Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Velká navigace E46 Tourning
Ahoj všem,
potřebuji pomoc.Mám velkou navigaci s DVD přehrávačem či co to je v kufru.Moc tomu nerozumím tak to popíši dle svých slov.Jde o to že nějací ........ chtěli ukrást s auta a místo toho aby to DVD co je v kufru normálně odpojily tak to samo vyškubaly jak jinak že.No a teď když jsem si ji nechal připojit tak mi nefakčí obraz,ale když tam dám CD mechaniku tak normálně naběhne.Abych to ještě upřesnil.Auto jsem koupil a ten pán který mě to prodával tak říkal že to DVD a navigace normálně fungovala,ale když jsem si to nechal připojit tak mi pán opravář zase tvrdí že to fungovat nemohlo,tak jsem s toho docela jelen.Můžete mi někdo poradit????Zkoušel jsem jen CD mechaniku a na to nechce ani navigačka tak nevím.Díky
potřebuji pomoc.Mám velkou navigaci s DVD přehrávačem či co to je v kufru.Moc tomu nerozumím tak to popíši dle svých slov.Jde o to že nějací ........ chtěli ukrást s auta a místo toho aby to DVD co je v kufru normálně odpojily tak to samo vyškubaly jak jinak že.No a teď když jsem si ji nechal připojit tak mi nefakčí obraz,ale když tam dám CD mechaniku tak normálně naběhne.Abych to ještě upřesnil.Auto jsem koupil a ten pán který mě to prodával tak říkal že to DVD a navigace normálně fungovala,ale když jsem si to nechal připojit tak mi pán opravář zase tvrdí že to fungovat nemohlo,tak jsem s toho docela jelen.Můžete mi někdo poradit????Zkoušel jsem jen CD mechaniku a na to nechce ani navigačka tak nevím.Díky
Takže DVD mechanika tam je a byla a fungovala včetně obrazu "prý" než to někdo vyrval.No měl jsem to na správce a napojil mi dráty tak jak mají být jenže když tam připojí tu DVD mechaniku tak obraz nejede,ale rádio a kazety hrají,ale když vyzkouší CD mechaniku tak obraz naběhne.Tak se ptám co může být špatně.Nevím jaká to je má to velkejj monitor včetně ovládání na telefon.