Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E90 facelift-Je řídící jednotka 325i stejná,jako 330i?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#21 Příspěvek od BudVlad »

Všechno funguje, čidla jsou v nábojích kol. O něco se zvýší otáčky při každé zařazené rychlosti.
Obrázek
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#22 Příspěvek od Set-ASP »

Nojo,tak to jste mi dali :-) Myslel jsem,že to bude jednodužší :-) Takže čip a diferák a pak to teprve pojede? Ten origo software na 200kw to tedy bez diferáku nerozhejbe? Ještě poslední otázka: Když Ti, jak jsi řikal, dělali ten čip a nefungovalo to,tak ti tam pak hodil zpět zálohu a bylo vše jako předtim?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#23 Příspěvek od BudVlad »

Orig SW tam můžeš vždy nahrát zpět. Já mám v záloze několik verzí.
Nech si upravený SW změřit na brzdě.
Obrázek
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#24 Příspěvek od Set-ASP »

Tak to je super,aspoň něco :-) Jojo,to bych určitě udělal.. Chtěl bych na ten čip jet příští týden,myslíš,že když se mu to povede,tak že se to aspoň trošku oživí? Ať se mam aspoň trochu na co těšit! A ten diferák bych začal řešit potom,pokud by mi to nestačilo..
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#25 Příspěvek od BudVlad »

Po úpravě si to určitě nech změřit. Mě to "expert" upravil tak, že jsem ztratil výkon.
Obrázek
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#26 Příspěvek od Set-ASP »

Fakt? :-D Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace :-( Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#27 Příspěvek od MMira »

chip pust pro tuto chvili z hlavy, udelej diferak a pak se teprve rozhoduj, co dal.
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#28 Příspěvek od Set-ASP »

ok,udělam,jak řikáte,ale pořád mi nejde do hlavy,jak může diferák zvednout výkon... Ale nejsem mechanik,věřim Vám a díky za rady... Akorát se trochu děsim toho E-bay... Aby mi nepřišlo bůh ví co a nebylo to naprd...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#29 Příspěvek od BudVlad »

Výkon motoru to nezvedne, ale zlepší se akcelerace výhodnějším převodem na zadní kola.
Obrázek
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#30 Příspěvek od Set-ASP »

A nesníží se tim pak zase maximálka?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#31 Příspěvek od BudVlad »

Maximálka se sníží. Na každý převod se zvýší RPM. Výkon motoru se zvyšuje s RPM.
Obrázek
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#32 Příspěvek od MMira »

No vzhledem k tomu, že 325 má elektronický omezenou max na 243, tak tě snížení té teoretické ze 320 na 280 fakt nemusí trápit.
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 3397

#33 Příspěvek od xhans »

Set-ASP píše:Fakt? :-D Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace :-( Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!
Jak to tak procitam, obavam se, ze tobe bude kazda rychlost mala... az do chvile, kdy te premuzou fyzikalni zakony. Za kolik si ten dobrej kup te 325 udelal?
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#34 Příspěvek od Set-ASP »

330tis.. Najeto 95tis,rv 2010 koupeno v BMW Mnichov...Ten člověk si ho tam koupil,pak ho tam celou dobu servisoval a pak si vzal protiůčtem nové... Takže 100% historie...serv. kniha,elektronická evidence měněných dílů... M-paket,bílá kůže,plná výbava... Při dnešních cenách za poctivé auto,je to super... To nemluvim o tom,že mi to prohlédli dva mechanici v dvou různých servisech a nenašli na tom vůbec nic... Neni tam ani škrábanec... Interier a motor,jak kdyby je tam dali včera... Mám v BMW známého a čekal jsem asi 4 měsíce,než se tohle naskytlo. Věřím,že spousta zlých jazyků mi tu řekne,že je to dost,ale v ČR je 80% BMW stočených a tohle je opravdu poctivé... Ale předtím jsem měl 330XD a ikdyž motor tolik netočil,tak auto bylo silnější,proto chci tohle dostat na vyžší výkon.
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00
Klubové ID: 3811

#35 Příspěvek od kubajz79 »

330 tisíc za lci s takovým nájezdem,historií ,v m-paketu a se slušnou vybavou je ta cenovka z říše snů.bych řekl...
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#36 Příspěvek od Set-ASP »

Jj,díky,taky si myslim... Jak řikam,je to přes dobrého známého,který mi tam ještě tu cenu ukecal a jelikož oni od BMW Mnichov berou cca 2-3 auta měsíčně a dělají to už asi 7 let,tak tam má velké konexe(Mají i velký servis BMW). Taky jsem na to ale čekal 4 měsíce,než mi sehnal tohle... Ale řikal mi,ať si radši počkam a že když na to nebudu spěchat,tak mi tam sežene perfektní kus,za super cenu...
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#37 Příspěvek od Set-ASP »

Ale zase ať nekecam,tak k tomu 6tis mě stál dovoz,stálo to na alu. 16tkách-zimních,takže jsem kupoval ještě 17ky + letní gumy,potom povinné+havarijka a ve finále se cena o něco vyšplhala... Ale ty 17ky jsem naštěstí taky sehnal za parádní cenu,tak to nebylo tak hrozné,ale samotný vůz stál 330.
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00
Klubové ID: 3811

#38 Příspěvek od kubajz79 »

no je to až s podivem,jelikož v D za taková auta chtějí o kilo víc.
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#39 Příspěvek od Set-ASP »

Přesně
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#40 Příspěvek od kompre »

ja mam e90ku 325ku upravenu uz rok (profituning, mate aj u vas nejake pobocky/pobocku, tak sa ak tak skus poinformovat)

bolo to v ramci nejakej akcie, tak ma to vyslo 280€ bez DPH (samozrejme meranie pred aj po uprave) preto som neodolal a skusil to (prinajhorsom by mi tam dali povodny soft/mapy)

auto sa po uprave chovalo inak, uz ked som vysiel z profituningu a prvy krat pridal plyn a zrychlil na nejakych 90 z krizovatky tak narast bol citit v kazdom rezime od 1500otacok vyssie.

meranie dopadlo kadejako (povodne som tam mal podla brzdy cca. 170k (korigovany vykon) a 200nm (xdrive, automat) po uprave 216k a 242,6nm
Tomu meraniu moc neprikladam dolezitost, kedze dopadlo celkom podivne a ak bude prilezitost odmeral by som to este na inej brzde.
Dolezitejsie bolo pre mna meranie zrychlenia (OBD2 Bluetooth adapter a Torque aplikacia v mobile) 0-100 po uprave najlepsi cas 6,79s s preslapom brzda plyn, vypnute DSC, DS rezim (ziadny launchcontrol ani statie naraz na brzde a plyne, 2 osoby v aute a polka nadrze :))
tabulkova hodnota je 7,7s, realna niekde okolo 8s. Takze posun tam bol slusny si myslim. A oproti serii s 218konmi trosku inde takze ten graf som tym padom povazoval ako porovnanie zmeny nie konecnych hodnot.

Dohodli sme sa vtedy s jednym klubakom z sk klubu on bol 3 dni predomnou upravovat E92 zadokolka, automat a povodny odmerany vykon (ale na inej brzde na inej pobocke) 200k a nejakych 220nm. Po uprave 260k a 282nm. A jeho dojmy boli podobne ako moje, teda citelna zmena.

ak by bol zaujem pridam grafy :]
Moje auto sa urcite nechovalo na to ze malo nejakych 170koni :), nemalo dovod (nove vstrekovace 86000km, HPFP 78000km, cievky 82000, sviecky 95000km, KNko bolo v aute osadene 3 dni, komplet vycistene a pretesnenne sanie 97000km cistenie ventilov mechanicky/chemicky.) a pri uprave malo okolo 103000km najzadenych (skutocnych). Chalani v profituningu vraveli hned ked som prisiel, ze tam povodny vykon nebude ani omylom kvoli xdrive-u, comu nechapem :) kedze ine 4koly co som videl grafy odmerali relativne slusne aj povodny vykon bol v pohode 330d 530d 320d atd....
Odpovědět