Luke39 píše:Ano, občas vyjedu, neříkám pouze město. Jezdím normálně, dost na tempomat a umím počítat
edit: když jsem jel Brno - Ostrava, tak jsem se vrátil za 7,1
a pocitas to podel skutecneho projeti benzinu?Pac BC muze pekne kecat...
tato spotreba je skoro sci-fi i u naftoveho 3,0,natoz benzinu... aby jsme se tu za chvili nedostali na spotreby 3,957l jako to pocitaji TDIckari no a nebo to tlacis
Cenu 120 nikde nevidim,ale to je jedno.Dnes uz je u nej cena 90 misto 94:-)Kupoval jsem t4 taky v bazaru,bal jsem se toho a dodneska jeudim bez poruchy,taky asi stesti:-)nasel jsem jestte jednu 530,taky vypada dobre tak omrknu jeste tu.
Jo jo zaky na ne koukam,nechci zadnej tuning ani predelavku,dodelavku,ani na to nespecham nijak,holt bufu smejdit a hledat.v nemecku jich taky par maj ale s tim nemam zkusenost vubec
Jo jo zaky na ne koukam,nechci zadnej tuning ani predelavku,dodelavku,ani na to nespecham nijak,holt bufu smejdit a hledat.v nemecku jich taky par maj ale s tim nemam zkusenost vubec
e155> Jako majitel krásné 525i (FL, tour, manuál) musím říct opačnou zkušenost: Ten motor je na tak těžké auto prostě slabý. Svižný je jen když se točí. Mám kromě toho ještě 25 let starý Fordí jednotunový dvoulitr, ten je do 100km/h na zrychlení podstatně živější. Až nad kilo se projeví menší výkon. V tom starým sráči je radost šlapnout na plyn, v těžkým E39 525i je nuda. Takže za mě E39 minimálně M54B30. Obávám se ale, že hravé to auto bude asi jedině s V8.
Ohledně toho zachovalého auta v inzerátu: Jednak je český autobazar, takže nevěřit ani dobrý den. Stočené zaručeně, poslepovaná totálka - možná.
K té zachovalosti bez koroze: vemte si na prohlídku šroubovák. Sundejte zadní plastovou kostku - vyloupněte šroubovákem středový kolík v kostce a vytáhněte ho, pak šroubovákem vypačte kostku. Jde to velmi snadno a rychle. Pak tím šroubovákem dloubněte do barvy pod kostkou. Vsadím se že tu krásnou lakovanou gumobarvu sloupnete celou z celého prahu. V horším případě i s půlkou prahu, v lepším bude jen podrezlá barva.
Lak na E39 je ze zhora i ze spoda kvalitně provedený, vypadá krásně ikdyž už pod ním nic není.
To je prave to,kdyz vis kam kouknout sahnout,vis co a jak ma bejt.Radsi se zeptam jestli ho nekdo zkoumal,pripadne proc nekoupil,nez si pak rvat vlasy:-)
souhlasim, že ani M54B30 není žádná motokára, ale to auto tak asi ani míněný nebylo. je fakt, že než se vysbírá do otáček, tak by tam ten motor hádal asi málokdo. Od 2500/min ale začíná zvuková i výkonová radost a o tom ty R6 od BMW jsou - za rozumný peníz tě dobře provezou.
k laku na E39 taky jenom chválu, když to mám umyté a stojí v noci pod lampami, tak vypadá o dvě třídy lépe, než funglovky