Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Bmw e60 problém s motorem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Soulich »

Zdravím, mám problém který se projevuje při vyšší venkovní teplotě než je 12 stupňů. Při této teplotě mi motor začne skubat jako kdybych přidával a ubiral plyn rychle po sobě dělá mi to do 2200 otacek pak to není znát. Další věc která se projevuje s tímto problémem je jako kdybych nasadil laděný výfuk (takový hodně hluboký zvuk). Jakmile spadne teplota pod 12 stupňů tak to přestane a auto jede jak má. Prosím poradíte mi? Díky Bmw e60 530d R. V. 2004 160kw
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#2 Příspěvek od mi00wa »

že by regenerace DPF ?
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#3 Příspěvek od Soulich »

I to mě napadlo minulý rok jsem měl dpf ucpaný nechal jsem ho vyčistit ultrazvukem. Jelo mi to v nouzaku do 2500 otáček. Ale je mi divný že mi to dělá jen při venkovní teplotě nad 12 stupňů. Teplotu motoru mám kolem 90 stupňů takže termostaty jsou ok.
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#4 Příspěvek od Soulich »

A ještě poznámka dělá mi to pokaždé když je ta teplota vyšší.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od sedyvlk6 »

mám ten samý problém a DPF off tak že tím to nebude
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#6 Příspěvek od kadli »

To chce pánové hlavně v 1. řadě diagnostiku. Nejspíš to bude nějaký čidlo (váha, lambda.....)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jak je na tom předřazená škrtící klapka a EGR ventil zevnitř?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#8 Příspěvek od sedyvlk6 »

starML píše:Jak je na tom předřazená škrtící klapka a EGR ventil zevnitř?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
EGR i klapka nová podle mě to bude spíš nějaké čidlo na diagnostice a myslím si že opravdu dobré jsem byl ale neřešil jsem tenhle problém tak že mě tam čeká do budoucna určitě cesta. Lepší jedna diagnostika než 10 vyměněných dílů. :D
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#9 Příspěvek od Soulich »

Čau na diagnostice jsem byl v Inveltu v Plzni , byl jsem tam kvůli jinému problému ale řekl jsem at se podívají i na tuten problém . Řekli mi že na nic nepřisli.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#10 Příspěvek od sedyvlk6 »

Soulich píše:Čau na diagnostice jsem byl v Inveltu v Plzni , byl jsem tam kvůli jinému problému ale řekl jsem at se podívají i na tuten problém . Řekli mi že na nic nepřisli.

Musíš někam kde tomu rozumí a ne do Inveltu :D
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#11 Příspěvek od Soulich »

Musíš někam kde tomu rozumí a ne do Inveltu :D[/quote]



Tak mi prosím poradte někoho schopného s diagnostikou kdo tomu rozumí :)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#12 Příspěvek od sedyvlk6 »

Soulich píše:Musíš někam kde tomu rozumí a ne do Inveltu :D


Tak mi prosím poradte někoho schopného s diagnostikou kdo tomu rozumí :)[/quote]


Pan Vodrážka v Červeném Hrádku má zkušenosti a hodně slušnou diagnostiku.
Odpovědět