vyměna jednotky
-
maniakbmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
-
z3bmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 239
- Registrován: úte 21.11.2006 01:00
- Bydliště: u Prahy
- Klubové ID: 849
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
-
maniakbmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
-
petto
- Registrovaný
- Příspěvky: 708
- Registrován: ned 12.03.2006 01:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 844
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše:To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.men píše:a hlavně by si musel vyměnit turbo,TDS ma jiný lopatky než TD.
Lopatky u tds se uměj sami natáčet
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
)Olda H píše:Proč seřizovat čerpadlo. Vše si řídí DDE (proto se musí vyměnit). Ještě kromě mezichladiče je třeba vyměnit vodní chladič. TDSo ho má menší aby se pod něho vešel intecooler.dsvatos píše:Ale to čerpadlo musí bejt aspoň jinak seštelovaný, ne? Na větší dodávku nafty, ne?Olda H píše: To je teda kravina. Motory TD a TDS jsou identické. Turbo a tlak turba taky. Změna je v dodělání mezichladiče a s tím související věci a záměny DDE. Není potřeba měnit žádné vstřiky ani čerpadla.
Když půjdeš kupovat nový motor, tak Ti dají M51 (256T1) a je jim jedno jestli to jde do TD nebo TDS.
Čipovat se dá TDSová DDE na nějakých 180 koníků, jak je psáno výše.
tak tak, TDS a TD motor je prakticky stejnej, až na
- jednotku
- intercooler a vlastně i ten vodní chladič,
takže předělat TD na TDS by nebyl až takovej problém, turbo je stejný, ale má myslím o trošičku jinej tlak, ale ten řídí jednotka. žádný variabilní lopatky u TDS nejsou.
-
maniakbmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning.htmlmaniakbmw píše:no tak to uz jdu shanet chladice a co s dodelanim mezichladice je to pakarna nebo jenom splasit i trubky z TDSsa? jo a jaka firma na chip je kvalitni?
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
Tvoji odpovědi moc nerozumím. Tady se řešilo předělání TDčka na TDSo. Ta ptákovina o vrtulkách od Mena je pasé a ať se dívám jak se dívám, nevidím že by se někdo ptal co to je intercoolerjurasis píše:
Jo a intercooler je u každýho auta stejný ( pokud tam je...), prostě to je CHLADIČ VZDUCHU, nic víc, nic míň...
