Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Lehci setrvak...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

Jak odlehcit setrvak, nebo cim nahradit seriovej setrvak na BMW E46 330i??? DanielSun
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě :wink:
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#3 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

dsvatos píše:Odlehčit nejlépe soustruhem a frézou... Pilníkem to jde fakt blbě :wink:
No tak dik, ale asi sem uplne blbej!!! To mi je jasny a ze soustruhem a vyvazis mi ho ty!? :lol:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne? :wink:
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

dsvatos píše:Tak zaprvý ses ptal jak odlehčit a ne jak vyvážit. No a když teda sám víš, že se to dělá na soustruhu, tak snad taky víš jak to na soustruhu nebo na vyvažovačce vyvážit, ne? :wink:
Kamo ty to asi nechapes, odlehcit neni vsechno to je jasny. A jak to vyvazit tak to fakt nevim ale ty to nespis vis..
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Na soustruhu upnout mezi hroty, nebo na vyvyžovačce. Vyvážit odvrtáváním nebo ubrušováním materiálu..
stanley07
Registrovaný
Příspěvky: 445
Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1032
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od stanley07 »

S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patras Čestný člen »

stanley07 píše:S tím setrvákem to opravdu není prdel, bacha na to! Není to tak dávno, co jsem někde na neetu čet, jak maníkovi vyletěl doma odlehčovanej setrvák z auta i z půlkou motoru a převodovky a to někde v místech, kde měl původně sedět spolujezdec. Ta kinetická energie je tam fakt obrovská!!!!
to se muze stat jen u pricne ulozeneho motoru a to u bmw neni :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No zatim jste mu moc neporadili a kecu dost.

Zkusil bych se poptat někde tam, kde vyvažujou klikový hřídele (ferona?). Nebo někoho, kdo s tim ma zkusenosti (Kabatnik např. nebo bmwpower atd.) . Nevyhoda je mirne v tom, ze se bude motor trochu vic kleat a budou rychleji padat i otacky.
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Rubini »

To je fakt, urcite jme neprisly o priznivce znacky..... :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit :-) http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
“Ability is what you're capable of doing.”
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#12 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

Hanz píše:pokud odlehcis malo (treba 2kg), nic nepoznas... pokud hodne (50% a i víc), budes mít problém s volnoběhem, rachotem kol v prevodovce, kroucením setrváku po ohřátí (třeba na sprintech), padaní otáček bych nebral jako negativum, ...
tady mas link, kam ze se da zajit :-) http://www.tiltonracing.com/content.php ... id=333&m=d
Stim vsim pocitam, ale asi bude nejlepsi skusit tam dostat setrvak treba s 2,Oi kerej by mohl bejt o dost lehci a pritom i dost pevnej vis co myslim ne.
Odpovědět