Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vyměna jednotky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
)Olda H píše:Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše: To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
tak tak, TDS a TD motor je prakticky stejnej, až na
- jednotku
- intercooler a vlastně i ten vodní chladič,
takže předělat TD na TDS by nebyl až takovej problém, turbo je stejný, ale má myslím o trošičku jinej tlak, ale ten řídí jednotka. žádný variabilní lopatky u TDS nejsou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning.htmlmaniakbmw píše:no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Tvoji odpovědi moc nerozumím. Tady se řešilo předělání TDčka na TDSo. Ta ptákovina o vrtulkách od Mena je pasé a ať se dívám jak se dívám, nevidím že by se někdo ptal co to je intercoolerjurasis píše:
Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň...
