Ahoj, vím, že se to tu řeší, ale já mám malinko přesněji definovanej problém. Auto po vytočení, přesně ve 2500 ot/ min škubne, ale opravdu hodně, pak táhne zase dobře a pak v cca 3000 - 3100 ot/ min opět škubne. Cukne to opravdu silně - jak kdybyste na vteřinu zastavili přívod paliva. Jinak motor běhá dobře, nehřeje se, volnoběh drží.
Poraďte prosím, čím by to mohlo být.
Děkuji.
Mně děla 320i něco podobnyho, řešim to tady v tematu "cukani320i"
Ale u mně to nezaleži na otačkach. Ted řešim elektriku a filtry. Kdybych na něco přišel hodim to sem
vaha vzduchu .. resp MAF .. odpoj ji a vyzkousej rozdil .. potom to muze delat jeste prasklej prechodovej vlnovec sani (mezi vahou a sanim ten gumovej vlnovec) .. sundat a zkontrolovat ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET