Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 eletrika - nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od gear »

Při otočení klíčku do třetí polohy se rosvítej všechny kontrolky jak maj chci nastartovat a všechno zmizí a nic..a jenom když už je zahřátý motor....Co stím?
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od sa-tan666 »

ahoj asi spatna kostra nebo aku mozna i starter ale spis nejakej spatnej kontakt a aku
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od gear »

No ale kde?Já přez tu eletriku moc nejsem
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od gear »

Nikdo další neví čím by to mohlo bejt?
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#5 Příspěvek od Dan td »

Nejspíš špatnej kontakt na baterce, vždyť to tu máš napsaný. A pokud by to tím nebylo, tak to dej někomu, kdo tomu rozumí, sám píšeš, že se v tom moc neorientuješ, tak co chceš slyšet ? :P
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od gear »

Tak když mi někdo řekne musíš oddětal tam to a tamto a tam je tamto tak to zvládnu,tak blbej přeci nejsem :-D
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#7 Příspěvek od Dan td »

Nepíšeš ani, co máš za auto, tak ti to tu těžko někdo napíše step-by-step.

Tak tedy - najdi v autě autobaterii, zkontroluj na ní kontakty, očisti je, ošetři vhodným přípravkem na kontakty a dotáhni. Totéž s ukostřením motoru.
Potom zkus nastartovat. Když to bude OK, vyřešils to. Když ne, odvez auto někam, kde tomu rozumí aspoň o trochu víc, než ty :-)

Pokud umíš s multimetrem a víš, co je napětí, proud a odpor, použij multimetr. Nejlépe ve chvíli, kdy auto bude stávkovat. Běž po drátech od autobaterie směrem ke startéru a spínací skříňce a měř. Pokud bys to řešil ve chvíli, kdy auto " funguje ", zkontroluj kontakty na všech místech, kde může vznikat přechodový odpor. Tzn. veškeré kontakty, spoje na kabelech, pojistky, atd... - rozebrat, očistit, ošetřit, dotáhnout.
Stačí to takhle ? :-)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od gear »

Jasný díky :-D jo jinač 2.0 coupe 1993

MOD jarda: pls používej citace jen tam kde to má nějaký význam
Odpovědět