Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pomoc s chybama N62
Zdravím lidi s touto krevní skupinou.
Mám E60 N62 motor a z ničeho nic mi stoupla spotřeba z 13l na 16 a ve městě klíďo i 18. Průměr jsem byl těch 13,4. A dále se mi v INPĚ objevily tyto chyby, viz. příloha. Neví někdo, jak a co opravit popřípadě?
Díky moooc
Mám E60 N62 motor a z ničeho nic mi stoupla spotřeba z 13l na 16 a ve městě klíďo i 18. Průměr jsem byl těch 13,4. A dále se mi v INPĚ objevily tyto chyby, viz. příloha. Neví někdo, jak a co opravit popřípadě?
Díky moooc
- Přílohy
-
- 1.png (96.5 KiB) Zobrazeno 2488 x
-
- 2.png (105.83 KiB) Zobrazeno 2488 x
-
- 3.png (95.61 KiB) Zobrazeno 2488 x
-
- 4.png (90.35 KiB) Zobrazeno 2488 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
heissfilmluftfilm - váha vzduchu asi KO, vyměnit za novou, zásadní vliv na spotřebu
sekundarluftsystem SLS - vyčisti kanály SLS, na motoře sou asi KO gufera to zaneslo SLS kanaly, za předpokladu že funguje SLS kompresor
Oelqualitat - čidlo stavu a hladiny oleje, asi KO
e-box lufter - nefunkční ventilatorek chladici řídíci jednotky (typická závada E60, asi tam zateklo)
Disa - variabilní delka sání, udělat test sání
jinak koukám to auto asi fakt topovka

sekundarluftsystem SLS - vyčisti kanály SLS, na motoře sou asi KO gufera to zaneslo SLS kanaly, za předpokladu že funguje SLS kompresor
Oelqualitat - čidlo stavu a hladiny oleje, asi KO
e-box lufter - nefunkční ventilatorek chladici řídíci jednotky (typická závada E60, asi tam zateklo)
Disa - variabilní delka sání, udělat test sání
jinak koukám to auto asi fakt topovka



Odpojil jsem váhu vzduchu a auto zdechlo.JaraX píše:heissfilmluftfilm - váha vzduchu asi KO, vyměnit za novou, zásadní vliv na spotřebu
sekundarluftsystem SLS - vyčisti kanály SLS, na motoře sou asi KO gufera to zaneslo SLS kanaly, za předpokladu že funguje SLS kompresor
Oelqualitat - čidlo stavu a hladiny oleje, asi KO
e-box lufter - nefunkční ventilatorek chladici řídíci jednotky (typická závada E60, asi tam zateklo)
Disa - variabilní delka sání, udělat test sání
jinak koukám to auto asi fakt topovka![]()
![]()
Co jsou rosím kanály SLS? Za autem se nezahulí a nic. Spotřeba stoupla, co jsem našel od podtlakové pumpy prasklou hadičku a vyměnil jsem jí za novou.
Teče olej přes malá prsa a doleju a hned chybí, tak proto. Jak udělám test sání?
Jinak ventilátore jsem měl venku a funguje, ale napojím ho do konektoru a už nejde

JaraX píše:https://www.youtube.com/watch?v=CMOjFAKUt30
A jedna stupidní otázka, jak se odpojí, či zadělá olej od převodovky, kkyž se chce motor ven? Servisák mi řekl, že by mi udělal cokoliv, ale do převodovky mi nesáhne a ničeho, co je s ní spojené. Další věc je lpg, které tam mám namontované. Toho se bojí, jak čert, aby mu nelehla garáž se zemí

Na ebay nemohu nic najít. Nemáš prosím foto nebo odkaz, abych věděl, jak vypadá ten přípravek? sháním někoho na ten motor a možná jsem sehnal, ale rád by hlavu dolů, jelikož neví, jak jsou ventily usazené, zda rovně a neb na šikmo. Popřípadě, jak měníš ty dříky ventilů, aníž by ti ventil nesjel neboli se nehnul?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak postup na gufera následující
- odstrojí se ventidlekle a malá prsa (nevím jeslti u E60 to jde na autě, nedovedu si to představit), u E65 je to OK, u E63 už je 2x tolik práce ale furt to ještě šlo
- vyndají se vanosová kola a všech 6 vaček včetně koníků, hydroštelů atd,
- vyndají se svíčky
- válec na kterém se mění gufera se dá do horní uvratě, našroubuje se přípravek na natlakovaní válce, do válce se foukne cca 1,5 baru tlaku, ten drží ventily zavřené, musí to být připravek který je schopen tlak držek, ne třeba něco s ventilkem, jelikož tlak se postupně ztrácí.
- další přípravek se přišroubuje na šteft VVT a stlačí se přužina na ventilu, sundají se zajištovací pulměsíčky, stáhne pružina, stáhne gufírko, přes aplikátor se nasune nové gufírko, nasadí pružina, stlačí, zajistí a takle dalších 32ks
- nasadí se vačky, nastaví rozvody, nasadí prsa, ventilvíka, přes diag se smažou adaptace a nastaví rozsah valvetronicu a odjezd.
- odstrojí se ventidlekle a malá prsa (nevím jeslti u E60 to jde na autě, nedovedu si to představit), u E65 je to OK, u E63 už je 2x tolik práce ale furt to ještě šlo
- vyndají se vanosová kola a všech 6 vaček včetně koníků, hydroštelů atd,
- vyndají se svíčky
- válec na kterém se mění gufera se dá do horní uvratě, našroubuje se přípravek na natlakovaní válce, do válce se foukne cca 1,5 baru tlaku, ten drží ventily zavřené, musí to být připravek který je schopen tlak držek, ne třeba něco s ventilkem, jelikož tlak se postupně ztrácí.
- další přípravek se přišroubuje na šteft VVT a stlačí se přužina na ventilu, sundají se zajištovací pulměsíčky, stáhne pružina, stáhne gufírko, přes aplikátor se nasune nové gufírko, nasadí pružina, stlačí, zajistí a takle dalších 32ks
- nasadí se vačky, nastaví rozvody, nasadí prsa, ventilvíka, přes diag se smažou adaptace a nastaví rozsah valvetronicu a odjezd.
JaraX píše:tak postup na gufera následující
- odstrojí se ventidlekle a malá prsa (nevím jeslti u E60 to jde na autě, nedovedu si to představit), u E65 je to OK, u E63 už je 2x tolik práce ale furt to ještě šlo
- vyndají se vanosová kola a všech 6 vaček včetně koníků, hydroštelů atd,
- vyndají se svíčky
- válec na kterém se mění gufera se dá do horní uvratě, našroubuje se přípravek na natlakovaní válce, do válce se foukne cca 1,5 baru tlaku, ten drží ventily zavřené, musí to být připravek který je schopen tlak držek, ne třeba něco s ventilkem, jelikož tlak se postupně ztrácí.
- další přípravek se přišroubuje na šteft VVT a stlačí se přužina na ventilu, sundají se zajištovací pulměsíčky, stáhne pružina, stáhne gufírko, přes aplikátor se nasune nové gufírko, nasadí pružina, stlačí, zajistí a takle dalších 32ks
- nasadí se vačky, nastaví rozvody, nasadí prsa, ventilvíka, přes diag se smažou adaptace a nastaví rozsah valvetronicu a odjezd.
Díky za popis. Motor půjde tedy nakonec ven, jen ty přípravky seženu kde? Našel jsem jen přípravek na aretaci vaček nebo rozvodů
Tak to te chapu, proc vyrobil. Ale to jsem nasel na toto video, kde vacky zustaly nevymontovany, kde zustaly na notoru kolesa s rozvodama apod. Me jde spise o to, co potrebuji, kdyz jsi psal, ze vacky a kola musi dolu za pripravky. Na aretaci vacek a nastaveni rozvodu? Kdyz si vyrobi toto taky, tak nepotrebuje zadne pripravky na aretaci vacek a kliky?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
potřebuješ
- připravek na udržení tlaku ve válcích
např tento
http://www.uni-max.cz/tester-komprese-c ... oCZhHw_wcB
- pak potřebuješ toto na nastavení rozvodu, aretaci kliky, atd
http://www.ebay.com/itm/ASTA-A-BMW6273N ... SwQTVV7yRc
a připravek na stlačení ventilů který musíš rozzřezat a upravit dle hlavy na N62
http://www.uni-max.cz/pripravek-pro-stl ... oCEFPw_wcB
- připravek na udržení tlaku ve válcích
např tento
http://www.uni-max.cz/tester-komprese-c ... oCZhHw_wcB
- pak potřebuješ toto na nastavení rozvodu, aretaci kliky, atd
http://www.ebay.com/itm/ASTA-A-BMW6273N ... SwQTVV7yRc
a připravek na stlačení ventilů který musíš rozzřezat a upravit dle hlavy na N62
http://www.uni-max.cz/pripravek-pro-stl ... oCEFPw_wcB