Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 eletrika - nestartuje
Nepíšeš ani, co máš za auto, tak ti to tu těžko někdo napíše step-by-step.
Tak tedy - najdi v autě autobaterii, zkontroluj na ní kontakty, očisti je, ošetři vhodným přípravkem na kontakty a dotáhni. Totéž s ukostřením motoru.
Potom zkus nastartovat. Když to bude OK, vyřešils to. Když ne, odvez auto někam, kde tomu rozumí aspoň o trochu víc, než ty
Pokud umíš s multimetrem a víš, co je napětí, proud a odpor, použij multimetr. Nejlépe ve chvíli, kdy auto bude stávkovat. Běž po drátech od autobaterie směrem ke startéru a spínací skříňce a měř. Pokud bys to řešil ve chvíli, kdy auto " funguje ", zkontroluj kontakty na všech místech, kde může vznikat přechodový odpor. Tzn. veškeré kontakty, spoje na kabelech, pojistky, atd... - rozebrat, očistit, ošetřit, dotáhnout.
Stačí to takhle ?
Tak tedy - najdi v autě autobaterii, zkontroluj na ní kontakty, očisti je, ošetři vhodným přípravkem na kontakty a dotáhni. Totéž s ukostřením motoru.
Potom zkus nastartovat. Když to bude OK, vyřešils to. Když ne, odvez auto někam, kde tomu rozumí aspoň o trochu víc, než ty
Pokud umíš s multimetrem a víš, co je napětí, proud a odpor, použij multimetr. Nejlépe ve chvíli, kdy auto bude stávkovat. Běž po drátech od autobaterie směrem ke startéru a spínací skříňce a měř. Pokud bys to řešil ve chvíli, kdy auto " funguje ", zkontroluj kontakty na všech místech, kde může vznikat přechodový odpor. Tzn. veškeré kontakty, spoje na kabelech, pojistky, atd... - rozebrat, očistit, ošetřit, dotáhnout.
Stačí to takhle ?
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
