Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stavba E36 328i na zábavu
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Svody ideálně z M3 E36 3.2
Mají díry na lambdy, jinak jsou shodné s 3.0.
Na M52/M54 motor k nim budeš potřebovat podložky mezi hlavu a svody a vybrousit vybrání v žebru převodovky.
Mají díry na lambdy, jinak jsou shodné s 3.0.
Na M52/M54 motor k nim budeš potřebovat podložky mezi hlavu a svody a vybrousit vybrání v žebru převodovky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Možná jsi si ten podvozek mohl vzít pro M3, aby jsi tam měl držák na dlouhou vzpěru stabíku
Na tu krátkou to bude taky dobrý, ale až budeš chtít větší grip, tak přejdeš na vzpěru na tlumič 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Držák tyčky stabilizátoru se dá pořešit šroubovací objímkou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Brzdy MOVIT na předek nakonec padly. Řeším teď, jak to vyřešit
...
Varianta č.1 - kit Brembo - cca 80 tis. Kč
Varianta č.2 - sehnat jeté brzdiče, nechat udělat držák, nový kotouč a destičky, jezdit můžu taky klidně za rok - cca 30 tis. Kč
Varianta č.3 - kit jiný než Brembo - cca 30 - 60 tis. Kč.
Brembo funguje, je vyzkoušený. Nemáte nějaké zkušenosti s jinýma výrobcema, jestli se to dá použít nebo je to zbytečné a nefunguje?

Varianta č.1 - kit Brembo - cca 80 tis. Kč
Varianta č.2 - sehnat jeté brzdiče, nechat udělat držák, nový kotouč a destičky, jezdit můžu taky klidně za rok - cca 30 tis. Kč
Varianta č.3 - kit jiný než Brembo - cca 30 - 60 tis. Kč.
Brembo funguje, je vyzkoušený. Nemáte nějaké zkušenosti s jinýma výrobcema, jestli se to dá použít nebo je to zbytečné a nefunguje?
Zkušenosti s nima nemám, já šel do e46 brzd, ale v nabídce jsem zahlédl 4 písty z Eva http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=146380 Podle mě má smysl buď ''levný'' upgrade ala brzdy E46 330i nebo M3 e36 s pořádnýma deskama, kde člověk nemusí moc laborovat, jak je namontovat nebo pak ozdkoušenou sadu přímo na auto (Brembo, D2, ..). Sázka do loterie můžou být brzdy od p, Kabátníka či jak se jmenuje, kde se dá sehnat hodně muziky za zajímavé peníze.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Chci zůstat u 17" kola, tyhle bych tam nedal. Dostanu tam max 320 možná 330, ale to si nejsem jistý.pavproch píše:K těm př. brzdám - 4pístky ///M performance s dimpled/slotted kotouči (340x30 a/nebo 370/30mm - "Sport Brakes" pro f22 resp. f30) by nestačily?
Mám na Z4 ty menší z f22 a spokojenost.....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nebudeš jezdit vytrvalostní závody, plně postačí E36 M3 kotouče a brzdiče, do nich desky Hawk Performance Plus od MattyXe. Vyzkoušeno na vlastním autě, tam kde stock ATE pro M3 vadnou, tsm se HP+ teorve dostávají na provozní teplotu. Neutahá je ani sjezd Transfagarasanu nebo Transalpiny v Rumunsku, několik desítek km z kopce - brzdy aut ořede mnou jsem čmuchal v autě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jednopístek, ale velký průměr. Na hobby jízdu plně dostačující.
Víc pístků = víc potenciálních závad
Víc pístků = víc potenciálních závad

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
M3 jsou 60mm jednopístek, jezdím je i na E30 a tam je to až brutálně předimenzovaný 
Můj tip je kotouč Z4M 345mm a na to šestipístek porsche (brembo), nebo si koupit AP Racing apod. když se naskytnou. poměr ceny výkon na předek do 30tis cca. Zadek 294*19 a na to m3 brzdič případně 4 pístek boxster/ap racing/ wilwood.
Dávat tam ten empaketovej 4 pístek je nesmysl pro Tebe a to: 1. váha brzdiče - macatý hlinikový hovádko
2. bych šel klidně do bezprachovkových brzdičů - mě se to zatím vyhýbá, ale kamarádovi se už utavily - nedá to vyšší teploty. Tak či tak bude nutnost do toho pořešit destičky už jen z důvodu, že ani OEM směsi se do vícepístkových brzdičů moc nedělají a za cenu origo máš "pure motorsport" , který fungují neskutečně

Není nad to zažívat na brzdách pravidelně 1,5G


Můj tip je kotouč Z4M 345mm a na to šestipístek porsche (brembo), nebo si koupit AP Racing apod. když se naskytnou. poměr ceny výkon na předek do 30tis cca. Zadek 294*19 a na to m3 brzdič případně 4 pístek boxster/ap racing/ wilwood.
Dávat tam ten empaketovej 4 pístek je nesmysl pro Tebe a to: 1. váha brzdiče - macatý hlinikový hovádko



Není nad to zažívat na brzdách pravidelně 1,5G



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance