Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Údržba motoru e46 325i (2002)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pokud není problém s tlaky nebo úniky, je blbost měnit těsnění pod hlavou preventivně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
Tak to nemam
Ale tak myslel jsem vsechny tesneni. Nevim zda se menej i pistni krouzky. Pak ten rozvodovej retez a napinak. Separator a i ten repas VANOSu. A prave nevim, zda by se jeste neco hodilo. Ale kdyz dost lidem pripada i todle vsechno jako zbytecny, tak nevim, jestli k tomu jeste neco pribude 


Pokud chceš měnit pístní kroužky a všechny těsnění, rozvoďák, tak si nachystej tak cca 30-40tisíc
a pak hlavně si sežeň dobrého mechanika, který už to někdy dělal 
Pokud ti auto nejede odspodu, tak se podívej na tu DISA klapku
https://www.youtube.com/watch?v=UYWte4YRinI


Pokud ti auto nejede odspodu, tak se podívej na tu DISA klapku
https://www.youtube.com/watch?v=UYWte4YRinI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
Jak ji zkontrolovat?paca píše:Pokud chceš měnit pístní kroužky a všechny těsnění, rozvoďák, tak si nachystej tak cca 30-40tisíca pak hlavně si sežeň dobrého mechanika, který už to někdy dělal
Pokud ti auto nejede odspodu, tak se podívej na tu DISA klapku
https://www.youtube.com/watch?v=UYWte4YRinI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 23.01.2014 01:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Než budeš sahat do motoru na pístní kroužky a sundávat hlavu, změř si kompresní tlaky a nebo to nech někoho změřit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Skoro u kazde M54 tece olej okolo tesneni mezi telesem olejoveho flitru a blokem. Potom jeste O krouzek na trubicce k merce oleje, obcas tece vana..
Pokud budes sundavat sani, urcite je dobre (krome separatoru a hadic k nemu) vymnenit take tesneni mezi sanim a hlavou (stoji par stovek a po letech byva ztvrdle).
Pokud budes sundavat sani, urcite je dobre (krome separatoru a hadic k nemu) vymnenit take tesneni mezi sanim a hlavou (stoji par stovek a po letech byva ztvrdle).