BMW E90 facelift-Je řídící jednotka 325i stejná,jako 330i?
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
Nojo,tak to jste mi dali
Myslel jsem,že to bude jednodužší
Takže čip a diferák a pak to teprve pojede? Ten origo software na 200kw to tedy bez diferáku nerozhejbe? Ještě poslední otázka: Když Ti, jak jsi řikal, dělali ten čip a nefungovalo to,tak ti tam pak hodil zpět zálohu a bylo vše jako předtim?
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
Fakt?
Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace
Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!
-
MMira
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 25.03.2010 01:00
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
MMira
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 25.03.2010 01:00
-
xhans
- Registrovaný
- Příspěvky: 207
- Registrován: pon 16.07.2012 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 3397
Jak to tak procitam, obavam se, ze tobe bude kazda rychlost mala... az do chvile, kdy te premuzou fyzikalni zakony. Za kolik si ten dobrej kup te 325 udelal?Set-ASP píše:Fakt?Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace
Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
330tis.. Najeto 95tis,rv 2010 koupeno v BMW Mnichov...Ten člověk si ho tam koupil,pak ho tam celou dobu servisoval a pak si vzal protiůčtem nové... Takže 100% historie...serv. kniha,elektronická evidence měněných dílů... M-paket,bílá kůže,plná výbava... Při dnešních cenách za poctivé auto,je to super... To nemluvim o tom,že mi to prohlédli dva mechanici v dvou různých servisech a nenašli na tom vůbec nic... Neni tam ani škrábanec... Interier a motor,jak kdyby je tam dali včera... Mám v BMW známého a čekal jsem asi 4 měsíce,než se tohle naskytlo. Věřím,že spousta zlých jazyků mi tu řekne,že je to dost,ale v ČR je 80% BMW stočených a tohle je opravdu poctivé... Ale předtím jsem měl 330XD a ikdyž motor tolik netočil,tak auto bylo silnější,proto chci tohle dostat na vyžší výkon.
-
kubajz79
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 22.10.2013 00:00
- Klubové ID: 3811
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
Jj,díky,taky si myslim... Jak řikam,je to přes dobrého známého,který mi tam ještě tu cenu ukecal a jelikož oni od BMW Mnichov berou cca 2-3 auta měsíčně a dělají to už asi 7 let,tak tam má velké konexe(Mají i velký servis BMW). Taky jsem na to ale čekal 4 měsíce,než mi sehnal tohle... Ale řikal mi,ať si radši počkam a že když na to nebudu spěchat,tak mi tam sežene perfektní kus,za super cenu...
-
Set-ASP
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 22.02.2016 01:00
-
kubajz79
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 22.10.2013 00:00
- Klubové ID: 3811
-
kompre
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: pon 14.10.2013 00:00
ja mam e90ku 325ku upravenu uz rok (profituning, mate aj u vas nejake pobocky/pobocku, tak sa ak tak skus poinformovat)
bolo to v ramci nejakej akcie, tak ma to vyslo 280€ bez DPH (samozrejme meranie pred aj po uprave) preto som neodolal a skusil to (prinajhorsom by mi tam dali povodny soft/mapy)
auto sa po uprave chovalo inak, uz ked som vysiel z profituningu a prvy krat pridal plyn a zrychlil na nejakych 90 z krizovatky tak narast bol citit v kazdom rezime od 1500otacok vyssie.
meranie dopadlo kadejako (povodne som tam mal podla brzdy cca. 170k (korigovany vykon) a 200nm (xdrive, automat) po uprave 216k a 242,6nm
Tomu meraniu moc neprikladam dolezitost, kedze dopadlo celkom podivne a ak bude prilezitost odmeral by som to este na inej brzde.
Dolezitejsie bolo pre mna meranie zrychlenia (OBD2 Bluetooth adapter a Torque aplikacia v mobile) 0-100 po uprave najlepsi cas 6,79s s preslapom brzda plyn, vypnute DSC, DS rezim (ziadny launchcontrol ani statie naraz na brzde a plyne, 2 osoby v aute a polka nadrze
)
tabulkova hodnota je 7,7s, realna niekde okolo 8s. Takze posun tam bol slusny si myslim. A oproti serii s 218konmi trosku inde takze ten graf som tym padom povazoval ako porovnanie zmeny nie konecnych hodnot.
Dohodli sme sa vtedy s jednym klubakom z sk klubu on bol 3 dni predomnou upravovat E92 zadokolka, automat a povodny odmerany vykon (ale na inej brzde na inej pobocke) 200k a nejakych 220nm. Po uprave 260k a 282nm. A jeho dojmy boli podobne ako moje, teda citelna zmena.
ak by bol zaujem pridam grafy :]
Moje auto sa urcite nechovalo na to ze malo nejakych 170koni
, nemalo dovod (nove vstrekovace 86000km, HPFP 78000km, cievky 82000, sviecky 95000km, KNko bolo v aute osadene 3 dni, komplet vycistene a pretesnenne sanie 97000km cistenie ventilov mechanicky/chemicky.) a pri uprave malo okolo 103000km najzadenych (skutocnych). Chalani v profituningu vraveli hned ked som prisiel, ze tam povodny vykon nebude ani omylom kvoli xdrive-u, comu nechapem
kedze ine 4koly co som videl grafy odmerali relativne slusne aj povodny vykon bol v pohode 330d 530d 320d atd....
bolo to v ramci nejakej akcie, tak ma to vyslo 280€ bez DPH (samozrejme meranie pred aj po uprave) preto som neodolal a skusil to (prinajhorsom by mi tam dali povodny soft/mapy)
auto sa po uprave chovalo inak, uz ked som vysiel z profituningu a prvy krat pridal plyn a zrychlil na nejakych 90 z krizovatky tak narast bol citit v kazdom rezime od 1500otacok vyssie.
meranie dopadlo kadejako (povodne som tam mal podla brzdy cca. 170k (korigovany vykon) a 200nm (xdrive, automat) po uprave 216k a 242,6nm
Tomu meraniu moc neprikladam dolezitost, kedze dopadlo celkom podivne a ak bude prilezitost odmeral by som to este na inej brzde.
Dolezitejsie bolo pre mna meranie zrychlenia (OBD2 Bluetooth adapter a Torque aplikacia v mobile) 0-100 po uprave najlepsi cas 6,79s s preslapom brzda plyn, vypnute DSC, DS rezim (ziadny launchcontrol ani statie naraz na brzde a plyne, 2 osoby v aute a polka nadrze
tabulkova hodnota je 7,7s, realna niekde okolo 8s. Takze posun tam bol slusny si myslim. A oproti serii s 218konmi trosku inde takze ten graf som tym padom povazoval ako porovnanie zmeny nie konecnych hodnot.
Dohodli sme sa vtedy s jednym klubakom z sk klubu on bol 3 dni predomnou upravovat E92 zadokolka, automat a povodny odmerany vykon (ale na inej brzde na inej pobocke) 200k a nejakych 220nm. Po uprave 260k a 282nm. A jeho dojmy boli podobne ako moje, teda citelna zmena.
ak by bol zaujem pridam grafy :]
Moje auto sa urcite nechovalo na to ze malo nejakych 170koni

