Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vyměna jednotky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
maniakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 16.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od maniakbmw »

ma dotaz mam 325TD a docetl jsem se ze kdyz vymenim ridici jednotku za jednotku z tds tak z toho budu mit TDSso je to pravda?jestli jo tak co vsechno se musi k tomu predelat atd
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Blbost.. jen řídící jednotka nepomůže. Musel bys dodělat chladič stlačenýho vzduchu. A kdoví jestli bys nemusel ještě měnit vstřik. čerpadlo, vstřiky atd...
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od men »

a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Olda H »

men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
z3bmw
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: úte 21.11.2006 01:00
Bydliště: u Prahy
Klubové ID: 849

#5 Příspěvek od z3bmw »

auto je vždycky tak silné, jak je silný jeho neslabší článek. Nemůžeš nikdy měnit jenom jednu složku, tak jednoduchý to zase není.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Olda H píše:
men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?
maniakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 16.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od maniakbmw »

takze kdyz tam pridam mezichladic a vymenim jednotky tak by to melo bejt v poho nebo jeste neco?a kdyz uz jsem u toho jaka je unosna mez chipu u tds?
petto
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 12.03.2006 01:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 844

#8 Příspěvek od petto »

maniakbmw píše:takze kdyz tam pridam mezichladic a vymenim jednotky tak by to melo bejt v poho nebo jeste neco?a kdyz uz jsem u toho jaka je unosna mez chipu u tds?
kámoš má TDSo čiplý asi na 174 koní co mi říkal...prej se to tak obvykle čipuje...
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Olda H »

dsvatos píše:
Olda H píše:
men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

Olda H píše:
dsvatos píše:
Olda H píše: To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS. :lol:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
)

tak tak, TDS a TD motor je prakticky stejnej, až na
- jednotku
- intercooler a vlastně i ten vodní chladič,
takže předělat TD na TDS by nebyl až takovej problém, turbo je stejný, ale má myslím o trošičku jinej tlak, ale ten řídí jednotka. žádný variabilní lopatky u TDS nejsou.
maniakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 16.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od maniakbmw »

no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

maniakbmw píše:no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning.html
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#13 Příspěvek od jurasis »

Já chci vidět ty natáčecí lopatky turba u mýho mazlíka... 8O :twisted:

Dám za to cokoliv... :oops:

Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň... :wink:
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Olda H »

jurasis píše:
Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň... :wink:
Tvoji odpovědi moc nerozumím. Tady se řešilo předělání TDčka na TDSo. Ta ptákovina o vrtulkách od Mena je pasé a ať se dívám jak se dívám, nevidím že by se někdo ptal co to je intercooler :lol: To snad tady ví každý, a hlavně ten, kdo chce překopávat motor.
Odpovědět