Čau, vím že už to tu bylo se studenými starty hodněkrát, ale chtěl bych se zeptat. Měnil jsem palivový filtr a ulomil jsem ten plastový konec co drží hadičku u paliváku co vede k čerpadlu. Dal jsem tam trošku delší a napojil přes sponky. Může to mít vliv na špatné studené starty? Před výměnou to bylo všechno v pohodě. A za tepla chytne na brnk. Za studena točí jak blázen a chytne až na podruhé - na potřetí, někdy až druhý den Za jízdy žádný problém. Popřípadě není tu někdo z Brna s diagnostikou? Díky
(můžu sem hodit foto jak jsem to vyřešil)
No před výměnou to nedělalo. Měnil jsem před dvěma týdny. Předtím to bylo úplně v pohodě, vždycky fakt na brnk. Naftu tak nějak střídám, ale vždy přidávám aditiva. Chtěl jsem to u kámoše napíchnout, ale chybí mi 15tý pin a on nemá tu kulatou koncovku na to moje BMW.
Tak jeste popisu dnešní průběh startovani:)
Ráno v pul 7,nastartoval jsem na podruhé.Ve 12 krátká cesta na oběd-na brnk.Ve 4 hodiny nastartovano asi na popáté.Po 15 minutách jsem zastavil natankovat a zase to chytlo až na dvakrát.Jeste dodám,ze jak nastartuju,tak motor nehapruje,nekolisa,jede normálně.Zitra to jedu napichnout na diagnostiku,jestli to neco ukáže.
špatně ti těsní ten opravovaný spoj a chvíli trvá než se ti palivový system zalije a natlakuje. Zkus ráno otočit klíčkem až přestane vrčet čerpadlo vypni a zase zapni klíček udělej to tak třikrát a pak zkus nastartovat
Ráno vyzkousim.A jeste jsem ted koukal vecer s baterkou na ten palivak a je tam okolo trosku nafty,vim ze k tomu novýmu filtru nebylo těsnění,tak jsem tam dal to stary.Zitra to rozdělam a kouknu na to za světla.Zatim diky
Tak dneska jsem nenastartoval vůbec. Když jsem kouknul do motoru, tak je tam slyšet syčení, když zahýbu hadičkou co jde od filtru k tomu téčku, tak to přestane, ale jak pak vypnu a zapnu klíček, tak syčí zase. Dneska vyměním hadičky a uvidím. Pořád normálně točí, občas jakoby naskočí, ale hned zhasne a nebo nechytne vůbec.
Dneska jsem dal nový hadičky+novej plivovej filtr, protože u toho co jsem měnil nebylo těsnění, tak jsem dal to z toho starýho, který moc nesedělo. Zatím startuje v pohodě, tak uvidím, pokud zas začne blbnout, tak už mě napadají jen vstřiky nebo čerpadlo. S diagnostikou moje auto nekomunikuje, asi proto že mi chybí v zásuvce pin 15 a OBD zásuvku nemám i když jsem se dočetl, že rok 2000 by ji mít mělo.