Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kupujeme BMW E92 325i 160kw 2006-

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#1 Příspěvek od Wario »

Zdravím chtel bych časem pořídit BMW 325i coupe od roku 2006 , manualní převodovka , chtěl jsem se zeptat jake zavady tento model nebo spíše motor trápí (218ps)Pocitam ze bude mit najeto kolem 150-200tis.km. Diky za info a postřehy. MB

změna původně jsem chtěl 320i po projetí v 325i jsem rozhodnut pro šestiválec :idea: .
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#2 Příspěvek od Wario »

http://www.auto.cz/videotest-ojetiny-bmw-3-e-90-69227

po zhlédnutí si říkám jestli nebude lepší pořídit 325i do roku 2007 .
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#3 Příspěvek od xyron »

Jestli vahas mezi 320i a 325i tak odpoved je jasna. 325i bo je to 6ti valec.... 320i nekupuj.. je to nesmysl...

Na letnich 17kach to bude tragedie pro oko, 18 je minimum, super 19 a pro silence 20 :-)

Jinak 225/45 R17 obe napravy
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

Kdyz casem tak to je dostatecna doba na procteni fora a spis pak vic konkretizovat dotaz -))) Kazdy motor od bmw ma nejakoiu vadu, nektere vetsi, nektere mensi. Moje n 52 ma treba vadu v tom, ze chlasta benzin neumernym tempem a vubec ji to neprijde divne, takze ani zadna kontrolka motoru nesviti, nic, jenom to porad chlemta ten beznin... A jeste to nijak zvlast nejede, po meste mne na rozjezdy udela MICRA 1,3i -)) Normalne mi ta mrdka ujede... Pokud to teda nebudu tocit do bezvedomi...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

ale ty kecko, dyk Ti ta 325i jede pěkně .... asi tak jak má 325i jet... :twisted:

hele, aji s 330i mám občas problém s nějakým poštelovaným 20d či konzernovým 2.0TDi....

zpět k themě: taky hlasuju všema dvaceti za R6.... imho prostě k mnichovanovi menší počet válců nepasuje.... :wink:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od matiz »

Hele, to nekecam, ta micra je kolegy, ma to snad 74 koni aa 850 kilo a po meste na rozjezdy je to hrozne mrstne a hbite. Nekolikrat jsme jeli za sebou a ujel mi. Ujel mi proto ze jsem ho nedrazdil do bezvedomi a nepresahoval rychlost, ale je to tak. Jsou proste hbitejsi povozy. Jiank ja si moc nestezuju, mne to auto vyhovuje, jen to neni zadny zavodak, 0-100 ma za 7,2s kdejaka plecka, je treba se s tim smirit. Aby to jelo, musi se drazdit nad 4500rpm, coz to auto sice zvladne, ale jak jsem psal vys, umi se u toho pekne nadechnout. Ale da se s tim jezdit i za malo, ted jsem je 300km a 8,2 na sto... Samozrejme ze pianko a v pohodicce a v provozu pres par par mest, zpatky uz bez provozu. Kdybych mel ale moznost, bral bych pro sebe N53. Jede to lip a je uspornejsi. Co se n52 tyce, za celych 70k km co jsem s nim najel jsem do motoru nedal ani korunu pokud neberu v potaz to, ze helmut nevymenil svice v planovanem intervalu a nechal to na mne, Jinak ani ten desetnik, kdyz nepocitam kazdych 12k olej, filtr a je tam teda druhy vzduchovy, ale to beru jak spotrebku a provozni naklady.
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#7 Příspěvek od Wario »

Mě by se těch šest válců líbilo taky víc , o ježdění po městě mi moc nejde na to si nechávám malé auto , E92 bych chtěl spíš jako auto pro radost plus v létě na ježdění do práce(25km). Spíš mi jde o to aby jsem nezrujnoval domací rozpočet ,takže něco co vydrží a je spolehlivý.Roční nájezd km mám malej takže spotřebu až tak neřeším.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Něco co vydrží a je vyrobeno po roce 2008 je oxymoron.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od matiz »

:mrgreen: I presto ja bych volil kdybych mel moznost asi N53 a hodil nejakou tu kacku do kasicky v kostele...
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#10 Příspěvek od Wario »

E90 po faceliftu konkretně tato http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list by se mi taky zamlouvala :) , tohle je tedy motor N53 (při. vstřik) 325i obsah ale 3.0 . Jestli to dobře chápu 325i a 330i je po roce 08 stejný obsah motoru akorád jinak eletronicky naladěn ?
Přílohy
546f5cac2d6081210f900200.jpg
546f5cac2d6081210f900200.jpg (80.8 KiB) Zobrazeno 9053 x
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#11 Příspěvek od pavproch »

N53B30 a N53B25 jsou oba třílitry, stejný blok, jiné sání (325i má dvou a 330i třístupňové) a samozřejmě rozdílný SW.... BudVlad si DIY úspěšně přestavěl 325i na 330i..
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#12 Příspěvek od pavproch »

jo a na e90post.com jsou k tý konverzi 325i -> 330i doslova tuny informací

tady

tady

i jinde

(akorát je to většinou o US verzi R6, čili N52, nikoli N53, ale princip je stejný)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2235
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#13 Příspěvek od vita11 Moderátor »

325i aj 330i s N53 mají N53B30. 325i má jednostupňové sáni, jiný software ŘJ, zpřevodování, poslední díl výfuku a slabší brzdy. Jinak je všechno stejné (pokud jsem na něco nezapomněl :D)

N53B25 se dávala jenom do 523i.

A ten modrý kousek vypadá moc pěkně
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#14 Příspěvek od pavproch »

aha... kuju za korekci
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#15 Příspěvek od Wario »

díky za upřesnění .
Mají 6válce nějak poladěny diferenciál (svornost apod) nebo to má jen M3?

Ten modrý je parádní bohužel už mimo moje možnosti ... :?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#16 Příspěvek od pavproch »

bohužel mají open diff
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2235
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#17 Příspěvek od vita11 Moderátor »

E90 je generace, kdy BMW no neMkových modelů nedávala samosvory ani nic podobnéhu ani za příplatek.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#18 Příspěvek od pavproch »

nejenom e90.... i technicky spřízněná "sportovnější" Z4 e89 si o OEM LSD mohla nechat tek leda zdát... naštěstí existují šikovní aftermarket výrobci, takže m4Zlik už asi rok svoruje/Quaifuje... :idea:

čili abych dokončil myšlenku: LSD lze samozřejmě domontiovat i do e90... ale je to drahý Spass
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2235
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#19 Příspěvek od vita11 Moderátor »

jj myslel všechny BMW generačně příbuzné k E90. U Fkových modelů se už opět (po dlouhé době) dá objednat špéra i do některých neMkových modelů
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Wario
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 09.11.2014 01:00

#20 Příspěvek od Wario »

Obrázek

Tak jsem se svezl v E90 325i 2009 s M-paketem a ten motor nemá chybu jede to nádherně je to tichý a spotřeba luxus. O motoru mám jasno ... R6 only :D
Odpovědět