Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 318IS škubne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tapin
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 26.03.2006 01:00

#1 Příspěvek od tapin »

Ahoj, vím, že se to tu řeší, ale já mám malinko přesněji definovanej problém. Auto po vytočení, přesně ve 2500 ot/ min škubne, ale opravdu hodně, pak táhne zase dobře a pak v cca 3000 - 3100 ot/ min opět škubne. Cukne to opravdu silně - jak kdybyste na vteřinu zastavili přívod paliva. Jinak motor běhá dobře, nehřeje se, volnoběh drží.
Poraďte prosím, čím by to mohlo být.
Děkuji.
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#2 Příspěvek od maguli »

Mně děla 320i něco podobnyho, řešim to tady v tematu "cukani320i"
Ale u mně to nezaleži na otačkach. Ted řešim elektriku a filtry. Kdybych na něco přišel hodim to sem
tapin
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 26.03.2006 01:00

#3 Příspěvek od tapin »

ok, když na něco přijdu ja - dam taky vědět. Ale metoda pokus - omyl se mi moc nechce. Kdyby měl někdo ideu, čím by to mohlo být ...
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

vaha vzduchu .. resp MAF .. odpoj ji a vyzkousej rozdil .. potom to muze delat jeste prasklej prechodovej vlnovec sani (mezi vahou a sanim ten gumovej vlnovec) .. sundat a zkontrolovat ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

a vlastne vsechny podtlakovy hadicky kolem sani, napraskle saci parohy a mozna i vlhka ridici jednotka
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od Koto »

Me ted IS taky trochu hapruje, hlavne volnobeh, tak chci zkusit odpojit vahu vzduchu. Muzu to udelat pri nastartovanym motoru nebo musi motor stat?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

nastartovany motor, kdyz odpojis vahu, musi se zmenit chod motoru, kdyz se nezmeni tak je vaha v haji
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#8 Příspěvek od FreeTree »

VV
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#9 Příspěvek od Koto »

Killca píše:nastartovany motor, kdyz odpojis vahu, musi se zmenit chod motoru, kdyz se nezmeni tak je vaha v haji


Dík, konečně jsem se k tomu dostal, tak to jdu vyzkoušet.
Odpovědět