pro každý válec je super pro vysokootáčkové motory nebo motory, které se používají v lehkých autech, které točí motor v maximálních ot(vrchy, okruhy), ale je to nevhodné pro rally apod.
Takže řešení krátkých násosek s filtrem pro každý válec je super pro vysokootáčkové motory nebo motory, které se používají v lehkých autech, které točí motor v maximálních ot(vrchy, okruhy), ale je to nevhodné pro rally apod.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no kamos ma na tej S38 karbon aibox a vysel ho ze svajcu na 1500E ale na zakazku delanej u firmy ktera dela karbonovy casti do letadel a jako bokovku ti udelaji co chces 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
bez te vahy vzduchu je to vazne JEN na blbnuti, zapomente na jezdeni po meste v zime na kratke trasy a pod, ten motor bude uchlastanej a svicky (ktere normalne vydrzi sotva 10tis km) umrou jeste rychleji... zmeny tlaku (pred bourkou a pod) budou mit velikej dopad na chod motoru... bez vahy bych taky vyndal katy, protoze je prebytek benalu stejne znehodnoti...
jinak skladem za 16999,- k odberu a prohlidce v Praze...
jinak skladem za 16999,- k odberu a prohlidce v Praze...
- Přílohy
-
- CarbonSani1.jpg (96.35 KiB) Zobrazeno 2292 x
-
- CarbonSani.jpg (89.06 KiB) Zobrazeno 2292 x
-
- CarbonSani2in.jpg (39.22 KiB) Zobrazeno 2292 x
“Ability is what you're capable of doing.”