fanousek píše:Je potřeba se podívat na live hodnoty, z těch zkušenej mechoš by měl poznat co způsobuje to kolísání.
Jenže ono to auto jezdí normálně a kolísá to jen, když přidáš plyn a udělá to tak na 5. - 6. pokus, byl s tím na diagnostice, váha vzduchu funguje, koukal i na hadice, i volnoběžný ventil ...
Jenže diag některý chyby vůbec nevypíše a ty se dají poznat podle live hodnot např. lambda integrator, vanos, průtok vzduchu, zápaly na válcích a optimálně osciloskop. Ale jestli to jede v pohodě a moc to nežere tak na to ser
Třeba v pohodě to tak nějak jede jo, ale dneska nevím, jestli je to tím horkem, tak je auto do 3tis. zdechlý, padání otáček už nepozoruju, ale vadí mi to hluchý místo do 3tis. otáček. Nějaký nápady?
Jinak pokud ten separátor je neorigo, připrav se, že jako první ti rupne za pár měsíců hadice od separátoru k ventildeklu. Je trochu jinak naohýbaná a sice tam jde nasadit, ale je neustále napnutá tak, aby se přizpůsobila, a po relativně dost krátké době prostě rupne.
Další, co by ti mohlo způsobovat uvedené potíže, je hadice od kolena sání dolů k palivovému filtru (resp. k regulátoru tlaku paliva, který je v něm integrovaný).
Tak dnes, když bylo to pěkný horko, auto bylo zdechlý, musel jsem to točit aby se to rozhýbalo. Teď večer auto ožilo o 50%, jede jak z praku.
Jsem z toho už debil.
Tak věci jako volnoběžák a klapka není od věci vyčistit když už jsou venku. Čistič koupíš v každých autodílech cena cca 150 Kč. Ale zase dvojí práce zas to rozhodit, ale aspoň si u toho zkontroluješ ty hadice a separator
Naopak, vyřešit ho to může. Volnoběžný ventil je defakto obtok škrticí klapky, počítá se s nějakým průtokem vzduchu a pokud se ventil seká, pak má auto problém klapkou otáčky doregulovat.
Problém přetrvává, auto půjde příští týden na diagnostiku do Inveltu. Prosím vás, všiml jsem si ještě jedný věci, když třeba zastavím na křižovatce tak ručička ukazování spotřeby nespadne na tu nulu, ale jak zastavím tak stojí třeba na 12l/100km, prostě nespadne při vyřazení a zastavení jako dřív. Nechce se jí spadnout na tu nulu.