Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 - měrka oleje - rozdíl mezi min a max

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#1 Příspěvek od PeckaSK8 »

v e65 motor N62 4,4 - nemohl jsem to tu nikde najít - píše se že do motoru jde 8,0l oleje fajn, kolik je rozdíl spodní ryska od horní na měrce oleje???
Jde mi o to abych ho nějak moc nepřelil. potřebuji dolít a mám olej na spodní rysce.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#2 Příspěvek od Don »

jestli si dobre pamatuji, tak na stred je to 1,5l, takze tak 2-3l. Ale co mi kdysi rekl Snejk, tak je celkem jedno kolik to mas oleje. Myslim, ze rikal neco o rozmezi 5-12l, kdy motor normalne funguje, takze kdyz das trochu vic, nevadi ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#3 Příspěvek od kurevtor »

bylo mi řečeno v autorizovaném servisu, že rozdíl min-max je kolem 1 litru.
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#4 Příspěvek od PeckaSK8 »

No jo Snejk, ten vždy říká že tento motor sežere olej jakej mu dáš a bude fungovat :-) Kdesi jsem slyšel že ten rozdíl je 1L. Tak jsem ho tam dolil, no a po jízdě tam mám olej kdesi nad horní hranicí. Podotýkám že jsem koukal na měrku druhý den po jízdě. Tak jsem snad nic neposral...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2241
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#5 Příspěvek od vita11 Moderátor »

mezi ryskama je snad vždycky u všech motorů 1 litr
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#6 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

nad rysku bys mít neměl...proto se to jmenuje MAX ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#7 Příspěvek od PeckaSK8 »

No to se právě snažim zjistit jestli něco neposeru.... Kurňa, rozdíl mezi rskama je 1L (nejspíš) měl jsem na dně, dolil jsem litr a je bůhví kde nad ryskou. Asi půjdu do garáže a trochu odpustím. Nemáte náhodou fotku kde je výpušťovací šroub. Včera jsem pod autem neměl baterku a nenašel jsem ho :-(
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#8 Příspěvek od kurevtor »

než jsem kupoval E65 tak mi pár lidí říkalo, že olej nejde vypustit jako u normálního auta... že je tam nějaká elektrická výpusť nebo co? Nevím, možná jen tak plácám nepravdy :?

pokud ti auto hlásilo minimum a dolil jsi litr tak myslím, že cakyč, ne?
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#9 Příspěvek od pGb »

jen pro info, auto má v BC měrku, kterou ukazuje stav, ten stav co ukazuje se shoduje s tím, co mám na měrce po cca 5 minutách po zastavení ohřátého motoru a stečení do vany (po ránu když auto stojí dlouho tam toho mám o dost více). Takže já měřím po cca 5-10 minutách vypnutého motoru stání na rovince a ryska pak ukazuje to samé co BC. Ráno mám úplně jiné hodnoty.

edit: auto má normální výpušťák - zespodu - je tam výpušťák na olej a výpušťák na zbytek z olejového filtru, ale do auta lezu při výměně 7,5l oleje a mezi min/max mám 1l oleje.

bmw e65 4.8
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#10 Příspěvek od kabyr01 »

Ta měrka v BC je ale jen poFC, ne?

Protože mám Idrive z FC v předFC autě a nefunguje to.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#11 Příspěvek od pGb »

Netuším, 4.8 je FL e65 ... ale očekávám že metodika by mohla být stejná
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#12 Příspěvek od pGb »

Netuším, 4.8 je FL e65 ... ale očekávám že metodika by mohla být stejná

edit: pardon, vlítlo mi to sem 2x, netuším proč :(
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#13 Příspěvek od hurvajs77 »

kabyr01 píše:Ta měrka v BC je ale jen poFC, ne?
Ano, jakmile máš před FL a dá FL MMI, tak nebude fungovat měrka z iDrive. Jako měrka sloužíš pak ty sám... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#14 Příspěvek od kurevtor »

-smazat prosím- dvojité odeslání
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#15 Příspěvek od kurevtor »

a dokáže 745i upozornit na příliš vysokou hladinu oleje? Jde mi o to - nestačilo by jen projet takovou tu základní diagnostiku tím tlačítkem na blinkru? Asi ne co? :-D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

tak pro upřesnění
- el. měrku maj jen Face E65
- auta který nemaj el. měrku neumí upozornit že tam je moc oleje
- všechny E65 mají hladinové čidlo a pokud v motoru chybí víc jak cca 2,5-3 litry oleje tak si o něj řeknou
- od rysky do rysky je 1litr oleje u všech BMW
- přehozením Face monitoru na před face nezíská auto el měrku, ale začnu to řešit, už to po mě pár lidi chtělo
- není dobré mít v motoru ani nad ryskou ani pod spodní, obojí není pro motor zdravé.
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#17 Příspěvek od PeckaSK8 »

kurevtor píše:a dokáže 745i upozornit na příliš vysokou hladinu oleje? Jde mi o to - nestačilo by jen projet takovou tu základní diagnostiku tím tlačítkem na blinkru? Asi ne co? :-D
Diagnostika tlačitkem na blinkru?? To neznam, jak jsi to myslel?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#18 Příspěvek od kurevtor »

na blinkru jsou 2 tlačítka na ovládání levé a pravé části přístrojovky (displej pod tachometrem a otáčkometrem) - na podržení jeden oba displeje vypne, a druhej zahájí takovej ten jednoduchej check (olej, brzdy a tak)
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#19 Příspěvek od PeckaSK8 »

Ahhh - díky
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#20 Příspěvek od kurevtor »

já ty displeje zásadně hned vypínám :-) hodně to září a koukat neustále na okamžitou spotřebu 20l/100 km není OK :-D

nevíte někdo jak ale vypnout tu plochu přímo v budících? Ono to zhasne s ohřátím motoru, ale jak se to dá zhasnout, když člověk použije a pak vypne tempomat?
Odpovědět