Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne?
dsvatos píše:Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne?
Kamo ty to asi nechapes, odlehcit neni vsechno to je jasny. A jak to vyvazit tak to fakt nevim ale ty to nespis vis..
S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
stanley07 píše:S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
to se muze stat jen u pricne ulozeneho motoru a to u bmw neni
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zkusil bych se poptat někde tam, kde vyvažujou klikový hřídele (ferona?). Nebo někoho, kdo s tim ma zkusenosti (Kabatnik např. nebo bmwpower atd.) . Nevyhoda je mirne v tom, ze se bude motor trochu vic kleat a budou rychleji padat i otacky.
pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Hanz píše:pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Stim vsim pocitam, ale asi bude nejlepsi skusit tam dostat setrvak treba s 2,Oi kerej by mohl bejt o dost lehci a pritom i dost pevnej vis co myslim ne.