chci se zeptat, zda někdo nemá přehled, jaké přední kotouče byly na jakých E34? Mám motor 525i V6 141kW rok 90 a vepředu mám nechlazené kotouče, což jak koukám po internetu, tak ty by snad měly bejt pouze na 518i a všude jinde už byly ventilovaný. Dle ETKy se v tom taky moc nevyznám
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E34 525i přední kotouče
Zdravím pánové,
chci se zeptat, zda někdo nemá přehled, jaké přední kotouče byly na jakých E34? Mám motor 525i V6 141kW rok 90 a vepředu mám nechlazené kotouče, což jak koukám po internetu, tak ty by snad měly bejt pouze na 518i a všude jinde už byly ventilovaný. Dle ETKy se v tom taky moc nevyznám
  Předpokládám taky, že pokud je to opět nějaká zbastlenost, kterých mám na autě přehršel, tak budu muset měnit i třmeny, je to tak? Díky za info
			
			
									
						
										
						chci se zeptat, zda někdo nemá přehled, jaké přední kotouče byly na jakých E34? Mám motor 525i V6 141kW rok 90 a vepředu mám nechlazené kotouče, což jak koukám po internetu, tak ty by snad měly bejt pouze na 518i a všude jinde už byly ventilovaný. Dle ETKy se v tom taky moc nevyznám
Ahoj do pole VIN kod  napiš kod a uvidiš co tam přijde.Tak máš odkaz.
http://www.realoem.com/bmw/select.do
			
			
									
						
										
						http://www.realoem.com/bmw/select.do
- 
				haCR
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 261
 - Registrován: stř 29.02.2012 01:00
 - Bydliště: Kousek u Brna
 - Klubové ID: 3390
 
Nebuďte řiťopichové:D Pro laika je to jedno, a zasvěcení rozumí..
Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...
BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...
			
			
									
						
										
						Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...
BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...
Jooo jako nebuďte řiťopichovéhaCR píše:Nebuďte řiťopichové:D Pro laika je to jedno, a zasvěcení rozumí..
Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...
BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...
