Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Motor E 36 318i 83 Kw od 3500 ot nejede

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Engl
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#1 Příspěvek od Engl »

Motor po dosažení 3500ot nebo o něco víc najednou zvadne jako když je v omezovači.Pokud uberu plyn po chvilce se sebere a jede normálně ,teda zase jen do určitých otáček.Dělá to i při protočení bez rychlosti a na plný plyn točí tak 5700 a konec.Mám ho chvilku tak zatím nevím kam sáhnout.Jinak svíčky v pohodě elektrody zlato hnědé,volnoběh drží otáčky ,jen když je studený tak trochu kolíšou.Ozývá se jeden hydroštel .nalitá přísada do oleje co jsem tady vyčetl ,trochu se to zlepšilo ale stejně koupím nové a vyměním.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To bude ještě M40, tam je klasika kombinace vačky, hydroštelů a koníků. Tohle bych asi zkontroloval. Cvaká ten motor?
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#3 Příspěvek od kourk »

me tohle u starýho forda delal rozsypanej kat. uplně se ucpal výfuk že byl neprůchozí skoro.
petelin
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: stř 21.04.2010 00:00
Bydliště: Karviná

#4 Příspěvek od petelin »

Tak jak píše Fx..
Kámoš to měl taky na svojí m40, netočilo mu to nad 5500, motor se jakoby kousl..
Engl
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#5 Příspěvek od Engl »

Jo ten motor trochu cvaká ,jak je tam ta přísada od Liqui Moly na hydroštely tak je to trochu lepší ale najeto s ní tak 60 km ale do otáček stejně nejde /olej tam byl děsný /a je tam laděný konec a dost to řve,pokud by to bylo ucpaný tak bych řekl že to bude utlumený .Jo a po nastartování počitač ukazuje poslední žlutou a červenou -olej servis.
petelin
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: stř 21.04.2010 00:00
Bydliště: Karviná

#6 Příspěvek od petelin »

to že tam dáš přísadu na hydroštely aby necvakaly už moc nezachráníš..
Pokud sis vyměnil olej, tak se ukazatel stavu oleje dá resetovat spojením pinu 19(kostra) a 7 v zásuvce motoru na diagnostiku
Engl
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#7 Příspěvek od Engl »

po výměně dvou vadných hydroštelů/měkké šly stlačit rukou/ byly jiné než zbytek ,řekl bych že ještě origo /198000 km/ točí do 5500 v pohodě a vadne až tam.Je to ještě trochu hlučné ,vačka už také nic moc tak asi proto/má takovou hranku za vrcholem.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#8 Příspěvek od libovka »

Vačka se špatně maže a pak se vyjede.Hlavním problémem jsou vyjeté koníky do kterých se vyjede žlábek a pak nedostatečně otvíraj ventily.
Odpovědět