Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

špatné studené starty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#1 Příspěvek od daniall »

Čau, vím že už to tu bylo se studenými starty hodněkrát, ale chtěl bych se zeptat. Měnil jsem palivový filtr a ulomil jsem ten plastový konec co drží hadičku u paliváku co vede k čerpadlu. Dal jsem tam trošku delší a napojil přes sponky. Může to mít vliv na špatné studené starty? Před výměnou to bylo všechno v pohodě. A za tepla chytne na brnk. Za studena točí jak blázen a chytne až na podruhé - na potřetí, někdy až druhý den :) Za jízdy žádný problém. Popřípadě není tu někdo z Brna s diagnostikou? Díky
(můžu sem hodit foto jak jsem to vyřešil)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#2 Příspěvek od Sweden »

Motorizace ??
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#3 Příspěvek od daniall »

Aaaá pardón, zapomněl jsem. 530d - 135kw, rv. 2000
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#4 Příspěvek od Sweden »

Zkontrolavat žhaviče,žhavící jednotku a pak ten opravovaný spoj jestli nepřisává vzduch,ale to by dělalo i za tepla.

Za teplejšího počasí to dělalo? Před výměnou pal.filtru to dělalo? Naftu tankuješ pořád stejnou?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#5 Příspěvek od daniall »

No před výměnou to nedělalo. Měnil jsem před dvěma týdny. Předtím to bylo úplně v pohodě, vždycky fakt na brnk. Naftu tak nějak střídám, ale vždy přidávám aditiva. Chtěl jsem to u kámoše napíchnout, ale chybí mi 15tý pin a on nemá tu kulatou koncovku na to moje BMW.
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#6 Příspěvek od daniall »

Tak jeste popisu dnešní průběh startovani:)
Ráno v pul 7,nastartoval jsem na podruhé.Ve 12 krátká cesta na oběd-na brnk.Ve 4 hodiny nastartovano asi na popáté.Po 15 minutách jsem zastavil natankovat a zase to chytlo až na dvakrát.Jeste dodám,ze jak nastartuju,tak motor nehapruje,nekolisa,jede normálně.Zitra to jedu napichnout na diagnostiku,jestli to neco ukáže.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

špatně ti těsní ten opravovaný spoj a chvíli trvá než se ti palivový system zalije a natlakuje. Zkus ráno otočit klíčkem až přestane vrčet čerpadlo vypni a zase zapni klíček udělej to tak třikrát a pak zkus nastartovat
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#8 Příspěvek od daniall »

Ráno vyzkousim.A jeste jsem ted koukal vecer s baterkou na ten palivak a je tam okolo trosku nafty,vim ze k tomu novýmu filtru nebylo těsnění,tak jsem tam dal to stary.Zitra to rozdělam a kouknu na to za světla.Zatim diky
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#9 Příspěvek od daniall »

Tak dneska jsem nenastartoval vůbec. Když jsem kouknul do motoru, tak je tam slyšet syčení, když zahýbu hadičkou co jde od filtru k tomu téčku, tak to přestane, ale jak pak vypnu a zapnu klíček, tak syčí zase. Dneska vyměním hadičky a uvidím. Pořád normálně točí, občas jakoby naskočí, ale hned zhasne a nebo nechytne vůbec.
daniall
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 15.12.2015 01:00

#10 Příspěvek od daniall »

Dneska jsem dal nový hadičky+novej plivovej filtr, protože u toho co jsem měnil nebylo těsnění, tak jsem dal to z toho starýho, který moc nesedělo. Zatím startuje v pohodě, tak uvidím, pokud zas začne blbnout, tak už mě napadají jen vstřiky nebo čerpadlo. S diagnostikou moje auto nekomunikuje, asi proto že mi chybí v zásuvce pin 15 a OBD zásuvku nemám i když jsem se dočetl, že rok 2000 by ji mít mělo.
Odpovědět