Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

podvozek v-maxx

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
FOGGIE
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pon 08.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od FOGGIE »

zdravím.možná to sem nepatří ale zvažuju výměnu podvozku a tak prosím o radu.mám bmw e36 320i rv.97 m-packet.
mám raději koupit m-tech tlumiče nebo jít do stavitelnýho podvozku.v-max vychází cenově podobně jako klasika m-tech tlumiče.do čeho raději investovat.má někdo zkušenost se stavitelnejma podvozkama?prosím o radu nebo tip na nějakou jinou náhradu.díky za jakékoliv rady
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#2 Příspěvek od ARMAN »

Jdi do originalu bez debat
marecekoi
Registrovaný
Příspěvky: 551
Registrován: úte 05.04.2011 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od marecekoi »

Rozhodně záleží na tom jak chceš,aby tvoje auto vypadalo.pokud chceš zachovat serii, tak kup origo,pokud chceš ladit auto na vzhled jdi do štelováku.Záleží jestli to máš jako daily car a nebo víkendovku.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

origo jakože origo od bmw za tyhle peníze bude probém i s pružinama, to myslíš asi jen tlumiče... každopádně v-max bude znatelně tužší než origo, takže se rozhoduješ mezi diametrálníma vlastnostma auta :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
FOGGIE
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pon 08.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od FOGGIE »

tohle je na autu.nechápu to... ty zadní tlumiče jsem podle čísla nedohledal.a na předních není štítek ani žádné vyražené číslo.pružiny lowtec jsou sportovní.tak ted mi poradte co tam koupit za tlumiče
Přílohy
DSC_0190.JPG
DSC_0190.JPG (71.09 KiB) Zobrazeno 2668 x
DSC_0191.JPG
DSC_0191.JPG (61.47 KiB) Zobrazeno 2668 x
DSC_0189.JPG
DSC_0189.JPG (91.72 KiB) Zobrazeno 2668 x
Rouballik
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 24.05.2013 00:00

#6 Příspěvek od Rouballik »

Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?

Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Rouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?

Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
nemusí to být vždy pravda, protože spousta výrobců pevných sportovních podvozku seká jedny a ty samý tlumiče a k tomu dělá více variant snížení ;) Dost výrobců si i tlumiče nechá externě vyrábět a dělá třebas jenom pružiny - HR ;) Pokud hýbeš s pístnicí, tak se může lehce menit velikost útlumu, a taky proto se uvádí doporučené sníže např 50-30 kdy ten rozdíl je zanedbatelnej a defacto ho ani nepoznáš ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rouballik
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 24.05.2013 00:00

#8 Příspěvek od Rouballik »

To máš určitě pravdu, ale rozsah snížení na jednu variantu tlumiče je cca 20-30mm, tedy to co povolí pružina. Tlumič je vyráběn např na snížení -30 a jsou k tomu pružiny -40 / -30 / -20. To jsou rozdíly, které tlumič ani nepozná, protože v tomhle rozsahu pružiny klesají svoji únavou.
FOGGIE
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pon 08.01.2007 01:00

#9 Příspěvek od FOGGIE »

Rouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?

Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
nejezdím s autem závody ale sportovnější styl jízdy mám rád.a proč v-max???protože dvacet litru na to rozhodne nemám a v-max mi přijde v poměru cena kvalita docela dobrý.nebo by jsi mi doporučil něco jiného
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

KOlik máš rozpočet ? :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
FOGGIE
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pon 08.01.2007 01:00

#11 Příspěvek od FOGGIE »

MattyX píše:KOlik máš rozpočet ? :)
asi 300,- ne dělám si prdel. :-D :-D 12000,- víc dohromady nedám
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

FOGGIE píše:
MattyX píše:KOlik máš rozpočet ? :)
asi 300,- ne dělám si prdel. :-D :-D 12000,- víc dohromady nedám
moje skromná nabídka pro E36...

http://www.piston.cz/vogtland/vogtland- ... ky-bmw-e36
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
FOGGIE
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pon 08.01.2007 01:00

#13 Příspěvek od FOGGIE »

MattyX píše:
FOGGIE píše:
MattyX píše:KOlik máš rozpočet ? :)
asi 300,- ne dělám si prdel. :-D :-D 12000,- víc dohromady nedám
moje skromná nabídka pro E36...

http://www.piston.cz/vogtland/vogtland- ... ky-bmw-e36
tahle znacka mi nic neříká.a jaké snížení by jsi mi doporučil.a jak je to s stk?nebudou mít s tím podvozkem problém??
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Je to značka fungující už hodně dlouho... jen u nás ji nemá moc lidí v podvědomí :) Pružiny jsou vogtland, tlumiče v podstatě bilstein. Snížení je na tobě jaké chceš... s žádným podvozkem není problém na STK - pevným.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
tararra
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 11.03.2014 01:00
Bydliště: Valašské Meziříčí

#15 Příspěvek od tararra »

V-maxx jsem řešil před 4mi léty na audi, po roce oba přední vytekly, výměna v rámci reklamace proběhla úspěšně, do dvou let od výměny vytekly zase oba, šly z auta pryč. Ale zadek drží dodnes. Po této zkušenosti už bych do v-maxx nešel.
Odpovědět