edit: když jsem jel Brno - Ostrava, tak jsem se vrátil za 7,1
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530i autoesa
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Luke39 píše:Ano, občas vyjedu, neříkám pouze město. Jezdím normálně, dost na tempomat a umím počítat
edit: když jsem jel Brno - Ostrava, tak jsem se vrátil za 7,1
a pocitas to podel skutecneho projeti benzinu?Pac BC muze pekne kecat...
tato spotreba je skoro sci-fi i u naftoveho 3,0,natoz benzinu... aby jsme se tu za chvili nedostali na spotreby 3,957l jako to pocitaji TDIckari
-
Michal-E39
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
e155> Jako majitel krásné 525i (FL, tour, manuál) musím říct opačnou zkušenost: Ten motor je na tak těžké auto prostě slabý. Svižný je jen když se točí. Mám kromě toho ještě 25 let starý Fordí jednotunový dvoulitr, ten je do 100km/h na zrychlení podstatně živější. Až nad kilo se projeví menší výkon. V tom starým sráči je radost šlapnout na plyn, v těžkým E39 525i je nuda. Takže za mě E39 minimálně M54B30. Obávám se ale, že hravé to auto bude asi jedině s V8.
Ohledně toho zachovalého auta v inzerátu: Jednak je český autobazar, takže nevěřit ani dobrý den. Stočené zaručeně, poslepovaná totálka - možná.
K té zachovalosti bez koroze: vemte si na prohlídku šroubovák. Sundejte zadní plastovou kostku - vyloupněte šroubovákem středový kolík v kostce a vytáhněte ho, pak šroubovákem vypačte kostku. Jde to velmi snadno a rychle. Pak tím šroubovákem dloubněte do barvy pod kostkou. Vsadím se že tu krásnou lakovanou gumobarvu sloupnete celou z celého prahu. V horším případě i s půlkou prahu, v lepším bude jen podrezlá barva.
Lak na E39 je ze zhora i ze spoda kvalitně provedený, vypadá krásně ikdyž už pod ním nic není.
Ohledně toho zachovalého auta v inzerátu: Jednak je český autobazar, takže nevěřit ani dobrý den. Stočené zaručeně, poslepovaná totálka - možná.
K té zachovalosti bez koroze: vemte si na prohlídku šroubovák. Sundejte zadní plastovou kostku - vyloupněte šroubovákem středový kolík v kostce a vytáhněte ho, pak šroubovákem vypačte kostku. Jde to velmi snadno a rychle. Pak tím šroubovákem dloubněte do barvy pod kostkou. Vsadím se že tu krásnou lakovanou gumobarvu sloupnete celou z celého prahu. V horším případě i s půlkou prahu, v lepším bude jen podrezlá barva.
Lak na E39 je ze zhora i ze spoda kvalitně provedený, vypadá krásně ikdyž už pod ním nic není.
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
souhlasim, že ani M54B30 není žádná motokára, ale to auto tak asi ani míněný nebylo. je fakt, že než se vysbírá do otáček, tak by tam ten motor hádal asi málokdo. Od 2500/min ale začíná zvuková i výkonová radost a o tom ty R6 od BMW jsou - za rozumný peníz tě dobře provezou.
k laku na E39 taky jenom chválu, když to mám umyté a stojí v noci pod lampami, tak vypadá o dvě třídy lépe, než funglovky
k laku na E39 taky jenom chválu, když to mám umyté a stojí v noci pod lampami, tak vypadá o dvě třídy lépe, než funglovky
