Motor po dosažení 3500ot nebo o něco víc najednou zvadne jako když je v omezovači.Pokud uberu plyn po chvilce se sebere a jede normálně ,teda zase jen do určitých otáček.Dělá to i při protočení bez rychlosti a na plný plyn točí tak 5700 a konec.Mám ho chvilku tak zatím nevím kam sáhnout.Jinak svíčky v pohodě elektrody zlato hnědé,volnoběh drží otáčky ,jen když je studený tak trochu kolíšou.Ozývá se jeden hydroštel .nalitá přísada do oleje co jsem tady vyčetl ,trochu se to zlepšilo ale stejně koupím nové a vyměním.
Jo ten motor trochu cvaká ,jak je tam ta přísada od Liqui Moly na hydroštely tak je to trochu lepší ale najeto s ní tak 60 km ale do otáček stejně nejde /olej tam byl děsný /a je tam laděný konec a dost to řve,pokud by to bylo ucpaný tak bych řekl že to bude utlumený .Jo a po nastartování počitač ukazuje poslední žlutou a červenou -olej servis.
to že tam dáš přísadu na hydroštely aby necvakaly už moc nezachráníš..
Pokud sis vyměnil olej, tak se ukazatel stavu oleje dá resetovat spojením pinu 19(kostra) a 7 v zásuvce motoru na diagnostiku
po výměně dvou vadných hydroštelů/měkké šly stlačit rukou/ byly jiné než zbytek ,řekl bych že ještě origo /198000 km/ točí do 5500 v pohodě a vadne až tam.Je to ještě trochu hlučné ,vačka už také nic moc tak asi proto/má takovou hranku za vrcholem.