Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530i autoesa

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Luke39
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 26.04.2015 00:00

#21 Příspěvek od Luke39 »

Ano, občas vyjedu, neříkám pouze město. Jezdím normálně, dost na tempomat a umím počítat :)

edit: když jsem jel Brno - Ostrava, tak jsem se vrátil za 7,1
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Pavel 528 »

Luke39 píše:Ano, občas vyjedu, neříkám pouze město. Jezdím normálně, dost na tempomat a umím počítat :)

edit: když jsem jel Brno - Ostrava, tak jsem se vrátil za 7,1


a pocitas to podel skutecneho projeti benzinu?Pac BC muze pekne kecat...

tato spotreba je skoro sci-fi i u naftoveho 3,0,natoz benzinu... aby jsme se tu za chvili nedostali na spotreby 3,957l jako to pocitaji TDIckari :D no a nebo to tlacis :D
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#23 Příspěvek od ugurundu »

Tak jestli na tom ma mala kola + jede stabilne 90-110, tak proc by to neslo?
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#24 Příspěvek od Perunwit »

... a není to vlastně jedno :-)? 3,0i si asi nekupuje žádnej spořílek
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#25 Příspěvek od Meda »

JirkaJ: Cena o 20t vyse neni, v bazarech ti uvadeji cenu na leasing/uver, sedive pod ni je videt cena pri platbe v hotovosti-120t :)
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#26 Příspěvek od JirkaJ »

Cenu 120 nikde nevidim,ale to je jedno.Dnes uz je u nej cena 90 misto 94:-)Kupoval jsem t4 taky v bazaru,bal jsem se toho a dodneska jeudim bez poruchy,taky asi stesti:-)nasel jsem jestte jednu 530,taky vypada dobre tak omrknu jeste tu.
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#27 Příspěvek od e155 »

Doporučuji kouknout i na 525i - osobní zkušenost a naprostá spokojenost.[/list]
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#28 Příspěvek od JirkaJ »

Jo jo zaky na ne koukam,nechci zadnej tuning ani predelavku,dodelavku,ani na to nespecham nijak,holt bufu smejdit a hledat.v nemecku jich taky par maj ale s tim nemam zkusenost vubec
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#29 Příspěvek od JirkaJ »

Jo jo zaky na ne koukam,nechci zadnej tuning ani predelavku,dodelavku,ani na to nespecham nijak,holt bufu smejdit a hledat.v nemecku jich taky par maj ale s tim nemam zkusenost vubec
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: úte 13.08.2013 00:00

#30 Příspěvek od Michal-E39 »

e155> Jako majitel krásné 525i (FL, tour, manuál) musím říct opačnou zkušenost: Ten motor je na tak těžké auto prostě slabý. Svižný je jen když se točí. Mám kromě toho ještě 25 let starý Fordí jednotunový dvoulitr, ten je do 100km/h na zrychlení podstatně živější. Až nad kilo se projeví menší výkon. V tom starým sráči je radost šlapnout na plyn, v těžkým E39 525i je nuda. Takže za mě E39 minimálně M54B30. Obávám se ale, že hravé to auto bude asi jedině s V8.


Ohledně toho zachovalého auta v inzerátu: Jednak je český autobazar, takže nevěřit ani dobrý den. Stočené zaručeně, poslepovaná totálka - možná.
K té zachovalosti bez koroze: vemte si na prohlídku šroubovák. Sundejte zadní plastovou kostku - vyloupněte šroubovákem středový kolík v kostce a vytáhněte ho, pak šroubovákem vypačte kostku. Jde to velmi snadno a rychle. Pak tím šroubovákem dloubněte do barvy pod kostkou. Vsadím se že tu krásnou lakovanou gumobarvu sloupnete celou z celého prahu. V horším případě i s půlkou prahu, v lepším bude jen podrezlá barva.
Lak na E39 je ze zhora i ze spoda kvalitně provedený, vypadá krásně ikdyž už pod ním nic není.
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#31 Příspěvek od JirkaJ »

To je prave to,kdyz vis kam kouknout sahnout,vis co a jak ma bejt.Radsi se zeptam jestli ho nekdo zkoumal,pripadne proc nekoupil,nez si pak rvat vlasy:-)
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#32 Příspěvek od Perunwit »

souhlasim, že ani M54B30 není žádná motokára, ale to auto tak asi ani míněný nebylo. je fakt, že než se vysbírá do otáček, tak by tam ten motor hádal asi málokdo. Od 2500/min ale začíná zvuková i výkonová radost a o tom ty R6 od BMW jsou - za rozumný peníz tě dobře provezou.

k laku na E39 taky jenom chválu, když to mám umyté a stojí v noci pod lampami, tak vypadá o dvě třídy lépe, než funglovky :valentyn:
fanousek
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 30.03.2014 01:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od fanousek »

Ta 530tka z esa prej má v pytli automat....
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#34 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

M54B30 s ok DISA klapkou a lambdama jede dobre hned od volnobehu, ty co netahnou maji někde problem...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět