Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E90 facelift-Je řídící jednotka 325i stejná,jako 330i?
Nojo,tak to jste mi dali
Myslel jsem,že to bude jednodužší
Takže čip a diferák a pak to teprve pojede? Ten origo software na 200kw to tedy bez diferáku nerozhejbe? Ještě poslední otázka: Když Ti, jak jsi řikal, dělali ten čip a nefungovalo to,tak ti tam pak hodil zpět zálohu a bylo vše jako předtim?


Fakt?
Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace
Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!


Jak to tak procitam, obavam se, ze tobe bude kazda rychlost mala... az do chvile, kdy te premuzou fyzikalni zakony. Za kolik si ten dobrej kup te 325 udelal?Set-ASP píše:Fakt?Tak to je dobrý! Necham to ještě projít hlavou,jestli do toho vůbec půjdu,když jsou s tím takové komplikace
Auto jsem sehnal za suprovou cenu,tak popřemýšlím,jestli ho třeba za rok neprodam a nekoupim pak silnější.. Ten rok bych to snad vydržel,zase taková zdechlina to neni a RSkovou oktávku loupnu jak banán.. Děkuju opravdu moc za rady a tvůj čas,ať se daří!
330tis.. Najeto 95tis,rv 2010 koupeno v BMW Mnichov...Ten člověk si ho tam koupil,pak ho tam celou dobu servisoval a pak si vzal protiůčtem nové... Takže 100% historie...serv. kniha,elektronická evidence měněných dílů... M-paket,bílá kůže,plná výbava... Při dnešních cenách za poctivé auto,je to super... To nemluvim o tom,že mi to prohlédli dva mechanici v dvou různých servisech a nenašli na tom vůbec nic... Neni tam ani škrábanec... Interier a motor,jak kdyby je tam dali včera... Mám v BMW známého a čekal jsem asi 4 měsíce,než se tohle naskytlo. Věřím,že spousta zlých jazyků mi tu řekne,že je to dost,ale v ČR je 80% BMW stočených a tohle je opravdu poctivé... Ale předtím jsem měl 330XD a ikdyž motor tolik netočil,tak auto bylo silnější,proto chci tohle dostat na vyžší výkon.
Jj,díky,taky si myslim... Jak řikam,je to přes dobrého známého,který mi tam ještě tu cenu ukecal a jelikož oni od BMW Mnichov berou cca 2-3 auta měsíčně a dělají to už asi 7 let,tak tam má velké konexe(Mají i velký servis BMW). Taky jsem na to ale čekal 4 měsíce,než mi sehnal tohle... Ale řikal mi,ať si radši počkam a že když na to nebudu spěchat,tak mi tam sežene perfektní kus,za super cenu...
ja mam e90ku 325ku upravenu uz rok (profituning, mate aj u vas nejake pobocky/pobocku, tak sa ak tak skus poinformovat)
bolo to v ramci nejakej akcie, tak ma to vyslo 280€ bez DPH (samozrejme meranie pred aj po uprave) preto som neodolal a skusil to (prinajhorsom by mi tam dali povodny soft/mapy)
auto sa po uprave chovalo inak, uz ked som vysiel z profituningu a prvy krat pridal plyn a zrychlil na nejakych 90 z krizovatky tak narast bol citit v kazdom rezime od 1500otacok vyssie.
meranie dopadlo kadejako (povodne som tam mal podla brzdy cca. 170k (korigovany vykon) a 200nm (xdrive, automat) po uprave 216k a 242,6nm
Tomu meraniu moc neprikladam dolezitost, kedze dopadlo celkom podivne a ak bude prilezitost odmeral by som to este na inej brzde.
Dolezitejsie bolo pre mna meranie zrychlenia (OBD2 Bluetooth adapter a Torque aplikacia v mobile) 0-100 po uprave najlepsi cas 6,79s s preslapom brzda plyn, vypnute DSC, DS rezim (ziadny launchcontrol ani statie naraz na brzde a plyne, 2 osoby v aute a polka nadrze
)
tabulkova hodnota je 7,7s, realna niekde okolo 8s. Takze posun tam bol slusny si myslim. A oproti serii s 218konmi trosku inde takze ten graf som tym padom povazoval ako porovnanie zmeny nie konecnych hodnot.
Dohodli sme sa vtedy s jednym klubakom z sk klubu on bol 3 dni predomnou upravovat E92 zadokolka, automat a povodny odmerany vykon (ale na inej brzde na inej pobocke) 200k a nejakych 220nm. Po uprave 260k a 282nm. A jeho dojmy boli podobne ako moje, teda citelna zmena.
ak by bol zaujem pridam grafy :]
Moje auto sa urcite nechovalo na to ze malo nejakych 170koni
, nemalo dovod (nove vstrekovace 86000km, HPFP 78000km, cievky 82000, sviecky 95000km, KNko bolo v aute osadene 3 dni, komplet vycistene a pretesnenne sanie 97000km cistenie ventilov mechanicky/chemicky.) a pri uprave malo okolo 103000km najzadenych (skutocnych). Chalani v profituningu vraveli hned ked som prisiel, ze tam povodny vykon nebude ani omylom kvoli xdrive-u, comu nechapem
kedze ine 4koly co som videl grafy odmerali relativne slusne aj povodny vykon bol v pohode 330d 530d 320d atd....
bolo to v ramci nejakej akcie, tak ma to vyslo 280€ bez DPH (samozrejme meranie pred aj po uprave) preto som neodolal a skusil to (prinajhorsom by mi tam dali povodny soft/mapy)
auto sa po uprave chovalo inak, uz ked som vysiel z profituningu a prvy krat pridal plyn a zrychlil na nejakych 90 z krizovatky tak narast bol citit v kazdom rezime od 1500otacok vyssie.
meranie dopadlo kadejako (povodne som tam mal podla brzdy cca. 170k (korigovany vykon) a 200nm (xdrive, automat) po uprave 216k a 242,6nm
Tomu meraniu moc neprikladam dolezitost, kedze dopadlo celkom podivne a ak bude prilezitost odmeral by som to este na inej brzde.
Dolezitejsie bolo pre mna meranie zrychlenia (OBD2 Bluetooth adapter a Torque aplikacia v mobile) 0-100 po uprave najlepsi cas 6,79s s preslapom brzda plyn, vypnute DSC, DS rezim (ziadny launchcontrol ani statie naraz na brzde a plyne, 2 osoby v aute a polka nadrze

tabulkova hodnota je 7,7s, realna niekde okolo 8s. Takze posun tam bol slusny si myslim. A oproti serii s 218konmi trosku inde takze ten graf som tym padom povazoval ako porovnanie zmeny nie konecnych hodnot.
Dohodli sme sa vtedy s jednym klubakom z sk klubu on bol 3 dni predomnou upravovat E92 zadokolka, automat a povodny odmerany vykon (ale na inej brzde na inej pobocke) 200k a nejakych 220nm. Po uprave 260k a 282nm. A jeho dojmy boli podobne ako moje, teda citelna zmena.
ak by bol zaujem pridam grafy :]
Moje auto sa urcite nechovalo na to ze malo nejakych 170koni

