E39 spusti se predni el.vetrak
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
horan
- Registrovaný
- Příspěvky: 1933
- Registrován: úte 08.08.2006 00:00
- Klubové ID: 4040
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
e155
- Registrovaný
- Příspěvky: 1028
- Registrován: sob 12.11.2011 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 3041
Jde o to, co si představuješ pod kolísáním teploty. Když jsem měl v prdeli termostat a viskospojku, tak jsem měl ukazatel teploměru pořád uprostřed. Ta tolerance je obrovská - od cca 80 do cca 114 st.C. Vyvolej si skryté menu na BC a podívej se za jízdy na aktuální teplotu. Možná budeš dost překvapen. U E39 má být max 97-98 st. Já měl občas i 108-114 a teploměr pořád nic. Najdeš tady i jiné info - krátce po startu vyšší, ale to se týká M62, ne M54.
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Doporučuji si o M54 trochu nastudovat, člověk si pak udělá lepší predstavu co a jak se proč děje...
Ten termostat je el řízený a v závislosti na průtoku vahou vzduchu se otevírá při akceleraci (ochlazenim hlavy je lepší výkon-v BC pak vidíš klidně 80st), při easy jízdě je "zavřený" a BC píse 96st... 97-98st při stání v teple, po rozjeti či zvýšení otáček to klesne...
Pokud ne- KO viscospojka, zarostlý chladič, bordel mezi nima, termostat na odchodu...
Ten termostat je el řízený a v závislosti na průtoku vahou vzduchu se otevírá při akceleraci (ochlazenim hlavy je lepší výkon-v BC pak vidíš klidně 80st), při easy jízdě je "zavřený" a BC píse 96st... 97-98st při stání v teple, po rozjeti či zvýšení otáček to klesne...
Pokud ne- KO viscospojka, zarostlý chladič, bordel mezi nima, termostat na odchodu...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
e155
- Registrovaný
- Příspěvky: 1028
- Registrován: sob 12.11.2011 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 3041
-
Lesyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 21.04.2014 00:00
Panové nedávno mi praskla hadice která vede od expanzní nádobky. Tak od té doby přes OBD reader sleduji teplotu motoru abych se ujistil, jestli se motor náhodou nepřehřívá. Teplota se při jízdě drží 93°-94°. Ale jak se tady píše, tak při zrychlování na 80° nikdy neklesne. Jedině při zapnutí odmlžení čelního skla což dává smysl. Po vypnutí motoru teplota vyskočí i na 100° a to jsem usoudil jako příčinu proč mi hadice nejspíš praskla. Nebyla v nejlepším stavu. Zajímavé je, že po vypnutí motoru a zanechání klíčku v první poloze se ihned ukáže teplota o 3 stupně vyšší a po opětovném nastartování opět ta co byla před zhasnutím motoru. Může tedy za vše termostat? Jinak mám M54B22
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
-
wehrwolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 170
- Registrován: sob 26.04.2014 00:00
....mrkni se na chladič,jak motoru,tak klimy , včetně meziprostoru mezi nimi , u E 32 se mi takto hřálo auto,a pořád jsem na to nemohl přijít,....na budíku to ukazovalo de facto normál,občas BC hlásil nadměrnou teplotu motoru,.....chladiče byly tak zajebaný muškama a různým sajrajtem,že přes voštiny nešlo skoro vidět.
Minulej rok jsem měl podobný problém v létě u e 39,při jízdě po dálnici mírně zvýšená teplota a pokles výkonu,....vytáhnul jsem oba chladiče ,voštiny vyfoukal a promyl mírně tlakovou vodou (pozor,ne wapkou,dojebe a dokřiví voštiny chladiče) - u e 39 stačí demontovat vrtuli s visco spojkou ,vyjmout plastový nasávací plášť,vyšroubovat 2 držáky vodního chladiče a mírným odkloněním lez vyčistit i meziprostor mezi chladiči.
.....No bordelu v tom bylo požehnaně.
Minulej rok jsem měl podobný problém v létě u e 39,při jízdě po dálnici mírně zvýšená teplota a pokles výkonu,....vytáhnul jsem oba chladiče ,voštiny vyfoukal a promyl mírně tlakovou vodou (pozor,ne wapkou,dojebe a dokřiví voštiny chladiče) - u e 39 stačí demontovat vrtuli s visco spojkou ,vyjmout plastový nasávací plášť,vyšroubovat 2 držáky vodního chladiče a mírným odkloněním lez vyčistit i meziprostor mezi chladiči.
.....No bordelu v tom bylo požehnaně.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
wehrwolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 170
- Registrován: sob 26.04.2014 00:00
vodní pumpu jsi měnil nebo tam máš originál s plastovým kolem čerpadla?
Plastová je na pi..,....po jisté zkušenosti ,pokud budu kupovat jiné bawo,to bude jedna z prvních věcí,kterou udělám. Vodní pumpu jedině s litinovým nebo nerez lopatkovým kolem.Můžou být načaté a ulámané lopatky čerpadlového kola a chladící okruh potom nestíhá.
Plastová je na pi..,....po jisté zkušenosti ,pokud budu kupovat jiné bawo,to bude jedna z prvních věcí,kterou udělám. Vodní pumpu jedině s litinovým nebo nerez lopatkovým kolem.Můžou být načaté a ulámané lopatky čerpadlového kola a chladící okruh potom nestíhá.
-
Lesyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 21.04.2014 00:00
