Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 Výměna ol. separátoru - problém

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#21 Příspěvek od drago944 »

fanousek píše:Je potřeba se podívat na live hodnoty, z těch zkušenej mechoš by měl poznat co způsobuje to kolísání.
Jenže ono to auto jezdí normálně a kolísá to jen, když přidáš plyn a udělá to tak na 5. - 6. pokus, byl s tím na diagnostice, váha vzduchu funguje, koukal i na hadice, i volnoběžný ventil ...
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od fanousek »

Jenže diag některý chyby vůbec nevypíše a ty se dají poznat podle live hodnot např. lambda integrator, vanos, průtok vzduchu, zápaly na válcích a optimálně osciloskop. Ale jestli to jede v pohodě a moc to nežere tak na to ser
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#23 Příspěvek od drago944 »

Třeba v pohodě to tak nějak jede jo, ale dneska nevím, jestli je to tím horkem, tak je auto do 3tis. zdechlý, padání otáček už nepozoruju, ale vadí mi to hluchý místo do 3tis. otáček. Nějaký nápady?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Hluchý místo do 3000 ot. - co DISA klapka?

Jinak pokud ten separátor je neorigo, připrav se, že jako první ti rupne za pár měsíců hadice od separátoru k ventildeklu. Je trochu jinak naohýbaná a sice tam jde nasadit, ale je neustále napnutá tak, aby se přizpůsobila, a po relativně dost krátké době prostě rupne.

Další, co by ti mohlo způsobovat uvedené potíže, je hadice od kolena sání dolů k palivovému filtru (resp. k regulátoru tlaku paliva, který je v něm integrovaný).
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od fanousek »

Tak DISU musel mít vyndanou když dělal separátor, tak předpoklad že ji zkontroloval :wink:
A s tou neorigo hadicí má Fx pravdu že praská...
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#26 Příspěvek od drago944 »

DISU jsem kontroloval, krásně se vrací. Měl jsem to u mechanika, tak snad hadice zkontroloval. Jaká ta hadice praská?
Přílohy
MzE4MDBfcA==.png
MzE4MDBfcA==.png (45.29 KiB) Zobrazeno 147 x
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od fanousek »

Mě prdla hadice č.2 dole na separatoru
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#28 Příspěvek od drago944 »

Tak já už nevim, vanos vůbec nerachtá, je tichý. Ten separátor, když praskne hadice, jak to poznam?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jo, číslo 2.
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od fanousek »

No a před výměnou separatoru se choval motor jak?
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#31 Příspěvek od drago944 »

To houkalo, když jsem otevřel víčko oleje. Byl to takovej divnej houkavej zvuk.
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od fanousek »

Jo tak to byla v prdeli membrána v separatoru.
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#33 Příspěvek od drago944 »

Tak dnes, když bylo to pěkný horko, auto bylo zdechlý, musel jsem to točit aby se to rozhýbalo. Teď večer auto ožilo o 50%, jede jak z praku. :roll: :x
Jsem z toho už debil.
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#34 Příspěvek od drago944 »

Prosim vás, nepomohl by přípravek na čištění volnoběžného ventilu? Byl zasviněný a nečistil jsem ho.
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od fanousek »

Tak věci jako volnoběžák a klapka není od věci vyčistit když už jsou venku. Čistič koupíš v každých autodílech cena cca 150 Kč. Ale zase dvojí práce zas to rozhodit, ale aspoň si u toho zkontroluješ ty hadice a separator :wink:
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#36 Příspěvek od drago944 »

To čištění asi stejnak nevyřeší můj problém :(
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Naopak, vyřešit ho to může. Volnoběžný ventil je defakto obtok škrticí klapky, počítá se s nějakým průtokem vzduchu a pokud se ventil seká, pak má auto problém klapkou otáčky doregulovat.
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#38 Příspěvek od drago944 »

Zkusím to. :? Taky jsem zpozoroval, že na volnoběh, když přidám plyn tak se jakoby auto zachvěje v dolním rozmezí.
drago944
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

#39 Příspěvek od drago944 »

Problém přetrvává, auto půjde příští týden na diagnostiku do Inveltu. Prosím vás, všiml jsem si ještě jedný věci, když třeba zastavím na křižovatce tak ručička ukazování spotřeby nespadne na tu nulu, ale jak zastavím tak stojí třeba na 12l/100km, prostě nespadne při vyřazení a zastavení jako dřív. Nechce se jí spadnout na tu nulu.
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od fanousek »

To jsem zvědavej na machry z inveltu 8)
Odpovědět