Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530i autoesa
A nechtel by jsi za stejny penize na LPG a v kuzi
?
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail= ... &jmeno=BMW

http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail= ... &jmeno=BMW
podla fotiek ta e39 vyzera pozoruhodne zachovalo.... Tym rozpravkovym kilometrom je vsak tazko verit, bola by to rarita. Na fotke motoroveho priestoru vidim ze ABS jednotka je polepena tmelom - niekto ju uz opravoval a to by bolo divne zeby odisla uz tak skoro.
Rucka ukazatelu paliva urcite nemoze chybat, ak ano alebo chod ruciek nie je plynuly, tak je evidentne ze niekto sa v tych budikoch hrabal a ak ano, tak na 100% kvoli stacaniu km. Tieto budiky u E39 FL sa totizto nedaju spravit po obd zasuvke a je nutne pripojit sa priamo na chip alebo ho vypajkovat... To znamena rozoberat ich....
Kazdopadne za taku smiesnu cenu 94.000czk nemas co riesit a ani stratit. Snad by si nechcel takmer 15-rocne auto v stave noveho a navyse ak by malo tolko km ako sa uvadza, bol by to naozaj raritny kus. No napriek tymto paranoidnym myslienkam to auto na fotkach vyzera naozaj zachovalo, obzvlast interier, volant, sedacky, opierky ruk atd... Vobec by som sa ho nebal - treba sa na nom jednoducho uz len povozit par km a mal by si vidiet ci z toho nieco bude...
Rucka ukazatelu paliva urcite nemoze chybat, ak ano alebo chod ruciek nie je plynuly, tak je evidentne ze niekto sa v tych budikoch hrabal a ak ano, tak na 100% kvoli stacaniu km. Tieto budiky u E39 FL sa totizto nedaju spravit po obd zasuvke a je nutne pripojit sa priamo na chip alebo ho vypajkovat... To znamena rozoberat ich....
Kazdopadne za taku smiesnu cenu 94.000czk nemas co riesit a ani stratit. Snad by si nechcel takmer 15-rocne auto v stave noveho a navyse ak by malo tolko km ako sa uvadza, bol by to naozaj raritny kus. No napriek tymto paranoidnym myslienkam to auto na fotkach vyzera naozaj zachovalo, obzvlast interier, volant, sedacky, opierky ruk atd... Vobec by som sa ho nebal - treba sa na nom jednoducho uz len povozit par km a mal by si vidiet ci z toho nieco bude...
Stoceny to urcite bude,asi jako vetsina aut v bazarech,nechapu ale jak k tomu muzou jeste davat servisni knizku:-Dnevim no,vypada fakt pekne,iterier zachovaly,svezl jsem se taky,jelo hezky,nic neboucha,neklepe,prevodovka radila hladce i na manual.Prave proto se pzam jestli ji nekdo zna nebo se byl podivat
Mam stejny nazor jako airbone... pokud se ti to auto tak jak je libi, kup ho... ale pokud ho budes predelavat (Mpaket, LPG a pod), najdi rovnou jiny a jeste usetris... pocitej s "50tis Kc plus" pokud budes muset resit normalni zavady e39 tohoto rv/najezdu (ramena, brzdy, tlumice, cely vodni system, lambdy, klapka plynu, DSC jednotka, DISA, ...)
Jako bonus jista spotreba oleje a pokud s tim jezdil retard tak i treba automat...
e39 530iA je imo good auto, ale musis ho trochu vychytat, jinak je to normalni 15 let starej s_áč
Jako bonus jista spotreba oleje a pokud s tim jezdil retard tak i treba automat...
e39 530iA je imo good auto, ale musis ho trochu vychytat, jinak je to normalni 15 let starej s_áč

“Ability is what you're capable of doing.”
Zkontroluj si taky korozi - U E39 klasicky spodní hrany dveří, plechy za zadníma blatníkama, zadní čelo, prahy - prostě to celé přelez. Když se Ti líbí, tak ji sice stejně koupíš, ale ať víš, do čeho jdeš. Pak si projeď jak manuál, tak i automat, charakterem jsou to dost rozdílná auta. No a jak říkali kolegové, 50k je i do poměrně zachovalé E39 poměrně běžná vstupní investice - brzdy, tlumiče, oleje a už se tam blížíś.
Vidím že stojíš nad podobným problémem jako já v květnu, tak napíšu svoji zkušenost.
V květnu jsem koupil víceméně stejný auto - fl, 530iA, 2001, najeto 260tis. Po první jízdě a ohledání až moc pěkná
Za ten půlrok jsem dělal věci, který už tady taky zazněly. Po koupi klasika - olej, filtry. Pak za studena na volnoběh vynechával jeden válec, to vyřešily svíčky. Odešla jednotka ABS - repas. Auto se na volnoběh hrozně chvělo - problém byl v rozsypané DISA klapce v sání, vyřešeno repasní sadou z GB. Teď se chystám na repas předních světel, protože svítí hůř než můj Favorit. Ale brzdy a podvozkový věci třeba neřeším, není to potřeba, vše je ok.
Na každém autě něco bude. Pokud se ti líbí, svez se v něm, hlavně ať to řadí, nemlátí nic na podvozku, není to úplně zhnilý a když to bude ok, neboj se toho. Promáčklý dveře koupíš nastrojený za 1500 a budeš spokojenej. Jinak od koupě mám spotřebu asi 9.7 a to jezdím spíš město.

V květnu jsem koupil víceméně stejný auto - fl, 530iA, 2001, najeto 260tis. Po první jízdě a ohledání až moc pěkná

Za ten půlrok jsem dělal věci, který už tady taky zazněly. Po koupi klasika - olej, filtry. Pak za studena na volnoběh vynechával jeden válec, to vyřešily svíčky. Odešla jednotka ABS - repas. Auto se na volnoběh hrozně chvělo - problém byl v rozsypané DISA klapce v sání, vyřešeno repasní sadou z GB. Teď se chystám na repas předních světel, protože svítí hůř než můj Favorit. Ale brzdy a podvozkový věci třeba neřeším, není to potřeba, vše je ok.
Na každém autě něco bude. Pokud se ti líbí, svez se v něm, hlavně ať to řadí, nemlátí nic na podvozku, není to úplně zhnilý a když to bude ok, neboj se toho. Promáčklý dveře koupíš nastrojený za 1500 a budeš spokojenej. Jinak od koupě mám spotřebu asi 9.7 a to jezdím spíš město.
