Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 525i přední kotouče

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#1 Příspěvek od Walli »

Zdravím pánové,
chci se zeptat, zda někdo nemá přehled, jaké přední kotouče byly na jakých E34? Mám motor 525i V6 141kW rok 90 a vepředu mám nechlazené kotouče, což jak koukám po internetu, tak ty by snad měly bejt pouze na 518i a všude jinde už byly ventilovaný. Dle ETKy se v tom taky moc nevyznám :? Předpokládám taky, že pokud je to opět nějaká zbastlenost, kterých mám na autě přehršel, tak budu muset měnit i třmeny, je to tak? Díky za info
mravenec
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#2 Příspěvek od mravenec »

Ahoj do pole VIN kod napiš kod a uvidiš co tam přijde.Tak máš odkaz.

http://www.realoem.com/bmw/select.do
haCR
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek u Brna

#3 Příspěvek od haCR »

Je to tak kotouče sou větší a ventilovaný myslím na každým šestiválci, tzn jiný třmeny.
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KKKuba »

Určitě bys tam měl mít chlazený, tohle je nějakej bastl...
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#5 Příspěvek od Walli »

Mravenec: právě že mi to z toho nebylo úplně jasný.

No kluci děkuji, neudělali jste mi radost, ale nedá se nic dělat :roll:
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#6 Příspěvek od Rendis »

Ty máš e34 525 V6??
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#7 Příspěvek od Walli »

Rendis píše:Ty máš e34 525 V6??

Jj je to E34 525i V6 141kW .... ale je to za tý léta asi hodně probastlený, kdy se na tom odrazili jak páni "elektrikáři", tak "páni" klempíři" apod. takže to tak nějak skládám dohromady a snažím se to dát do původního stavu.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#8 Příspěvek od LukesE39 »

Rendis asi narážel na V6 - R6
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#9 Příspěvek od Walli »

LukesE39 píše:Rendis asi narážel na V6 - R6

Aha, teďka koukám na Wiki, že se skoro u všech motorů značí počet válců Rkem. Proč se to takhle značí?
haCR
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek u Brna

#10 Příspěvek od haCR »

Nebuďte řiťopichové:D Pro laika je to jedno, a zasvěcení rozumí..
Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...

BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#11 Příspěvek od Walli »

haCR píše:Nebuďte řiťopichové:D Pro laika je to jedno, a zasvěcení rozumí..
Pro Valliho: R6 válce jsou za sebou- v řaďě(od toho řadový), V6 má zase válce do V, taky se mu říká vidlicový. Pokud vím, tak BMW nedělalo jinej šestivál než řadovej...

BTW..co tam máš ještě jinýho oproti 525, je to jen motor s elektrikou danej do obyčejný 518i? Radši zkontroluj i výfukový potrubí a diferenciál, jestli jsou na 525 stavěný..
Člověk má vždycky radost, když se dozví, co to vlastně koupil...

Jooo jako nebuďte řiťopichové :x :lol: ahaaa, já měl právě dřív Ford Probe 2,5 V6, tak jsem z toho i zvyklej ... co je teda divný, že podle etky i VTP je tam správně 525, jenom ty třmeny jsou prostě jiný, takže je i možný, že původní byly na kaši a sehnal prostě jenom tyhle ... výfuk jsem koukal, že je správnej, diferák jsem blíže nezkoumal. Každopádně je to "sranda" s tím autem, byť kupoval jsem ho za 15k od obvyklých občanů Chomutova, takže se počítalo s tím, že kupuju dobitej křáp s tím, že si ho udělám, ale kupuju takhle auta vždycky ... jinak by mě to asi nebavilo :) ... Jinak co jsem tak koukal, tak mám budíky z automata, ale ty prej tam šoupnul kvůli poškozeným původním, co mě teda trochu víc zaráží jsou 2 nezapojený kontektory u řadící páky, který předpokládám možná i nějakou spojitost s automatem měly. Mám tam manuál a i podle Etky a VTP by tam být měl ... možná si někdo z předešlých majitelů, a že jich bylo na 2 plný techničáky, automat hodil a pak to zase někdo potom vracel ... nevím ... Mám tam taky béžový kožený sedačky, ale tapecírung je látkovej, vzadu s dírama po kličkách, byť jsou okna v elektrice, předek překopanej do faceliftu krom kapoty a podobný srandy. O množství čokolád a uchycení všechno na fašetách apod. ani nemluvím. Ale rejpat se v těhlech šrotech mě baví a je to tak nějak jediný co dělám krom práce, tak je to taková radost z nasranosti :lol:
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#12 Příspěvek od Walli »

Jinak s tím laikem, jsem prodejce nových a ojetých vozů Škoda a VW, takže mě spíš momentálně hanba fackuje, že něco takovýho nevím :lol:
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od darklord »

Keby si chcel, tak brzdice z 525i na chladaky jedny mam hodene v garazi.
Walli
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03.12.2012 01:00
Bydliště: Jičín

#14 Příspěvek od Walli »

darklord píše:Keby si chcel, tak brzdice z 525i na chladaky jedny mam hodene v garazi.

No já myslím že určitě, držák tměnu je pak stejnej? A cena? Uvidím jak vejplata 15. a dal bych určtiě vědět
Odpovědět