podvozek v-maxx
-
FOGGIE
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Klubové ID: 3259
zdravím.možná to sem nepatří ale zvažuju výměnu podvozku a tak prosím o radu.mám bmw e36 320i rv.97 m-packet.
mám raději koupit m-tech tlumiče nebo jít do stavitelnýho podvozku.v-max vychází cenově podobně jako klasika m-tech tlumiče.do čeho raději investovat.má někdo zkušenost se stavitelnejma podvozkama?prosím o radu nebo tip na nějakou jinou náhradu.díky za jakékoliv rady
mám raději koupit m-tech tlumiče nebo jít do stavitelnýho podvozku.v-max vychází cenově podobně jako klasika m-tech tlumiče.do čeho raději investovat.má někdo zkušenost se stavitelnejma podvozkama?prosím o radu nebo tip na nějakou jinou náhradu.díky za jakékoliv rady
-
ARMAN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1429
- Registrován: ned 29.01.2006 01:00
- Bydliště: la Praga
-
marecekoi
- Registrovaný
- Příspěvky: 551
- Registrován: úte 05.04.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3174
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
origo jakože origo od bmw za tyhle peníze bude probém i s pružinama, to myslíš asi jen tlumiče... každopádně v-max bude znatelně tužší než origo, takže se rozhoduješ mezi diametrálníma vlastnostma auta 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
FOGGIE
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Klubové ID: 3259
-
Rouballik
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát 24.05.2013 00:00
Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
nemusí to být vždy pravda, protože spousta výrobců pevných sportovních podvozku seká jedny a ty samý tlumiče a k tomu dělá více variant sníženíRouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Rouballik
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát 24.05.2013 00:00
-
FOGGIE
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Klubové ID: 3259
nejezdím s autem závody ale sportovnější styl jízdy mám rád.a proč v-max???protože dvacet litru na to rozhodne nemám a v-max mi přijde v poměru cena kvalita docela dobrý.nebo by jsi mi doporučil něco jinéhoRouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
-
FOGGIE
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Klubové ID: 3259
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
moje skromná nabídka pro E36...FOGGIE píše:asi 300,- ne dělám si prdel.MattyX píše:KOlik máš rozpočet ?![]()
12000,- víc dohromady nedám
http://www.piston.cz/vogtland/vogtland- ... ky-bmw-e36
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
FOGGIE
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Klubové ID: 3259
tahle znacka mi nic neříká.a jaké snížení by jsi mi doporučil.a jak je to s stk?nebudou mít s tím podvozkem problém??MattyX píše:moje skromná nabídka pro E36...FOGGIE píše:asi 300,- ne dělám si prdel.MattyX píše:KOlik máš rozpočet ?![]()
12000,- víc dohromady nedám
http://www.piston.cz/vogtland/vogtland- ... ky-bmw-e36
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
Je to značka fungující už hodně dlouho... jen u nás ji nemá moc lidí v podvědomí
Pružiny jsou vogtland, tlumiče v podstatě bilstein. Snížení je na tobě jaké chceš... s žádným podvozkem není problém na STK - pevným.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
tararra
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte 11.03.2014 01:00
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Klubové ID: 3416
