Zdravím chtel bych časem pořídit BMW 325i coupe od roku 2006 , manualní převodovka , chtěl jsem se zeptat jake zavady tento model nebo spíše motor trápí (218ps)Pocitam ze bude mit najeto kolem 150-200tis.km. Diky za info a postřehy. MB
změna původně jsem chtěl 320i po projetí v 325i jsem rozhodnut pro šestiválec .
Kdyz casem tak to je dostatecna doba na procteni fora a spis pak vic konkretizovat dotaz -))) Kazdy motor od bmw ma nejakoiu vadu, nektere vetsi, nektere mensi. Moje n 52 ma treba vadu v tom, ze chlasta benzin neumernym tempem a vubec ji to neprijde divne, takze ani zadna kontrolka motoru nesviti, nic, jenom to porad chlemta ten beznin... A jeste to nijak zvlast nejede, po meste mne na rozjezdy udela MICRA 1,3i -)) Normalne mi ta mrdka ujede... Pokud to teda nebudu tocit do bezvedomi...
Hele, to nekecam, ta micra je kolegy, ma to snad 74 koni aa 850 kilo a po meste na rozjezdy je to hrozne mrstne a hbite. Nekolikrat jsme jeli za sebou a ujel mi. Ujel mi proto ze jsem ho nedrazdil do bezvedomi a nepresahoval rychlost, ale je to tak. Jsou proste hbitejsi povozy. Jiank ja si moc nestezuju, mne to auto vyhovuje, jen to neni zadny zavodak, 0-100 ma za 7,2s kdejaka plecka, je treba se s tim smirit. Aby to jelo, musi se drazdit nad 4500rpm, coz to auto sice zvladne, ale jak jsem psal vys, umi se u toho pekne nadechnout. Ale da se s tim jezdit i za malo, ted jsem je 300km a 8,2 na sto... Samozrejme ze pianko a v pohodicce a v provozu pres par par mest, zpatky uz bez provozu. Kdybych mel ale moznost, bral bych pro sebe N53. Jede to lip a je uspornejsi. Co se n52 tyce, za celych 70k km co jsem s nim najel jsem do motoru nedal ani korunu pokud neberu v potaz to, ze helmut nevymenil svice v planovanem intervalu a nechal to na mne, Jinak ani ten desetnik, kdyz nepocitam kazdych 12k olej, filtr a je tam teda druhy vzduchovy, ale to beru jak spotrebku a provozni naklady.
Mě by se těch šest válců líbilo taky víc , o ježdění po městě mi moc nejde na to si nechávám malé auto , E92 bych chtěl spíš jako auto pro radost plus v létě na ježdění do práce(25km). Spíš mi jde o to aby jsem nezrujnoval domací rozpočet ,takže něco co vydrží a je spolehlivý.Roční nájezd km mám malej takže spotřebu až tak neřeším.
E90 po faceliftu konkretně tato http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list by se mi taky zamlouvala , tohle je tedy motor N53 (při. vstřik) 325i obsah ale 3.0 . Jestli to dobře chápu 325i a 330i je po roce 08 stejný obsah motoru akorád jinak eletronicky naladěn ?
Přílohy
546f5cac2d6081210f900200.jpg (80.8 KiB) Zobrazeno 9052 x
N53B30 a N53B25 jsou oba třílitry, stejný blok, jiné sání (325i má dvou a 330i třístupňové) a samozřejmě rozdílný SW.... BudVlad si DIY úspěšně přestavěl 325i na 330i..
325i aj 330i s N53 mají N53B30. 325i má jednostupňové sáni, jiný software ŘJ, zpřevodování, poslední díl výfuku a slabší brzdy. Jinak je všechno stejné (pokud jsem na něco nezapomněl )
N53B25 se dávala jenom do 523i.
A ten modrý kousek vypadá moc pěkně
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
nejenom e90.... i technicky spřízněná "sportovnější" Z4 e89 si o OEM LSD mohla nechat tek leda zdát... naštěstí existují šikovní aftermarket výrobci, takže m4Zlik už asi rok svoruje/Quaifuje...
čili abych dokončil myšlenku: LSD lze samozřejmě domontiovat i do e90... ale je to drahý Spass