Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 spusti se predni el.vetrak
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím - mohu vědět jak vyvoalt "skryté menu" ?e155 píše:Jde o to, co si představuješ pod kolísáním teploty. Když jsem měl v prdeli termostat a viskospojku, tak jsem měl ukazatel teploměru pořád uprostřed. Ta tolerance je obrovská - od cca 80 do cca 114 st.C. Vyvolej si skryté menu na BC a podívej se za jízdy na aktuální teplotu. Možná budeš dost překvapen. U E39 má být max 97-98 st. Já měl občas i 108-114 a teploměr pořád nic. Najdeš tady i jiné info - krátce po startu vyšší, ale to se týká M62, ne M54.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Chová se mi to podobně, elektrický ventilátor při chodu na místě nebo pomalé jízdě spíná skoro pořád na malé otáčky (samozřejmě s vyplou klimatizací). Ikdyž elektrický ventilátor běží, mechanickou vrtuly zastavím vždy snadno prstem, vizkospojka je vždy zcela volná.
Předpokládám tedy, že vizkospojka je mrtvá. Dá se vyměnit bez vypouštění vody? Předpokládám, že k té levotočivé 32mm matce se někudy dostanu, zajišťovací přípravek na řemenici čerpadla si vyrobím. Otázka je, zda jde sundat ten kryt nad vrtulí, aniž bych musel někde rozpojit vodu.
Jde zobrazit teplota motoru na malém BC? Teploměr, co ukazuje vždy střed, je k ničemu, nejraději bych ho nějak přeprogramoval.
Předpokládám tedy, že vizkospojka je mrtvá. Dá se vyměnit bez vypouštění vody? Předpokládám, že k té levotočivé 32mm matce se někudy dostanu, zajišťovací přípravek na řemenici čerpadla si vyrobím. Otázka je, zda jde sundat ten kryt nad vrtulí, aniž bych musel někde rozpojit vodu.
Jde zobrazit teplota motoru na malém BC? Teploměr, co ukazuje vždy střed, je k ničemu, nejraději bych ho nějak přeprogramoval.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Tak vynat to šlo jen se sundáním krytu pod motorem i s šestiválce M54. Ten motor je delší než V8, tak tam překážejí řemenice. Šlo to vyndat spodem jen díky tomu, že ta plastová vrtule je pružná. Já měl tu matici lehce přirezlou, tak jsem si musel udělat zajišťovací přípravek na řemenici - půl metru plocháče, poblíž okraje 12mm díru na hlavičku šroubu, hned vedle výřez pro matici viskospojky. Tou dírou se to navleče na hlavičku šroubu řemenice, další šroub řemenice se o plocháč jen opře.
Moje viskospojka byla vepředu poblitá od oleje, takže zřejmě vyteklá. Po očištění jsem ji ohřál v troubě na 110*C a vyzkoušel - zcela volná. Zřejmě mám viskospojku určenou pouze pro zimní provoz.
BMW Praha Vestec chce za OEM díl výrobce BEHR zhruba 6000Kč. To snad spadli z višně, na netu je běžně za $90, tedy pod 2 litry.
Moje viskospojka byla vepředu poblitá od oleje, takže zřejmě vyteklá. Po očištění jsem ji ohřál v troubě na 110*C a vyzkoušel - zcela volná. Zřejmě mám viskospojku určenou pouze pro zimní provoz.

BMW Praha Vestec chce za OEM díl výrobce BEHR zhruba 6000Kč. To snad spadli z višně, na netu je běžně za $90, tedy pod 2 litry.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: